Gå til innhold

Hva gjør dere når dere har fri fra jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om dere ikke treffer venner?  Synes dagene går forferdelig sakte når jeg har fri.

Anonymkode: 086d5...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rydder i huset, tar gjerne alt jeg ikke orker når jeg har vært på jobb som å vaske gulv. 

Lager god middag

ser på TV serie 

går meg en tur 

Setter opp skikkelig handleliste og handler mat for flere dager så jeg slipper å gjøre noe sånt når jeg er giddalaus etter jobb. 

Anonymkode: a2c38...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener

Rydder/vasker

Lager mat/baker

Planlegger neste reise/julegave etc

Ser netflix

Shopper 

 

 

Anonymkode: 186ef...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg egen hest som går aktivt i konkurranser, så jeg har vel nesten motsatt problem, jeg har alt for korte ettermiddager ;) Men, jeg prøver så absolutt å ha et liv utenom hest og stall også, men det er ikke å komme bort fra at det tar mye tid, og da er jeg glad i å trene, være ute og bevege meg, uansett vær og årstid. Jeg jobber på kontor, så frisk luft og bevegelse er undervurdert for min del. Går gjerne en tur, løper en tur, sykler en tur, ski om vinteren, og synes det er godt de gangene jeg kan vaske, rydde og stelle hjemme og faktisk ha tid til det, og ikke bare kaste på en vaskemaskin på vei i stallen og henge opp på vei i seng ;)

Om sommeren hender det dog at jeg har sendt hesten på beite en periode for å få litt andre ting i hverdagen selv. Da har det som regel gått i å bevege meg, være ute, treffe venner, titte i butikker, ordne ting hjemme, snekre sammen utemøblene som kollapset i fjor, sette opp den nye pallehuska med lys på på terrassen, bygge en hagedam... Gud det er såå mye jeg gjerne skulle ha gjort ;)

Ikke noe gir meg en bedre følelse enn en aktiv ettermiddag i frisk luft og komme inn og føle at jeg er sliten! Jeg er kanskje litt skadet der etter alt for mange år i idretten ;) Har til og med nå vært 3 mnd uten dekoder, før vi fikk ny nå nylig, og har ikke savnet den en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener, leser, strikker, gamer, spiller piano, løser kryssord, spiller brettspill med mannen, jobber i hagen om sommeren, ser på tv, jobber på hobbyprosjekter innen programmering, osv osv osv. 

Jeg skulle gjerne hatt mye mer fritid enn jeg allerede har, og fatter ikke hvordan folk kan kjede seg når de har fri. Greit nok om man har fri dagesvis i strekk, men sånn i ukedagne, noen få timer etter jobb?

Anonymkode: fe251...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener,har tid til å treffe venner og familie (som jeg ikke har tid til å prioritere de dagene jeg jobber),går tur,drar på biblioteket,vasker og rydder hjemme, leser fagartikler, gjør større handling,lager mat for flere dager /fryser ned, baker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rydder, vasker, går tur eller trener hundene, tar solarium, selvpleie-timer, besøker venner og familie, går på date (haha!), shopper eller ser på serier :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løber mig en tur, går i biografen eller ser tv-serier i fjernsynet, planlægger den næste ferie, rydder op derhjemme og alle de 117 andre gøremål i hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...