Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Wisket skrev:

Ser komukerfruen trekker seg fra vixen 🤔

Det intervjuet jeg leste tidligere i dag sto det at hun gledet seg til vixen. Merkelig å trekke seg få timer etter man sa til media man gledet seg?

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje lese innlegg først ja:

Jeg trekker meg, -fra neste Se & Hør Influencer nominasjon. -For den er baretull. Det handler kun om å skaffe trafikk inn til seher.no og er ren utnytting av influencerene. Takk, men neitakk.

sitat Marna. 

Egentlig et greit innlegg på bloggen hennes selvom dama har mistet all troverdighet den senere tiden. Men evige fokuset på barna er ihvertfall borte....plutselig snudde de begge

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og vixen vill bare være snill og god....? Eller var de umåtelig stolt av antall nye folk som hadde vært inne og stemt de også. ;) 

Selvmotsigelse DeLux!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

 Men evige fokuset på barna er ihvertfall borte....plutselig snudde de begge

Sånn bortsett fra at de ikke gjorde det. Jeg ser at hun stadig berømmes for å skjerme barna sine, etter å utlevert dem massivt i alle kanaler over flere år, men det er altså bare to dager siden den godeste Komikerfrue brukte barna sine i et annonseinnlegg på Instagram. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, xemiliex skrev:

Sånn bortsett fra at de ikke gjorde det. Jeg ser at hun stadig berømmes for å skjerme barna sine, etter å utlevert dem massivt i alle kanaler over flere år, men det er altså bare to dager siden den godeste Komikerfrue brukte barna sine i et annonseinnlegg på Instagram. 

Stemmer. Ørjan ligeså, tilbake på Insta og Snap med ungene 🤨

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Viking-girl skrev:

Stemmer. Ørjan ligeså, tilbake på Insta og Snap med ungene 🤨

Er han tilbake på snap? Så lenge varte den pausen, altså. Latterlig fyr.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett nøye etter i mange dager nå. Jeg har ikke sett at komikerfrue eller mannen har delt noen bilder av barna. Tommel opp frem til det motsatte skjer:nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dolly1982 skrev:

Jeg har sett nøye etter i mange dager nå. Jeg har ikke sett at komikerfrue eller mannen har delt noen bilder av barna. Tommel opp frem til det motsatte skjer:nordvesta:

Da må du skaffe deg briller. Hun postet et annonseinnlegg med fire-fem bilder av barna på Instagram for to dager siden. Komikerfrue har penger å tjene. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, xemiliex said:

Da må du skaffe deg briller. Hun postet et annonseinnlegg med fire-fem bilder av barna på Instagram for to dager siden. Komikerfrue har penger å tjene. 

Leste det. Trodde det var sånn veldedighetsgreie? Om brannsikkerhet og barn? Har iallefall ikke sett noen av dem legge ut barna på snap eller insta story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
4 minutter siden, Dolly1982 skrev:

Leste det. Trodde det var sånn veldedighetsgreie? Om brannsikkerhet og barn? Har iallefall ikke sett noen av dem legge ut barna på snap eller insta story.

Spiller det noen rolle om det er veldedighet eller kommersielt? Eksponering er eksponering, nettet skiller ikke på anledning når bilder plukkes til misbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dolly1982 skrev:

Leste det. Trodde det var sånn veldedighetsgreie? Om brannsikkerhet og barn? Har iallefall ikke sett noen av dem legge ut barna på snap eller insta story.

Så du har altså sett at komikerfrue har postet bilder av barna sine i det siste likevel? Innlegget står merket som annonse. Ergo har hun mottatt penger/goder for å bruke barna sine i reklameøyemed. Slik hun har gjort så mange ganger før.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siden den andre tråden er stengt; Ørjan Burøe eksponerer barna over en lav sko igjen på snap, noen få uker etter at han sa det var slutt på å eksponere mindreårige. Tok ikke lang tid nei :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Gia_ skrev:

Siden den andre tråden er stengt; Ørjan Burøe eksponerer barna over en lav sko igjen på snap, noen få uker etter at han sa det var slutt på å eksponere mindreårige. Tok ikke lang tid nei :riste:

Gjør han? Da må han ha slettet meg for jeg får han ikke opp lenger......ikke snappet på lenge. Hva heter han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Og dette lager de sak om.

https://www.nrk.no/kultur/dette-sier-norske-kjendiser-om-snap-oppdateringen-1.13919626

 

Hva med en sak om...Palestina? Burma/Rohingya? eller at de mulig har funnet vaksine mot malaria?

NRK er nå offisielt tilsluttet samlingen av idiotmedia. 

BRUK LISENSPENGENE PÅ NOE VETTIG! Grrrr ... 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blogget da før snapchat kom og. Så er ikke synd på de. Jeg er møkkalei reklamen på snap så den styrer jeg unna. De får tjene penger på vanlige jobber da. Dette er ingenting å sutre over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massiv (!) eksponering av mindreårige på begge sine SoMe. Ørjan som bedyret så «nydelig» at han hadde som nyttårsforsett å legge fra seg mobilen og ikke snappe ungene. De er bare mer og mer på Snap’en hans. Først begynte det med reklame for billettsalg, så har det økt på med egne «morsomheter» til familien, til alle, og nå skrytingen av Thailandferie og de små. Så lenge varte dét forsettet. Klarer seg ikke uten publikum den fyren. Ikke Marna heller dessverre, eksponering der også. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Viking-girl skrev:

Massiv (!) eksponering av mindreårige på begge sine SoMe. Ørjan som bedyret så «nydelig» at han hadde som nyttårsforsett å legge fra seg mobilen og ikke snappe ungene. De er bare mer og mer på Snap’en hans. Først begynte det med reklame for billettsalg, så har det økt på med egne «morsomheter» til familien, til alle, og nå skrytingen av Thailandferie og de små. Så lenge varte dét forsettet. Klarer seg ikke uten publikum den fyren. Ikke Marna heller dessverre, eksponering der også. 

Det sier jo litt om hvor innholdsløse liv de faktisk har, når de må eksponere barna for å ha noe og fylle opp med i Some. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...