Gå til innhold

Betatt av fyr jeg møtte på fest


Tåkedis

Anbefalte innlegg

Jeg var på fest hos ei venninne i helga, og ble med en gang betatt av en fyr jeg møtte der. Vi fikk ikke snakket så mye sammen siden han måtte dra tidlig, men jeg fikk inntrykk av at han var interessert i meg også, pluss at vi hadde utrolig god kjemi. Han har likt et par av profilbildene mine i etterkant av festen, så jeg tar det som et hint :rolleyes:

Problemet er at han går på FHS i en annen by, så jeg føler det kanskje blir rart av meg å prøve å bli kjent med han? Husker han sa "Vi snakkes senere", men jeg la ikke så mye i det der og da. Det er ikke likt meg å bli betatt så fort, og på den måten, så jeg har litt vanskelig for å legge det fra meg :fnise:  Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send han en sms. Der skriver du:

"Hei kjekken. Jeg blir vååååt av å tenke på deg."

Anonymkode: b6135...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ikke :fnise: Skriv heller "Veldig hyggelig å snakke med deg på festen til XXX, synd du måtte gå så tidlig. Kanskje vi kan ta en kaffe/øl/brus neste gang du er i byen?", eller noe i den duren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Leeloo skrev:

Eller ikke :fnise: Skriv heller "Veldig hyggelig å snakke med deg på festen til XXX, synd du måtte gå så tidlig. Kanskje vi kan ta en kaffe/øl/brus neste gang du er i byen?", eller noe i den duren.

Nei, hør på hun over. 

Anonymkode: 59489...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe teit i å bli kjent selvom dere går på forskjellige FHS da. FHS er jo bare for et år :)

Anonymkode: 62d07...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...