Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har gjort sexsuelt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Jeg har gått lenger, en gang tok jeg av meg sokkene faktisk :D

zomg!! :o 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SlemUlv skrev:

zomg!! :o 

Jeg vet, litt på kanten å vise så mye hud kanskje?! Vel, vel...er ikke noe jeg kommer til å gjøre igjen, men tenker fortsatt tilbake på den natta med et frekt smil.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Hatt sex på toalettet på to godt besøkte og kjente utesteder i Oslo. Én gang med fast partner og én gang med en jeg møtte første gang der på stedet. Muligens ikke det aller frekkeste jeg har gjort, men det er nok en sikker pallplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tilfeller - når jeg i sommer hadde sex med min stedatters venninne når hun besøkte oss i ferieleiligheten utenlands. Hun er 22 år, og det skjedde når vi var alene et par timer. Jeg er 43. Og når jeg for ca 1 måned siden var på jobb i Bergen, hvor venninnen studere, møtte jeg henne igjen og vi hadde sex en hel natt sammen 

Anonymkode: 88443...f31

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare hatt A4 sex så jeg kommer ikke på noe spesielt frekt. Eneste "frekke" jeg kommer på er at jeg hadde analsex et fåtalls ganger med ei som tente på det, men jeg fant raskt ut at det ikke var noe for meg. Ble mer avtent enn tent av dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Har bare hatt A4 sex så jeg kommer ikke på noe spesielt frekt. Eneste "frekke" jeg kommer på er at jeg hadde analsex et fåtalls ganger med ei som tente på det, men jeg fant raskt ut at det ikke var noe for meg. Ble mer avtent enn tent av dette.

Hun tok deg eller du tok hun?

Anonymkode: 3bdc8...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gangbang med 5 menn mens mannen stod å så på. Vi begge var så kåte etterpå at vi stoppa ved en avsides vei og hadde en rådigg kjappis opp etter bilen. Veldig deilig kveld. 

Anonymkode: 55700...1a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun tok deg eller du tok hun?

Anonymkode: 3bdc8...04d

Jeg tok hu. Men jeg har bakteriefobi så jeg ble bare stresset og utilpass. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg tok hu. Men jeg har bakteriefobi så jeg ble bare stresset og utilpass. 

Er analsex så dirty da? Skjønner det hvis du har bakteriefobi da :tongue:

Anonymkode: 3bdc8...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er analsex så dirty da? Skjønner det hvis du har bakteriefobi da :tongue:

Anonymkode: 3bdc8...04d

Endetarmsbakterier er ikke til å spøke med , man kan bli alvorlig syk om man kommer i kontakt med dette. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Jeg hadde sex med en fyr. Først kom jeg når han slikka meg. Så ville han at jeg skulle suge, men jeg sa "jeg må ha deg inni meg!", og han var jo ikke hard å be, hva stryker en manns ego så mye som å ytre det enorme, desperate behovet for å kjenne hans lem (trenge dypt) inn i (den trange!) fitta mi, liksom. Så kom jeg etterhvert en gang til. Da ba jeg ham slutte å pumpe siden jeg var øm. Han gikk av meg og bevegde seg med pikken mot ansiktet mitt. Jeg snudde meg på siden og sa bare "jeg er trøtt" da han så på meg måpende. Dere skulle sett ansiktsuttrykket, jeg tror ikke det hadde skjedd han før. HÆ, skal ikke mannen få sprute HVER gang!?!? Mens kvinnens orgasme kan sitte i skapet til en dag vi har god tid og har tent noen lys? 

**PS: Dette er fiksjon. Jeg hater ikke menn, jeg bare synes noen få av dem hadde trengt en liten lærepenge på hvor jævlig irriterende det er når de stadig spruter, lar deg ligge der med klisset for å så snu seg og si at "jeg skal opp tidlig jeg", uten å ofre en tanke for kvinnens nytelse. Det er et lagspill, ikke tennis der vi spiller på hvert vårt lag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på offentlige steder, rimming, golden shower og analsex. 

J22

Anonymkode: e44be...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎10‎.‎2017 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Onanerer til profilbildene til enkelte KG-brukere.

Anonymkode: ff4b4...835

Jeg visste det!! Bildet mitt er som en magnet på kåtpaiser.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7. oktober 2017 den 10.24, HalldirV2 skrev:

Jeg har gått lenger, en gang tok jeg av meg sokkene faktisk :D

Oi, det har jeg aldri gjort, har alltid sokkene på. 

Anonymkode: fe1d3...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkeste ei dame, vi var fwb, har gjort med meg var å invitere meg hjem for litt kos. Så da vi hadde sex merket jeg at hun var veldig våt. Digg tenkte jeg, men så var det liksom litt seigere og det viste seg å være sperm fra en annen mann hun nettopp hadde pult!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2017 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å leke med rumpa til FF, rimme og ta han med strapon. Så det er nok noe av det frekkeste. Har også fistet en mann, det var også tennende. Grunnen er fordi de blir ekstremt kåte og kommer mye hardere enn ved vanlig sex. 

Anonymkode: 9fa61...c7b

Rimming er ikke frekt, det er helt vanlig 

 

På 7.10.2017 den 10.13, Mr. Kilmister skrev:

Trekant med to søstre. Sex på offentlige steder.

Sykt

Anonymkode: 6511a...4ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det har jeg aldri gjort, har alltid sokkene på. 

Anonymkode: fe1d3...798

Men du fantaserer om det? Bare innrøm det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...