Gå til innhold

Hvor er Thea?


minister-mio

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, duplexx skrev:

Kan noen komme med en spoiler? Jeg får meg ikke til å se alle episodene......

hva vi du vite? Jeg har sett alle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, minister-mio skrev:

hva vi du vite? Jeg har sett alle :)

ALT :P hva skjer i siste utgitte episode? Hva er mest sannsynlig? At Liv er gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, duplexx skrev:

ALT :P hva skjer i siste utgitte episode? Hva er mest sannsynlig? At Liv er gal?

å, jeg kan ikke spoile det som ikke har skjedd for det vet jeg ikke :P

I siste episode finner de ut av at Thea og Liv kranglet rett før hun forsvant. Så hører de på radioen at en kvinne er funnet død i Maridalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, minister-mio skrev:

å, jeg kan ikke spoile det som ikke har skjedd for det vet jeg ikke :P

I siste episode finner de ut av at Thea og Liv kranglet rett før hun forsvant. Så hører de på radioen at en kvinne er funnet død i Maridalen.

Takk!
Men det ga ingenting haha! Må kanskje se den likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i siste episode orker ikke følge med mer? Men vil allikvel vite hva som har skjedd... er neste episode siste episode ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vinglass skrev:

Hva skjer i siste episode orker ikke følge med mer? Men vil allikvel vite hva som har skjedd... er neste episode siste episode ?

Ingen som vet hvor lenge det vil vare tror jeg. Noen sier 10 episoder men umulig å si.

Anonymkode: 35685...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, minister-mio skrev:

å, jeg kan ikke spoile det som ikke har skjedd for det vet jeg ikke :P

I siste episode finner de ut av at Thea og Liv kranglet rett før hun forsvant. Så hører de på radioen at en kvinne er funnet død i Maridalen.

 Men hvorfor har Liv egentlig brukt så mange episoder på å lete etter Thea da?? :P

Dette henger vel overhodet ikke på greip. Hun bruker altså masse tid og krefter på å lete etter Thea, samtidig som familien til Thea tydeligvis gir blanke pokker!? :klo:

Anonymkode: edbaa...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Men hvorfor har Liv egentlig brukt så mange episoder på å lete etter Thea da?? :P

Dette henger vel overhodet ikke på greip. Hun bruker altså masse tid og krefter på å lete etter Thea, samtidig som familien til Thea tydeligvis gir blanke pokker!? :klo:

Anonymkode: edbaa...b10

Liv og Thea er romkamerater og bestevenner, men har ikke kjent hverandre lenge. Selv om de kranglet er hun selvfølgelig ute etter å finne henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Liv og Thea er romkamerater og bestevenner, men har ikke kjent hverandre lenge. Selv om de kranglet er hun selvfølgelig ute etter å finne henne.

 Men ikke hvis det faktisk er Liv som har gjort Thea noe... 

Anonymkode: edbaa...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Men ikke hvis det faktisk er Liv som har gjort Thea noe... 

Anonymkode: edbaa...b10

for å dekke over kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

 for å dekke over kanskje

Det forklarer vel fremdeles ikke hvorfor man ikke har sett noe særlig til politiet, eller familien til Thea? :P 

Anonymkode: edbaa...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det forklarer vel fremdeles ikke hvorfor man ikke har sett noe særlig til politiet, eller familien til Thea? :P 

Anonymkode: edbaa...b10

nei.

I det nyeste klippet forklarer politiet litt til Liv. Familien til Thea syntes liksom det alltid er trøbbel med henne og hun har kranglet en del med stemoren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Men hvorfor har Liv egentlig brukt så mange episoder på å lete etter Thea da?? :P

Dette henger vel overhodet ikke på greip. Hun bruker altså masse tid og krefter på å lete etter Thea, samtidig som familien til Thea tydeligvis gir blanke pokker!? :klo:

Anonymkode: edbaa...b10

Det var tydeligvis ikke Thea som ble funnet død :)

Thea bekreftet i en Sms til en venninne at hun forsvant pga en krangel med Liv... Jeg tror ikke Liv forteller alt om hva de kranglet om, jeg tror ikke på at Thea forsvant pga. En krangel om husarbeid, noe mer ligger bak... kanskje Thea har blitt skremt av Liv og derfor gjemmer seg for henne? Tror det er noe om Liv som vi ikke vet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Det var tydeligvis ikke Thea som ble funnet død :)

Thea bekreftet i en Sms til en venninne at hun forsvant pga en krangel med Liv... Jeg tror ikke Liv forteller alt om hva de kranglet om, jeg tror ikke på at Thea forsvant pga. En krangel om husarbeid, noe mer ligger bak... kanskje Thea har blitt skremt av Liv og derfor gjemmer seg for henne? Tror det er noe om Liv som vi ikke vet om

Men det er jo ikke pga. Liv som Thea forsvant, men det er kanskje derfor hun ikke sa noe til Liv eller ba om hjelp. Nå er i alle fall teorien i serien at eksen til Thea følger etter henne og har fått henne til å gjemme seg.

Anonymkode: 096a1...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke pga. Liv som Thea forsvant, men det er kanskje derfor hun ikke sa noe til Liv eller ba om hjelp. Nå er i alle fall teorien i serien at eksen til Thea følger etter henne og har fått henne til å gjemme seg.

Anonymkode: 096a1...0ab

Du vet jo ikke hele historien, det kan hende at det var pga Liv. Kan også hende at hun har reist med eksen frivillig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Du vet jo ikke hele historien, det kan hende at det var pga Liv. Kan også hende at hun har reist med eksen frivillig:)

Neida men vi så jo videoen om at hun ble angrepet... og hvorfor skulle hun reise frivillig med eksen om hun prøvde å få overnatte hos tinder daten? Om hun prøvde å komme unna Liv, hvorfor forsvinne på den måten?

Anonymkode: 096a1...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida men vi så jo videoen om at hun ble angrepet... og hvorfor skulle hun reise frivillig med eksen om hun prøvde å få overnatte hos tinder daten? Om hun prøvde å komme unna Liv, hvorfor forsvinne på den måten?

Anonymkode: 096a1...0ab

Kanskje hun ikke hadde noe annet valg? Har ihvertfall liten tro på at eksen har kidnappet henne, men kanskje han har overbevist henne om å bli med

Egentlig tror jeg at det er noen andre enn eksen som angrep henne, pleier alltid å være noen man ikke mistenker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Kanskje hun ikke hadde noe annet valg? Har ihvertfall liten tro på at eksen har kidnappet henne, men kanskje han har overbevist henne om å bli med

Egentlig tror jeg at det er noen andre enn eksen som angrep henne, pleier alltid å være noen man ikke mistenker

Det er sant. Kanskje det er Guttorm:fnise:

Anonymkode: 096a1...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Kanskje det er Guttorm:fnise:

Anonymkode: 096a1...0ab

Haha ja, lite sannsynlig men er jo en mulighet 😅 syns det ligna litt i videoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...