Rosmerta Skrevet 16. februar 2018 #321 Del Skrevet 16. februar 2018 45 minutter siden, Gakkepus skrev: 10+0 Jeg er så syk. Har ikke følt meg så dårlig på lenge! Takk Gud for 2 uker med sykmelding 😥 Huff da, god bedring! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 16. februar 2018 #322 Del Skrevet 16. februar 2018 50 minutter siden, Gakkepus skrev: Takk, kjære deg! Jeg ønsker deg det samme 😊 Takk for det! Formen er sånn helt grei på det jevne, så kan ikke klage 😊 Men jeg er jo litt på tuppa forbindelse dette går bra eller ikke. Jeg får smøre meg med tålmodighet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #323 Del Skrevet 16. februar 2018 5 minutter siden, Rosmerta skrev: Takk for det! Formen er sånn helt grei på det jevne, så kan ikke klage 😊 Men jeg er jo litt på tuppa forbindelse dette går bra eller ikke. Jeg får smøre meg med tålmodighet... Det er helt forståelig! Dette har du ventet lenge på... og nå har det endelig skjedd! Men jeg tror denne kommer til å gå bra. Venter spent sammen med deg. Første time har du i mars? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 16. februar 2018 #324 Del Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, Gakkepus skrev: Det er helt forståelig! Dette har du ventet lenge på... og nå har det endelig skjedd! Men jeg tror denne kommer til å gå bra. Venter spent sammen med deg. Første time har du i mars? Jeg har faktisk ikke bestilt timme ennå, men blir nok noe sånt, ja :-) Jeg skal ringe og bestille time snart,er planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 16. februar 2018 #325 Del Skrevet 16. februar 2018 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 16. februar 2018 #326 Del Skrevet 16. februar 2018 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #327 Del Skrevet 16. februar 2018 Mannen min har invitert venner hjem til oss. Jeg hjalp han med mat, alkohol og litt rydding. Han ville egentlig avlyse på grunn av min sykdom men jeg fikk overtalt han til å ikke gjøre det. Jeg ble sittende med gjengen en stund før jeg gikk og la meg. Jeg innså veldig fort hvor sliten jeg er, og at det er noe helt annet når man er den eneste edru i rommet, hehe, men mannen min er så kjekk og jeg blir bare mer og mer forelsket o han. Jeg unner han den tiden med venner og litt avbrekk fra hverdagen. Han har vært min største og mest solide støtte, og jeg elsker han, selv om jeg har vært en skikkelig bitch i det siste. Har hatt litt dårlig periode med sykdom, en større blødning som viste seg å være en blodpropp i livmora, men som heldigvis ikke er så farlig..men opplevelsen var forferdelig da det plutselig fosset blod. Jeg var på jobb , fortvila og sikker på at det var slutten på det fantastiske everytret, men den gang ei. Romvesenet mitt har det Flott, og jeg er 10+0 idag. 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 16. februar 2018 #328 Del Skrevet 16. februar 2018 ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 17. februar 2018 #329 Del Skrevet 17. februar 2018 Så bra at romvesenet har det bra! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 23. februar 2018 Forfatter #330 Del Skrevet 23. februar 2018 11+0 Jeg "koser meg" hjemme. Realiteten er at jeg går på veggen snart. Jeg er kvalm og dårlig igjen med dundrende hodepine, oppblåst mage og ikke minst mye vann i kroppen... føler meg lite attraktiv her jeg ligger på sofaen i en for stor hettegenser, joggebukse og to ulike sokker. Håret vasket jeg 5 dager siden noe som er meg uvant.. skulle gjerne tatt litt mer vare på meg selv og selvfølelsen, men jeg orker ikke sånn som jeg føler meg nå ... la oss håpe 2 trimester er bedre. Ps: savner jobben min. Savner virkelig deg å jobbe. Jeg går kun ut med hunden vår og til butikken (sjeldent, men det hender, og da føler jeg meg som den raringen. Opplever verden på nytt! 😑) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 23. februar 2018 #331 Del Skrevet 23. februar 2018 Det er så forferdelig å være kvalm og ha vondt i hodet! Man blir en zombie. Jeg håper det slipper taket så du kan føle deg mer som deg selv og komme deg tilbake i jobb og NYTE graviditeten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 27. februar 2018 #332 Del Skrevet 27. februar 2018 Så bra at knøttet har det bra! Men det må ha vært utrolig skremmende! Jeg skjønner godt at du er lei og sliten, det er ikke noe gøy når man er så dårlig og så sliten over lang tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #333 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Takk for fine, støttende ord. 💜 I dag 12(11+6) skal jeg på ul igjen for å sjekke om alt står til bra. Gruer meg litt, og merker at søvnkvalitet kunne vært bedre. Jeg stresser fordi det har vært en vond og veldig krevende erfaring, men jeg håper at alt står til bra og at jeg kan dele gode nyheter med dere senere.. 13:30 har jeg time. Kryss fingre og tær for meg 🤞🤞😊 Endret 1. mars 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 1. mars 2018 #334 Del Skrevet 1. mars 2018 Lykke til! Dette går bra 🤞🤞👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 1. mars 2018 #335 Del Skrevet 1. mars 2018 Masse lykke til! Jeg krysser fingre, tær og alt som er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #336 Del Skrevet 1. mars 2018 Say hello to my little friend 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 1. mars 2018 #337 Del Skrevet 1. mars 2018 For en fin krabat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. mars 2018 #338 Del Skrevet 1. mars 2018 Fin liten venn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 2. mars 2018 #339 Del Skrevet 2. mars 2018 Wow, noe så fint! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 2. mars 2018 #340 Del Skrevet 2. mars 2018 Så fint! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå