Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Det viser seg jo at ØB via advokat truer folk som kritiserer ham i kommentarfelt med søksmål. Sigrid Bonde Tusvik sier i dagens pod at en kollega av dem har fått brev fra advokaten til ØB. Det er ikke greit. 

Synes jo også at det er litt rart at beklagelse kommer beleilig ifht nytt show. Jeg hørte podcasten til ØB i går og er usikker på hvor oppriktig han er.  

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, miss summers skrev:

Leste overalt i går, men ser ingen unnskyldning eller beklagelse. Jeg ser bare at han bruker også dette for å få blest om seg selv. Skammelig fyr. Han maser mye på folk i sin nye bostedskommune også, via lokale Facebook grupper. 

Maser om hva? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EllaSays skrev:

Det viser seg jo at ØB via advokat truer folk som kritiserer ham i kommentarfelt med søksmål. Sigrid Bonde Tusvik sier i dagens pod at en kollega av dem har fått brev fra advokaten til ØB. Det er ikke greit. 

Synes jo også at det er litt rart at beklagelse kommer beleilig ifht nytt show. Jeg hørte podcasten til ØB i går og er usikker på hvor oppriktig han er.  

Leste i VG; https://www.vg.no/rampelys/i/ngEx7m/sigrid-bonde-tusvik-slaar-tilbake-mot-oerjan-buroee-det-er-ett-eller-annet-som-skurrer?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

 

Hele ansvarsfraskrivelsen til ØB står her i artikkelen, han drar frem sin døde bror og tilgivelse etc. Dette er rene skjold mot virkeligheten slik jeg ser det. Han har null troverdighet. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng

Jeg synes egentlig han gjorde alt verre med den "unnskyldningen". han innrømmer at han har gjort alt han er beskyldt for, men sier at det kun var fordi det var feil jenter at han ble "tatt". Nå leser jeg sikkert med vrangbrillene, men jeg ser kun en patetisk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo fått en del internasjonal oppmerksomhet i det siste pga. dansevideoen, kan være at han redd dette skal lekke der. Han sier selv det ikke har noe med det å gjøre, men det ville nok ikke blitt flere invitasjoner eller titler som "Father of the year" dersom dette ble kjent blant den nye fansen.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ella1 skrev:

Han har jo fått en del internasjonal oppmerksomhet i det siste pga. dansevideoen, kan være at han redd dette skal lekke der. Han sier selv det ikke har noe med det å gjøre, men det ville nok ikke blitt flere invitasjoner eller titler som "Father of the year" dersom dette ble kjent blant den nye fansen.

Han har ny podcast og trenger litt blest for å tjene penger. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om Ørjan Burøe er redd barna blir skadelidende så får han sette seg ned med de og innrømme at han har gjort alvorlige ting, og at han skal stå for det og gjøre oppriktig opp for seg. 

- Må redigere og legge til at jeg mener ikke at han skal bare spy dette utover barna, men om de har gjort en så elendig jobb og latt dette komme til og gå utover barna, så er det hans og Marnas feil, ikke alle andre, som han hevder. 

 

Alle de idiotiske unnskyldningene han kommer med er bare piss, han visste hva han gjorde, han følte seg berettiget til det, og han angrer egentlig ikke på det. Selv kona var ute og forsvarte han med det blogginnlegget, han tar ikke ansvaret for det han har gjort fordi han oppriktig mener at det ikke er så ille, og det er det mest skremmende av alt. 

Endret av Stjernekikkeren
La til oppklaring.
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide med et gjensyn av denne: 

http://www.nattogdag.no/2017/12/kjent-komiker-anklages-overgrep-seksuell-trakassering/

Det er veldig drøye ting som beskrives her, og viser at det ikke kun er Sigrid og Lisa som har vært utsatt for ham. Måten flere av de mannlige kollegaene har kommentert saken viser jo at mange har visst, og tiet, lenge. 

Endret av minimymlen
Fikset link
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, xemiliex skrev:

Dette er ikke en mann som føler medlidenhet med sine ofre; dette er en mann fylt av selvmedlidenhet. 

Absolutt. Han følte ikke at han gjorde noe galt den gangen og han gjør det ikke nå heller, og det er jævlig skremmende. Han er en mann som tenker mest på seg og sine egne behov, og er ikke så nøye på andre sine. Det har han vist gang på gang.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for kommentarer til moderering, persondebatt og svar til dette.

Edie, adm.

+ ryddet for krenkende innhold. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rett og slett kvalmt å se at han tar på seg martyrrollen! Mener selv at siden han nå ber om unnskyldning (jeg har forresten ikke sett ordet ”unnskyld” en eneste plass), så bør alle tilgi og glemme. Fort som fy. Å stille seg opp med «buhu, synd på meg nå, for folk vil ikke la dette ligge», DET blir for kvalmt! Boikott hele fyren sier nå jeg! Boikott gjerne komikerfrue og! 

Endret av Silja McQueen
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silja McQueen skrev:

Det er rett og slett kvalmt å se at han tar på seg martyrrollen! Mener selv at siden han nå ber om unnskyldning (jeg har forresten ikke sett ordet ”unnskyld” en eneste plass), så bør alle tilgi og glemme. Fort som fy. Å stille seg opp med «buhu, synd på meg nå, for folk vil ikke la dette ligge», DET blir for kvalmt! Boikott hele fyren sier nå jeg! 

Helt enig, han kan ikke bestemme hva som er nok og at hans unnskyldning er god nok, så må det liksom ta en slutt. Han kan ikke si at det er på tide å bli tilgitt, da tar han hverken nok kritikk eller ansvar i denne saken. Om han hadde vært oppriktig lei seg så hadde han vært den siste som tilga seg i denne saken her. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske noen som har vært utsatt for ham kunne stå fram (gjerne anonymt) i media.

Ser jo hvordan Sigrid og Lisa blir omtalt og kritisert i kommentarfelt hver gang de ytrer seg om noe. Flere stemmer her hadde gitt tyngde. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

For å si det sånn: Hvis Sigrid Bonde Tusvik ikke skal holde noen appell i Oslo foran en masse folk på Kvinnedagen, så er det noe galt med verden. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vipser skrev:

Blir kvalm av kommentarfeltet i VG. Skyld på damene. Riktig det 😝

Mange middelaldrende hvite menn der altså. Fascinerende å se hvordan Kjell, Tor og Arne får ytret sine kvinnefiendtlige meninger. Er det noe verden trengte var det metoo-bevegelsen. Når det er sagt så håper jeg komikerfrua har det bra etter forholdene og innser etterhvert at hun kan få mye bedre enn ØB. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...