Gå til innhold

Hvor er Thea?


minister-mio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bortkasta tid jeg har brukt på denne serien. Helt idiotisk og usannsynlig slutt! Hvorfor skulle det plutselig være Guttorm ? Var ikke han biologpartneren til Liv på blindern ? Blir helt oppgitt over hvor dårlig denne serien var. Fortsatte bare å se fordi jeg ville vite hvor Thea var... selv om den ikke fenget meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Super skuffa... Skulle ønske det ble tydeligere at det var Guttorm tidligere, så det kunne vært litt mer spenning.. Det ble liksom super spennende og nå bare vips var det ferdig og alt er tipp topp.

Anonymkode: 096a1...0ab

Ekstremt dårlig avslutning, ja! Sitter igjen som et spørsmålstegn. Hvis Guttorm har stalket Thea lenge, hvorfor sa hun ikke ifra for lenge siden hvis hun og Thea var så gode venner? Hva er greia med familien hennes? Hele avslutningen var veldig brå og uoppklarende. 

Anonymkode: 35685...8b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg handlingen og hva som skjedde med Thea? orker ikke se hele serien, men er nysgjerrig på hva greia var og hva som skjedde med thea... hva var det denne Guttorm hadde gjort mot henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Suppetuppe skrev:

Kan noen fortelle meg handlingen og hva som skjedde med Thea? orker ikke se hele serien, men er nysgjerrig på hva greia var og hva som skjedde med thea... hva var det denne Guttorm hadde gjort mot henne?

Thea forsvinner og venninnen Liv leter etter henne, med god hjelp fra kompisen Guttorm. Leter her og der og følger masse "spor", før det blir klart helt på slutten at Thea har det bra hun har bare gjemt seg for en stalker, som da er Guttorm. Ender med at Guttorm blir hentet av politiet og vi får aldri svar på hva som skjedde mellom de to og hva han hadde gjort, eller hvor Thea var eller noen ting egentlig. 

Ganske mye som ikke gir helt mening. Det med familien til Thea synes jeg ikke er så rart, de sa jo at hun hadde for vane å stikke av. Men hvor lenge hadde Guttorm og Thea kjent hverandre? Hva skjedde mellom dem, hva gjorde Guttorm? Thea hadde jo bilder av truende meldinger og blåmerker, var det Guttorm da også får vi bare aldri svar? Og hva var greia med han som betale husleien hennes? Og hvorfor kunne ikke Thea bare gå til politiet om Guttorm (hun hadde jo sagt til de at hun forsvant av egen vilje), når politiet kom og tok han med seg på slutten der... Altså. Så mye som ikke gir mening og så mange ubesvarte spørsmål. Helt håpløs serie. Virker som de skrev manus mens det pågikk og at det brått gikk opp for dem at det måtte jo skje noe når det var ca. 2 episoder igjen...

Anonymkode: 096a1...0ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som de skrev manus mens det pågikk og at det brått gikk opp for dem at det måtte jo skje noe når det var ca. 2 episoder igjen...

Anonymkode: 096a1...0ab

Ja, den følelsen satt jeg også igjen med. 

Anonymkode: 35685...8b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slutten var veldig spennende når hun satt på pcen og han kom inn døra 😬🙈 men det ble litt dumt med bildene helt til slutt. Men da slapp dem unna slåsscenene så sikkert derfor. 

Anonymkode: bd2d7...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hva så jeg nettopp? Hvorfor har ikke Thea anmeldt han før? Hvorfor stalket han henne, hvorfor visste ikke Liv om forholdet deres fra børjan? Hvor dro hun? Hvorfor dro hun bare? Hvorfor ble Theas bakgrunn og utagerende atferd så sentralisert? Skulle det liksom underbygge det der "Åhhh Guttorm er så snill og grei og tåler meg" pga fortiden hennes, men så ble han psyko?

Hvem har laget dette?! Håper det var billig...for det kan ikke ha vært verdt mer enn noen tusenlapper...guri land.

Endret av duplexx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at slutten var superteit, ble litt sånn "åh, shit, vi har bare penger til én episode, vi må skynde oss!" Fikk ikke vite noen ting. Ikke hva Guttorm hadde gjort, ikke hvorfor Thea stakk på den måten, og det var jo rart om ikke Thea skulle ha møtt Guttorm via Liv en eller annen gang når alle tre var samlet. Ikke at begge jentene hadde et vennskap/bekjentskap/forhold/whatever til han uten at de noengang fant ut om det.

Og "hvor har du vært?" "Du stiller feil spørsmål, for bloggen heter ikke "hvor har Thea vært", men "hvor er Thea?". "Hvor er du da?" "Jeg er her",. Jiizez. :bond:

Også syns jeg Liv oppførte seg som om hun var forelska i Thea - og motsatt på videoklippene fra tidligere. Enten forelska eller besatt, vennskapet virka i overkant dypt. Men kanskje jeg bare ser etter sånt ubevisst fordi jeg er skeiv selv.

Anonymkode: 76c1f...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at slutten var superteit, ble litt sånn "åh, shit, vi har bare penger til én episode, vi må skynde oss!" Fikk ikke vite noen ting. Ikke hva Guttorm hadde gjort, ikke hvorfor Thea stakk på den måten, og det var jo rart om ikke Thea skulle ha møtt Guttorm via Liv en eller annen gang når alle tre var samlet. Ikke at begge jentene hadde et vennskap/bekjentskap/forhold/whatever til han uten at de noengang fant ut om det.

Og "hvor har du vært?" "Du stiller feil spørsmål, for bloggen heter ikke "hvor har Thea vært", men "hvor er Thea?". "Hvor er du da?" "Jeg er her",. Jiizez. :bond:

Også syns jeg Liv oppførte seg som om hun var forelska i Thea - og motsatt på videoklippene fra tidligere. Enten forelska eller besatt, vennskapet virka i overkant dypt. Men kanskje jeg bare ser etter sånt ubevisst fordi jeg er skeiv selv.

Anonymkode: 76c1f...2ae

Jeg fikk også den følelsen av Liv. Men jeg tror nok det var meningen at det skulle virke som et dypt vennskap mellom dem. Men hvorfor Thea da stakk av uten å si noe som helst til Liv kan man jo lure på når de oppfører seg som soul mates.. Synes de kunne gitt mer forklaring på alt som skjedde, nå har vi jo sett på mange episoder som ikke ledet noe sted i det hele tatt..

Anonymkode: 096a1...0ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Kunne like greit avslutta med "Og så våknet hun og alt var en drøm"...

Anonymkode: 1578a...5f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...