Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Daisy_B skrev:

Men i alle dager! 😮 Hvem gjorde det?

Jeg tenkte på Caroline Berg Eriksen, men artig at flere bruker kirkegården som kulisse.

Edit: og med CBE var det en begravelse.

Endret av Alice123
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 hours ago, clyde said:

Fotballfrue gjorde noe lignende, hun og LK hadde photoshoot utenfor kirka der hvor de hadde begravelse for slektningen hennes. Dette skjedde vel rett etter begravelsen, tror jeg. Eller så var det rett før de skulle gå inn i kirka.

Er det dette - link - du tenker på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anna ~ skrev:

Er det dette - link - du tenker på? 

Nei, det var bilder av henne på kirkegården hvor hun poserte. Kanskje de er slettet, det ble jo oppstandelse den gang da det skjedde. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, clyde said:

Nei, det var bilder av henne på kirkegården hvor hun poserte. Kanskje de er slettet, det ble jo oppstandelse den gang da det skjedde. 

Ok. Husker du når (cirka) det var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden fotballfrue blir nevnt og for å spore tråden tilbake på tema: Finnes det en norsk blogger, eller kjendis for den saks skyld, som eksponerer barna sine mer enn herr og fru Burøe? Sånn seriøst. Det er helt ekstremt. Jeg ser knapt at hun får pes for dette. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, xemiliex skrev:

Siden fotballfrue blir nevnt og for å spore tråden tilbake på tema: Finnes det en norsk blogger, eller kjendis for den saks skyld, som eksponerer barna sine mer enn herr og fru Burøe? Sånn seriøst. Det er helt ekstremt. Jeg ser knapt at hun får pes for dette. 

Enig, og det er jammen pussig. Tipper det har sammenheng med at Marna for mange fremstår som mer likandes.  Hun byr ikke utelukkende på smørsida og det er nok flere som identifiserer seg med henne enn med cbe.  Men hun eksponerer  ungene sine an mass. 

Endret av Gulleplutt
Tasteleif
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg det er alt for mye eksponering av barna på Snapchat😡 Hadde nesten vært for mye selv med bare nærmeste venner og familie på Snapchat, men med tanke på hvor mange som følger henne, så er det ALT for mye! 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.12.2017 den 22.48, Liselotte skrev:

Enig, blir ikke noe stemme på vixen forråsirresånn..

Er det forresten vanlig at hun bare er nominert i én kategori? Eller så jeg feil, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som hun er gravid igjen. ØB la ut en "rebus" på snap. Grav + vin - n + d = ?

 

Håper det stemmer, er glad på deres vegne. Vet at de slet en del med å få D, så de er sikkert kjempeglad for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...