Gå til innhold

Hvor er Thea?


minister-mio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 16.11.2017 den 14.43, AnonymBruker skrev:

 Noen har peiling på når den aller siste episoden skal sendes på TV?  :P

Anonymkode: edbaa...b10

Det er 10 episoder, siste blir sendt på torsdag :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da blir det sikkert flere dager til neste episode, skikkelig irriterende. 

Anonymkode: 41464...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da blir det sikkert flere dager til neste episode, skikkelig irriterende. 

Anonymkode: 41464...132

Alt svar kommer jo innen torsdag uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer med Guttorm nå. Kanskje han tar selvmord? 

Anonymkode: 35685...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hardbank fansa har regnet ut at en episode er allerede «ferdig» nå i forhold til minutter. Så nå altså, hvis det ikke kommer et klipp eller to til med mer forklaring så dør jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var opplagt hele veien at det skulle være Guttorm, den klassiske uskyldige fyren ingen tror kan gjøre noe galt, og som kan lede henne på feil spor hele veien. 

Anonymkode: b0daa...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Vi hardbank fansa har regnet ut at en episode er allerede «ferdig» nå i forhold til minutter. Så nå altså, hvis det ikke kommer et klipp eller to til med mer forklaring så dør jeg

Venter i spenning på en ny episode. Ser det ikke på tv da, bare bloggen.. Blir det ikke oppdatering før i morgen?

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det var opplagt hele veien at det skulle være Guttorm, den klassiske uskyldige fyren ingen tror kan gjøre noe galt, og som kan lede henne på feil spor hele veien. 

Anonymkode: b0daa...13e

Jeg synes ikke det var opplagt egentlig. Kanskje jeg husker feil, men det virkelig litt tilfeldig at Guttorm ble dratt inn i dette (skulle hjelpe med overvåkningsfilmen) og prøvde han ikke også i begynnelsen å trekke seg litt tilbake eller få Liv til å slappe av med letingen?

Anonymkode: 096a1...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Venter i spenning på en ny episode. Ser det ikke på tv da, bare bloggen.. Blir det ikke oppdatering før i morgen?

Jeg synes ikke det var opplagt egentlig. Kanskje jeg husker feil, men det virkelig litt tilfeldig at Guttorm ble dratt inn i dette (skulle hjelpe med overvåkningsfilmen) og prøvde han ikke også i begynnelsen å trekke seg litt tilbake eller få Liv til å slappe av med letingen?

Anonymkode: 096a1...0ab

Håper det kommer, men er jammen ikke sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Skravlekråka skrev:

Kommer nok mer. Episoden i morgen skal vare 30 min, mens videoene til nå varer i 22 min:)

Og til nå har det alltid kommet på bloggen først? Når går det på tv? (er så utålmodig nå:fnise:)

Anonymkode: 096a1...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og til nå har det alltid kommet på bloggen først? Når går det på tv? (er så utålmodig nå:fnise:)

Anonymkode: 096a1...0ab

Ja kommer på bloggen først. Siste episoden er i morgen!!! Æææ er så utolmådig selv!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det i det hele tatt kommer en episode til idag? Innleggene på bloggen er vel til rundt 20 minutter. På tv2 sine sider står det at den siste episoden sendes i dag.. 

Anonymkode: 096a1...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sikkert en sesong 2, som kommer i slutten av januar eller noe. 

Anonymkode: 063a2...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det i det hele tatt kommer en episode til idag? Innleggene på bloggen er vel til rundt 20 minutter. På tv2 sine sider står det at den siste episoden sendes i dag.. 

Anonymkode: 096a1...0ab

I TV guiden står det at episoden skal vare i 30 min da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super skuffa... Skulle ønske det ble tydeligere at det var Guttorm tidligere, så det kunne vært litt mer spenning.. Det ble liksom super spennende og nå bare vips var det ferdig og alt er tipp topp.

Anonymkode: 096a1...0ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...