Gå til innhold

Jente på 19 + gutt på 27 = ?


Snuppsi

Anbefalte innlegg

Nå er saken slik at jeg som er 19 år er blitt forelska i en på 27. Men jeg er så usikker på hvordan andre vil reagere hvis vi blir sammen?

Vi har det så utrolig bra når vi er sammen, kjemien passer så perfekt! Men 8 års alderforskjell, er det greit? :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest indiangranny

Hei snupsi :D

Du er jo snart 20 og da merkes ikke aldersforskjellen :D

Kos deg og lev livet ikke tenk på hva folk sier,jeg unner deg det beste.Jenter på 19 er jo stort sett mer voksen en gutter på samme alder,kankje dere er like modene i hodet begge to og da er det jo greit.Det hadde jo vært værre om du var 13 og han 21 år.

Lykke til med kjærligheten

klem fra

indianlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg er sammen med en som er 9 år eldre enn meg- går fint det, merker lite eller ingenting til aldersforskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg er sammen med en som er seks ( eller egentlig fem og et halvt) år eldre enn meg. Det går helt fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersforskjell har som regel lite å si hvis man ikke lager en sak utav det.

Jeg er samboer med en mann som er 33- selv er jeg bare 18 (blir 19 i des.) og vi har det som plommen i egget sammen.

Har vært sammen i 2 år allerede.

Ikke bry deg om alderen, hvis du liker ham, prøv deg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar til dere alle! Sitter her og smiler jeg, er jo ikke sikkert at det skjer noe mer enn at vi er venner, men jeg vet at det er ikke umulig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg var også 19 og min kjære 27 når vi møttes.. Nå er vi godt gift, og det var ingen (bortsett fra mamma,da) som sa noe om at det var stor aldersforskjell.. Nå har mamma "adoptert" han, skulle nesten tro at det var hennes egen sønn. Så det går så bra, så! :D

Klem, Tinki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...