Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Lovelulu said:

Det er vel kanskje for eget velvære hun gjør det...

Er det virkelig så viktig, for dere blogge-damer, å være så glatte og ungdommelige,

at dere ikke vil føle dere vel - med dere selv og eget speilbilde, skulle ett eneste lite tegn på barn/fødsel eller alderdom, komme til syne?

Hmm, ok. Skal ikke dømme, avslutter heller mine bidrag i denne tråden med: Hver sin lyst :nordvesta:

Endret av puppi
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Lovelulu skrev:

Jeg var sammen med henne på treningsreise nå nettopp, og hun virket veldig naturlig, og er ikke full av botox. Kanskje litt, men det ser hvertfall naturlig ut isåfall.

Merkelig,

jeg har også sett henne i levende live, ved et par anledninger.

Jeg vet ikke om dette er en konsekvens av fillers/botox osv, (og jeg føler meg fæl ved å si dette), men,

huden hennes ser jo «oppblåst» og sår/skadet/betent ut? Er det slik botox og fillers fungerer? At huden «blåses» opp, og dermed forsvinner rynkene? 

Litt som en slapp og skrukkete ballong, som blåses opp?

Jeg bare spør :vetikke:

Endret av lillesky
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, puppi skrev:

Merkelig,

jeg har også sett henne i levende live, ved et par anledninger.

Jeg vet ikke om dette er en konsekvens av fillers/botox osv, (og jeg føler meg fæl ved å si dette), men,

huden hennes ser jo «oppblåst» og sår/skadet/betent ut? Er det slik botox og fillers fungerer? At huden «blåses» opp, og dermed forsvinner rynkene? 

Litt som en slapp og skrukkete ballong, som blåses opp?

Jeg bare spør :vetikke:

Det vises godt på henne at hun har jukset og det er ingen tvil. Ingen er blinde for vi ser. Jeg har oxo sett henne på Karl Johan for ikke lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Lovelulu skrev:

Jeg var sammen med henne på treningsreise nå nettopp, og hun virket veldig naturlig, og er ikke full av botox. Kanskje litt, men det ser hvertfall naturlig ut isåfall.

Vel, nå har hun vært åpen om sin bruk av både botox og restylane, så da er det nok vi som definerer «naturlig» forskjellig. 

Endret av lillesky
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, xemiliex skrev:

Vel, nå har hun vært åpen om sin bruk av både botox og restylane, så da er det nok vi som definerer «naturlig» forskjellig. 

Det har hun men hun har vert flink og ikke reklamert for kosmetisk behandlinger på bloggen sin og derfor har jeg større respekt for hun enn for mange andre bloggere som er tankeløse idioter. Hun har ikke skrevet innlegg på bloggen sin hvor hun har skrytt av at hun har tatt botox eller restilane men hun har fortalt det men det har ikke vært ren reklame innlegg på blogen hennes. 

 

 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, xemiliex skrev:

Vel, nå har hun vært åpen om sin bruk av både botox og restylane, så da er det nok vi som definerer «naturlig» forskjellig. 

Da er det riktig utført av behandler, for hun ser veldig naturlig ut 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Carina Maria skrev:

Det har hun men hun har vert flink og ikke reklamert for kosmetisk behandlinger på bloggen sin og derfor har jeg større respekt for hun enn for mange andre bloggere som er tankeløse idioter. Hun har ikke skrevet innlegg på bloggen sin hvor hun har skrytt av at hun har tatt botox eller restilane men hun har fortalt det men det har ikke vært ren reklame innlegg på blogen hennes. 

 

 

Flink? Hun er ikke 40 engang, og har vist sine botox og fillersbehandlinger både på snap og Instagram. Hårreisende å fylle i tynne fine linjer på brystet. Fånyttes også! Med mindre man ikke sover på ryggen gjennom hele livet og bruker godt med solfaktor på den tynne huden vi er skapt med her, så hadde hun ikke fått disse fine linjene, noe som er HELT NORMALT! At hun går til hudsalong og fyller i dem beviser hvertfall for meg at det er mye «bomull mellom ørene» der i gården. Gjelder forøvrig begge to. Radarpar. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Det er så pussig, det der med botoxogfillers-damer på tretti pluss. De syns selv de ser så naturlige og freshe ut, men så ser de egentlig oppblåste og rare ut, og jo eldre de er - jo verre ser de ut etter innsprøytningene. De aller fleste ser ut som om de har hjertefeil ... 

De eneste som kommer fra slike behandlinger med bra resultat er de helt unge, paradoksalt nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Carina Maria skrev:

Hun er full av gift stoffer og ser unatrulig ut med en flink blogger det er hun og hun er en fornuftig blogger som ikke reklamerer for kosmetiske behandlinger derfor har jeg større respekt enn andre bloggere som gladelig skryter av at dem har tatt botox og veit ikke hva. 

Hun legger jo ut filmer/bilder av seg selv MENS en sykepleier setter fillers i henne. Det er høyst uvettig bruk av SoMe av en voksen influencer. Hun VET at hun har stor påvirkningskraft, hun tjener millioner på det. Og den påvirkningskraften hun har velger hun å bruke til normalisere og promptere kosmetiske inngrep.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bokhylla
6 timer siden, puppi skrev:

Merkelig,

jeg har også sett henne i levende live, ved et par anledninger.

Jeg vet ikke om dette er en konsekvens av fillers/botox osv, (og jeg føler meg fæl ved å si dette), men,

huden hennes ser jo «oppblåst» og sår/skadet/betent ut? Er det slik botox og fillers fungerer? At huden «blåses» opp, og dermed forsvinner rynkene? 

Litt som en slapp og skrukkete ballong, som blåses opp?

Jeg bare spør :vetikke:

Restylane(hyaluronsyre) binder nesten 1000 ganger sin egen vekt i vann. En person som tar ett gram restylane vil derfor legge på seg nærmere en kilo med vann, først og fremst i området rundt injeksjonen. I de fleste tilfeller vil det si i ansiktet.

Før het slik oppblåsthet ødemer på fagspråket og pløsete til hverdags, men nå kalles det plutselig vakkert og er blitt mote. Forstå det den som kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, puppi skrev:

Er det virkelig så viktig, for dere blogge-damer, å være så glatte og ungdommelige,

at dere ikke vil føle dere vel - med dere selv og eget speilbilde, skulle ett eneste lite tegn på barn/fødsel eller alderdom, komme til syne?

Hmm, ok. Skal ikke dømme, avslutter heller mine bidrag i denne tråden med: Hver sin lyst :nordvesta:

Eeh, hvor gammel er hun egentlig? Er hun ikke født i 82 eller noe? Altså rundt 35? Er da minst 10 år for tidlig å bekymre seg om rynker og den slags...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne trent litt benkpress, fyller fint opp brystmuskulaturen og fjerner rynker på brystet. Jeg er over 50, og har ikke rynker der. 💪🏻

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tr0ndern skrev:

Eeh, hvor gammel er hun egentlig? Er hun ikke født i 82 eller noe? Altså rundt 35? Er da minst 10 år for tidlig å bekymre seg om rynker og den slags...

Nå ja, det er vel de som starter med fillers i 20 årene. De gjør det neppe for rynker.. og det dukker faktisk fine linjer opp her og der i 30 årene😉 Og hva er så veldig ille med at hun tok litt restylane på brystet? Jeg skjønner det ikke..

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Bokhylla skrev:

Restylane(hyaluronsyre) binder nesten 1000 ganger sin egen vekt i vann. En person som tar ett gram restylane vil derfor legge på seg nærmere en kilo med vann, først og fremst i området rundt injeksjonen. I de fleste tilfeller vil det si i ansiktet.

Før het slik oppblåsthet ødemer på fagspråket og pløsete til hverdags, men nå kalles det plutselig vakkert og er blitt mote. Forstå det den som kan. 

Jeg fatter det bare ikke. Hvorfor vil noen være pløsete i ansiktet? Det er jo noe man forbinder med alkoholisme og sykdom. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for injurierende utsagn, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fju skrev:

Jeg fatter det bare ikke. Hvorfor vil noen være pløsete i ansiktet? Det er jo noe man forbinder med alkoholisme og sykdom. 

En ting er sikkert. Marna er ikke pløsete i ansiktet! Jeg så henne hver dag i 7 dager, og jeg kunne ikke se hun hadde tatt botox eller fillers engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Lovelulu skrev:

En ting er sikkert. Marna er ikke pløsete i ansiktet! Jeg så henne hver dag i 7 dager, og jeg kunne ikke se hun hadde tatt botox eller fillers engang.

Nei. Du har tydeligvis ikke så godt syn.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Nei. Du har tydeligvis ikke så godt syn.

Jo da med brillene på har jeg ørnesyn 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Nei. Du har tydeligvis ikke så godt syn.

Også er det vel noe med at de som driver med slikt selv, fort kan se seg litt blinde på hvordan det egentlig ser ut, både på seg selv og andre.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Den røde fare skrev:

Også er det vel noe med at de som driver med slikt selv, fort kan se seg litt blinde på hvordan det egentlig ser ut, både på seg selv og andre.

Ja vi er blinde hele gjengen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...