AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Del Skrevet 6. oktober 2017 Har sjekket et kjøretøy på statens veivesen sine sider, og der står det "registrert i distrikt = Oslo", men bilnummeret på bilen begynner på AF (som er Fredrikstad). Bilen er ganske ny og har bare hatt 1 eier. Så derfor lurte jeg på hva er grunnen til at det står Oslo når bilen har nummerskilt fra Fredrikstad? Anonymkode: 2b5d3...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Del Skrevet 6. oktober 2017 Det kan være fordi personen som eier bilen bor i Oslo ? Altså hvis jeg sjekker vår bil med bærumsskilter så står det navnet på mannen også byen vi bor i. Og vi bor ikke i Bærum 😊 Anonymkode: 54a18...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Del Skrevet 6. oktober 2017 Fordi bilen er kjøpt i Fredrikstad. Anonymkode: d3f2a...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Del Skrevet 6. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi bilen er kjøpt i Fredrikstad. Anonymkode: d3f2a...c20 Ikke nødvendigvis........ Kjøper du fabrikk ny bil hos forhandler kan du be om en gjeldende bokstavkombinasjon fra hvor som helst i Norge. Kjøper du bil i Oslo så kan du be om ZZ kombinasjonen som er fra Finnmark. I "gamle" dager var bokstavkombinasjonene stedegne. Anonymkode: 101ef...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #5 Del Skrevet 6. oktober 2017 ZZ er superpopulær i Bergensområdet. Regulært skulle det ha vært SV-skilt de siste årene, men piffen i Fana har unngått det som pesten. De gar heller valgt BS, noe som etter min beste forståelse står for "bullsh!t". 😆 Anonymkode: 2ffb1...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå