Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

På 11.11.2019 den 18.39, Uglesjel skrev:

Sjekk fakta før du legger ut rykter og spekulasjoner. Det er Ingenting i demmes ekteskap som tilsier at dem er på vei til å skilles. Marna og Ørjan er ærlige med følgerne sine om det skulle være noe ekstra.

Jeg forstår heller ikke hvor disse ryktene kommer fra. De er jo å se sammen på some.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Trine123 said:

Jeg forstår heller ikke hvor disse ryktene kommer fra. De er jo å se sammen på some.

Ja, kan se de sammen så å si daglig 🤷🏻‍♀️


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har veldig sansen for Marna, og synes hun er en vittig, kreativ og skjønn dame. Hun eksponerer også barna sine veldig mye, men det er det ingen som diskuterer her inne, i alle fall ikke som jeg har sett. Er det fordi at mange føler de skal være snille med henne siden hun har vært gjennom mye tøff sykdom? Finnes det egentlig noen bloggere som har barn, men som overhodet ikke eksponerer barna sine i bloggen verken gjennom ord eller bilder? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg har veldig sansen for Marna, og synes hun er en vittig, kreativ og skjønn dame. Hun eksponerer også barna sine veldig mye, men det er det ingen som diskuterer her inne, i alle fall ikke som jeg har sett. Er det fordi at mange føler de skal være snille med henne siden hun har vært gjennom mye tøff sykdom? Finnes det egentlig noen bloggere som har barn, men som overhodet ikke eksponerer barna sine i bloggen verken gjennom ord eller bilder? 

Jenny skavlan, kan kanskje ikke kalles direkte blogger men

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg har veldig sansen for Marna, og synes hun er en vittig, kreativ og skjønn dame. Hun eksponerer også barna sine veldig mye, men det er det ingen som diskuterer her inne, i alle fall ikke som jeg har sett. Er det fordi at mange føler de skal være snille med henne siden hun har vært gjennom mye tøff sykdom? Finnes det egentlig noen bloggere som har barn, men som overhodet ikke eksponerer barna sine i bloggen verken gjennom ord eller bilder? 

Ville kjent igjen sønnene hvor som helst. Fine gutter men ikke bra at alle «kjenner» de... Hun slipper kanskje unna med det pga alt fokuset på mannen og også egen sykdom?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg har veldig sansen for Marna, og synes hun er en vittig, kreativ og skjønn dame. Hun eksponerer også barna sine veldig mye, men det er det ingen som diskuterer her inne, i alle fall ikke som jeg har sett. Er det fordi at mange føler de skal være snille med henne siden hun har vært gjennom mye tøff sykdom? Finnes det egentlig noen bloggere som har barn, men som overhodet ikke eksponerer barna sine i bloggen verken gjennom ord eller bilder? 

desireeandersen.no er en av Norges største. Eneste grunn til at du skjønner at hun har barn er fordi hun har vært gravid🤪 ellers så hverken ser eller leser man om dem. Så det går det også. kriweb.no er også god på å skjerme

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bypass skrev:

desireeandersen.no er en av Norges største. Eneste grunn til at du skjønner at hun har barn er fordi hun har vært gravid🤪 ellers så hverken ser eller leser man om dem. Så det går det også. kriweb.no er også god på å skjerme

Jeg ga henne kred for det ved en anledning, og hun svarte med at hun måtte passe på å verne om det viktigste hun har. Sånn burde mange flere tenke. 

Endret av Skogspike
Skrivefeil
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
3 timer siden, Lady T skrev:

Gode nyheter om at hun er kreftfri! 👍🏼❤️ For en forferdelig påkjenning hun har vært gjennom. 

Ja jeg er veldig glad på hennes vegne❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Selv om hun har kameraet retter mot seg selv, så er det ikke greit å snappe at hun hjelper avkommet på toalettet.

Har hun absolutt ingen kritisk sans over den overveldende eksponeringen hun holder på med ?

Når man legger sammen eksponeringen av mindreårige mellom henne og mannen, så må det være norgesrekord.

Mannen proklamerte da han ble #meetoo Ørjan, at han skulle slutte å eksponere ungene, men han fant kanskje ut at det var bedre å fremstille seg som en superfar for å ta fokuset vekk fra seg selv, og da måtte vel ungene dessverre stille opp.

 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, Infinity skrev:

Selv om hun har kameraet retter mot seg selv, så er det ikke greit å snappe at hun hjelper avkommet på toalettet.

Har hun absolutt ingen kritisk sans over den overveldende eksponeringen hun holder på med ?

Når man legger sammen eksponeringen av mindreårige mellom henne og mannen, så må det være norgesrekord.

Mannen proklamerte da han ble #meetoo Ørjan, at han skulle slutte å eksponere ungene, men han fant kanskje ut at det var bedre å fremstille seg som en superfar for å ta fokuset vekk fra seg selv, og da måtte vel ungene dessverre stille opp.

 

Når blogging er på vei ut, går vettet når det gjelder deling samme vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det, gjør Marna aldri noe uten å dokumentere det i sosiale medier. Og hun er faktisk verstingen når det kommer til eksponering av barn, både gjennom tekst og bilder. Det som er mest overraskende, er at en dame på snart 40 år (fremdeles) oppfører seg som en tenåring midt i verste pubertet. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gazpacho
8 timer siden, lillehammeren skrev:

Slik jeg ser det, gjør Marna aldri noe uten å dokumentere det i sosiale medier. Og hun er faktisk verstingen når det kommer til eksponering av barn, både gjennom tekst og bilder. Det som er mest overraskende, er at en dame på snart 40 år (fremdeles) oppfører seg som en tenåring midt i verste pubertet. 

Jeg tror hun slipper unna med det pga gjennomgått kreftsykdom og en utro skandaleektemann. Folk syns synd på henne. Og så er hun jo veldig folkelig da, hun bidrar ikke til kroppspress, plastiske operasjoner eller kjøpehysteri. Man tåler mer fra folk man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna er på ingen måter fredet fra noen. Jeg tror grunnen kan være at hun viser barnan sine fram på en helt annen måte hva andre bloggere gjør. Hun har selv sagt at hun alltid spørr barnan sine slik at dem får velge selv. Folk både ser og kjenner seg myye mer i hennes familie situasjon enn hos de andre bloggere. At folk har mer sympati og tålmodighet med henne er nok p.g.a historikken med kreften, utro skandalen og sextrakkaseringen skandalen etc. Hun er mer folkelig å dele mer realeterte saker som mange kan se seg i eller vært gjennom. Eksponering av barn er ikke bra uansett hvem som gjør det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men ungene er vel såpass små at de forstår ikke hva det vil si at hun ønsker å legge ut bildene. De forstår heller ikke konsekvensen.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Uglesjel skrev:

Marna er på ingen måter fredet fra noen. Jeg tror grunnen kan være at hun viser barnan sine fram på en helt annen måte hva andre bloggere gjør. Hun har selv sagt at hun alltid spørr barnan sine slik at dem får velge selv. Folk både ser og kjenner seg myye mer i hennes familie situasjon enn hos de andre bloggere. At folk har mer sympati og tålmodighet med henne er nok p.g.a historikken med kreften, utro skandalen og sextrakkaseringen skandalen etc. Hun er mer folkelig å dele mer realeterte saker som mange kan se seg i eller vært gjennom. Eksponering av barn er ikke bra uansett hvem som gjør det.

Jeg tror ikke minsten har gitt godkjenning til at mor legger ut dobesøket...

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
4 timer siden, miniomelett skrev:

Men ungene er vel såpass små at de forstår ikke hva det vil si at hun ønsker å legge ut bildene. De forstår heller ikke konsekvensen.

Er faktisk helt enig med deg i dette her. Marna framstår nok som mer folkelig og mer "spiselig" enn bloggere som CBE, Annijor og Sophie Elise. Dette har nok noe med både alder å gjøre og at hun er veldig åpen om den hektiske livstilen til en fmåbarnsfamilie som mange på hennes alder/sted i livet kan relatere. Jeg skulle ønske hun bare hadde slutta å vise fram barna sine. Man kan lett blogge om småbarnstilværelsen uten å utlevere barna sine. Følger andre influencere som jeg vet har barn men som jeg verken vet kjønn, navn eller utseende på fordi de snakker kun om mammatilværelsen, og lar vær å levere detaljer om barna sine. Det gjør ikke temaet mindre relaterbart eller interessant for de som er interesset i det, men det sikrer barnet en egenidentitet de selv er i kontroll over. Marna skal ikke spares for denne kritikken fordi CBE sier også hun er opptatt av at barna selv er villige til å stille opp på bilder, og folk her inne er jo ikke akkurat treige på å si at barna hennes ikke er gamle nok til å stå ansvarlig for den samtykken de måtte oppgi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg tror ikke minsten har gitt godkjenning til at mor legger ut dobesøket...

Det med dobesøket har jeg ikke fått med med en gang. Igrunn så er det noe man ikke legger ut på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...