Gå til innhold

Marna Haugen

maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Floyd er jo bare litt oppgraderte Hennes og mauritz klær, men med nordiske str.

Jeg har kjøpt noen bluser derfra som har holdt seg fin i fasongen i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Akkurat nå, O.G. skrev:

Jeg har kjøpt noen bluser derfra som har holdt seg fin i fasongen i årevis.

Ja. Har klær fra Hennes og mauritz også som har holdt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Keikolina skrev:

At floyd ikke er så mye å trakte etter uansett. Overpriset h&m.

Vel, som sagt jeg har vært meget fornøyd med kvaliteten på plaggene derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vondt av Marna i dag, etter å ha hørt podcasten til T&T, men jeg håper inderlig hun tar til vettet etter å ha fått summet seg. Jeg får enda mer vondt av de uskyldige ungene.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, vintage skrev:

Jeg har vondt av Marna i dag, etter å ha hørt podcasten til T&T, men jeg håper inderlig hun tar til vettet etter å ha fått summet seg. Jeg får enda mer vondt av de uskyldige ungene.

Marna har visst om det her hele tiden og likevel har hun fortsatt ekteskapet med ham. Jeg respekterer at hun ikke vil splitte familien sin, men noe synd på henne synes jeg ikke. De er kalde disse rosabloggerne som har disse titlene til mannfolkenene sine som sitt bloggebrand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Marna har visst om det her hele tiden og likevel har hun fortsatt ekteskapet med ham. Jeg respekterer at hun ikke vil splitte familien sin, men noe synd på henne synes jeg ikke. De er kalde disse rosabloggerne som har disse titlene til mannfolkenene sine som sitt bloggebrand. 

Marna virker som en oppegående dame. Jeg nekter å tro at hun har visst om alle, og hvor sykt det faktisk er. Men jeg håper all denne nye kunnskapen åpner øynene hennes, hvis ikke er det over min fatteevne.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vintage skrev:

Marna virker som en oppegående dame. Jeg nekter å tro at hun har visst om alle, og hvor sykt det faktisk er. Men jeg håper all denne nye kunnskapen åpner øynene hennes, hvis ikke er det over min fatteevne.

Jeg tror hun mye godt har hatt samme holdning som de andre som har vist om det. Tenkt sine tanker, men ikke gjort en skit for å stoppe Ørjan. Hun har hatt det for godt selv til det. Hele bloggen hennes heter jo tross alt Komikerfrue, ikke Marna Haugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Jeg tror hun mye godt har hatt samme holdning som de andre som har vist om det. Tenkt sine tanker, men ikke gjort en skit for å stoppe Ørjan. Hun har hatt det for godt selv til det. Hele bloggen hennes heter jo tross alt Komikerfrue, ikke Marna Haugen.

Hele hennes identitet virker jo å være bygget opp rundt forholdet til Ørjan. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan de hadde reagert om datteren hadde fått slike meldinger?

Hadde ett slapp sårry vært greit nok?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, fjær skrev:

Tja... De kunne jo anbefalt henne å slette personen på SoMe. Skjønner ikke hvorfor ikke de som har reagert sånn på meldingene har gjort det!!? Hvis jeg hadde mottatt masse uønskede meldinger og bilder fra en person, så hadde jeg jo sletta han!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cookie123 skrev:

Tja... De kunne jo anbefalt henne å slette personen på SoMe. Skjønner ikke hvorfor ikke de som har reagert sånn på meldingene har gjort det!!? Hvis jeg hadde mottatt masse uønskede meldinger og bilder fra en person, så hadde jeg jo sletta han!

De har jo både sletta og blokka han!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 timer siden, fjær skrev:

De hadde garantert ikke likt det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, heavyheart skrev:

De har jo både sletta og blokka han!

Blokkering og sletting endrer ikke atferden til vedkommende da slike mennesker må stoppes fysisk. Da mener jeg ikke håndspåleggelse men anmeldelse.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Cookie123 skrev:

Det samme stusser jeg på. Jeg har vært utsatt for sånn atferd fra andre, men det varte ikke over lengre tid fordi jeg blokkerte vedkommende på messenger, telefon etc. 

Jeg tror de fleste kvinner jeg kjenner har opplevd dette dessverre, i en eller annen form, og det er veldig vanlig å blokkere den typen oppførsel. Sier ikke at det han gjør er rett, og oppførselen overfor denne stylisten (hvis den stemmer) er helt forkastelig. Men hvorfor blokkerte hun ham ikke? Når hun sto i en butikk og meldingene raste inn, da ville mitt første instinkt vært å blokkert vedkommende. Ikke latt ham fortsette. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng
19 timer siden, Cookie123 skrev:

Men hvordan sletter man en person fra arbeidsdagen sin? Låser døra? Hva da når de andre slipper han inn? Hva når du må kle på, fikse håret eller hva søren en slik stylist gjør og man ikke kan teipe igjen kjeften og sette hengelås på fingra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...