Gå til innhold

Er teoriprøven vanskeligere på vegvesnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er teoriprøven vanskeligere på trafikkskolen? 

er det noen som jeg ikke får på teoritentamen jeg bør øve på?

håper noen vil svare meg :)

Anonymkode: da95a...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det var mye lettere på selve prøven enn de prøvene man kan teste på internett og teoritentamen appen. 

Anonymkode: 3ccaf...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg mente på vegvesnet. 

Anonymkode: da95a...e65

Eller kanskje vegvesenet. :fnise:

Anonymkode: 7f8a8...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var enklere, bare litt annerledes formulert.

Anonymkode: c4a78...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok aldri noen av de andre testene på nettet, men leste heller teoriboka to ganger. Syns det var relativt likt det som sto i boka, men fikk faktisk spørsmål om noen ting som ikke sto der. Det var hva det betyr hvis det er heltrukket gul stripe på én side og stiplet på den andre (det betyr at bilene som er nærmest heltrukken stripe ikke kan kjøre forbi, men bilene på siden med stiplet kan kjøre forbi), og hva slags kjøretøy som har en rød trekant bakpå (det er en tilhenger). Men de tingene visste jeg uansett

Anonymkode: 09bf7...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok aldri noen av de andre testene på nettet, men leste heller teoriboka to ganger. Syns det var relativt likt det som sto i boka, men fikk faktisk spørsmål om noen ting som ikke sto der. Det var hva det betyr hvis det er heltrukket gul stripe på én side og stiplet på den andre (det betyr at bilene som er nærmest heltrukken stripe ikke kan kjøre forbi, men bilene på siden med stiplet kan kjøre forbi), og hva slags kjøretøy som har en rød trekant bakpå (det er en tilhenger). Men de tingene visste jeg uansett

Anonymkode: 09bf7...51d

Har ikke lest så mye i boka, men det du skrev nå lærte jeg på teoritentamen.no faktisk :)

Anonymkode: da95a...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør lese like mye i boka som å ta tester på nett fordi de formulerer ordene og tekstene så forskjellig. Det er lurt å virkelig vite hva som er riktig i stedet for å innøve seg hva som er riktig. Vet mange kun pugger ut fra teoritester og memoriserer hvilke svar som er riktig. Men de kan bomme til den ordentlige prøven da ord og setninger formuleres annerledes.

Anonymkode: 0c52f...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, October 09, 2017 den 22.35, AnonymBruker skrev:

er teoriprøven vanskeligere på trafikkskolen? 

er det noen som jeg ikke får på teoritentamen jeg bør øve på?

håper noen vil svare meg :)

Anonymkode: da95a...e65

Kan du det du skal kunne så går teoriprøven lekende lett. Pugg hoka og bli en god trafikant. 

Anonymkode: 1d060...dd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man bør lese like mye i boka som å ta tester på nett fordi de formulerer ordene og tekstene så forskjellig. Det er lurt å virkelig vite hva som er riktig i stedet for å innøve seg hva som er riktig. Vet mange kun pugger ut fra teoritester og memoriserer hvilke svar som er riktig. Men de kan bomme til den ordentlige prøven da ord og setninger formuleres annerledes.

Anonymkode: 0c52f...e9d

Yester på nett inneholder ofte feil. Dermed lærer man feil og svarer feil når man kommer til teoriprøven. Derfor skal man være meget kritisk til tester på nettet. 

Anonymkode: 1d060...dd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet hos teoritentamen og lå stabilt på 8-9 feil da jeg plutselig bestemte meg for å prøve på vegvesenet - sto med glans! Synes den var mye enkelere enn appen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...