Gå til innhold

Hvor er Thea?

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samme tenkte jeg, det er jo Iben Akerlie som spiller venninna. 

Anonymkode: e3437...f5a

Åh så fint navn! :hjerte:Iben

Anonymkode: dba70...5b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om Lonelygirl15 :fnise:

TV2 prøver å kaste seg på bølgen etter at SKAM er over. Denne venninnen er jo en ganske kjent skuespiller, så jeg vurderte vel aldri at det kun være ekte. Tenker at jeg skal se episodene, men er ikke veldig entusiastisk :vetikke:

Skrevet
På 05/10/2017 den 13.56, Snuppah00 skrev:

Jeg trodde også det var snakk om en ekte person :fnise:

Jeg og :ler:

Ser første episode nå, vet ikke helt hva jeg synes om serien enda. 

Skrevet
På 05/10/2017 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Du er helt sikkert empatisk, men om skal bli urolig over hver enste bidige sak som går på nyhetskanalen må du jo ha problemer i hverdagen? Sier det kun fordi jeg ble bekymret for deg. Det er jo ikke annet enn terror, forsvinningssaker, drapssaker osv.. i nyhetsbildet om dagen, og om du da skal bekymre deg for alt, ville jeg tro at du kunne få plager, enten det er søvnproblemer, konsentrasjonen, osv... 

Anonymkode: 87400...c56

Det er jo ikke rart hun ble urolig, jeg ble urolig jeg og. Jeg bor og jobber ved Olaf Ryes plass så dette er nabolaget mitt, og da ble jeg litt stressa, når jeg trodde at en ung kvinne hadde forsvunnet der. Man trenger selvsagt ikke lage en big deal ut av det TV2 gjorde, men husk nå på at dette er mange menneskers nærområde. 

Anonymkode: ece7c...4ec

• Liker 2
Skrevet

Nikolai mener du vel..? ;) 

• Liker 8
Skrevet

Første gang jeg så reklamen på TV trodde jeg dette var ekte. Et kjapt søk på google ga meg svaret. Gledet meg genuint til starten, men ble skuffet da jeg så første episode. 

• Liker 1
Skrevet

Har sett første episode på Sumo. Ser nå at det er de samme klippene som ligger i bloggen, så man trenger ikke Sumo for å følge serien, virker det som.
Synes det virker spennende til nå i hvert fall, og skal følge med videre.

Skrevet
4 timer siden, Kelsi skrev:

Har sett første episode på Sumo. Ser nå at det er de samme klippene som ligger i bloggen, så man trenger ikke Sumo for å følge serien, virker det som.
Synes det virker spennende til nå i hvert fall, og skal følge med videre.

jeg tror ikke du får se klippene i bloggen uten sumo

Skrevet
1 time siden, minister-mio skrev:

jeg tror ikke du får se klippene i bloggen uten sumo

Man må ha konto på Sumo, men trenger ikke kjøpe abonnement. 

Men uansett litt klønete av Tv2. Det er mange som ikke gidder å registrere seg på Sumo. 

21591D01-A18A-47DD-AE78-2F11E9BA9287.jpeg

Skrevet
På 7.10.2017 den 0.13, Sillyline skrev:

Nikolai mener du vel..? ;) 

Nei Thea ;);) 

Anonymkode: 77e4c...b61

Skrevet

Ser at de har brukt #alterlove på Instagram. Sikkert gjort bevisst for å trekke til seg oppmerksomhet fra Skam-fans. 

Skrevet

Jeg ser ikke på, syns promoteringen har vært helt feil, alt flere her tror thea er en ekte person bekrefter jo det. Nå her det nettopp vært en sto leiteaksjon etter en mann som er dforsvunnet her jeg bor. Selv om det har stått litt om det i media, ser jeg flere spør i ulike gruppe på fb hvorfor det er må mye røde kors/norsk folkehjelp folk rundt omkring i et bestemt område. De har ikke fått det med seg, og politiet står uten spor. Hadde bilde av den savnede mannen fått en brøkdel av theas tv tid på tv2 hadde folk gjerne fått det med seg nok tilat politiet kunne fått relevante tips. Åpenbart mangel på kunnskap hos tv2, men akkurat det er jo ikke noe nytt. 

Anonymkode: 72042...43f

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Kelsi skrev:

Ser at de har brukt #alterlove på Instagram. Sikkert gjort bevisst for å trekke til seg oppmerksomhet fra Skam-fans. 

Uff, det er bare dårlig stil. Hva med å skape sin egen ting i stedet for å forsøke å surfe på SKAM-bølgen..

Anonymkode: 9bad0...38c

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det var litt mye logiske brister i den første episoden (så den gikk på tv og så på den da). 

Spoiler

Syns det er veldig usannsynlig at venninna bare fikk utlevert overvåkningsbildene fra 7-eleven. Det hadde aldri skjedd i virkeligheten. "Jeg trodde det skulle være vanskelig, men det var faktisk veldig lett". Også all denne ringingen. Trodde ikke folk gjorde annet enn å kontakte hverandre skriftlig. (Det gjør jeg, og jeg er 36).

Anonymkode: 76c1f...2ae

• Liker 3
Skrevet

Har fulgt med, og syns hun «spiller» så dårlig. Men den er spennende så det veier opp for elendige skuespillere. 😬

Serien er kanskje ikke helt troverdig i og med at ikke politiet eller foreldrene bryr seg om hvor Thea er. 

Det som også er rart med serien er at den stopper opp når hun forteller at Thea har bodd i København før hun traff henne. Hvordan kan de være bestevenner når Thea  og hun som leter etter henne bare har kjent hverandre i et år? 

En annen ting som er teit er at hun leter og leter «uten tillatelse». Det er rart hun ikke presser politiet mer. Den venninna virker jo bare sinnsykt masete. 

Stort minus for kjempe dårlig «skuespill».💥

Anonymkode: 9f6ae...80a

• Liker 6
Skrevet
På 6.10.2017 den 20.49, maipai skrev:

Minner meg om Lonelygirl15 :fnise:

TV2 prøver å kaste seg på bølgen etter at SKAM er over. Denne venninnen er jo en ganske kjent skuespiller, så jeg vurderte vel aldri at det kun være ekte. Tenker at jeg skal se episodene, men er ikke veldig entusiastisk :vetikke:

Jeg syns hun er en dårlig skuespiller altså. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har sett to episoder og trodde det var ekte frem til jeg leste denne tråden, men nå har jeg ikke lest noe om serien før jeg så den på TV-en.
Burde de ikke stått i introen at Thea er en fiktiv karakter og at dette ikke er en dokumentar? Når jeg tenker over det, så fikk jeg med meg at TV2-damen introduserte "Hvor er Thea" som en eller annen serie. Trodde hun sa feil :ler2:

Endret av penny_
Skrevet

Thea er fanget i en hule i Dovre

Anonymkode: 4cb0d...fdb

Skrevet
På 12.10.2017 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det var litt mye logiske brister i den første episoden (så den gikk på tv og så på den da). 

Skjul innhold

Syns det er veldig usannsynlig at venninna bare fikk utlevert overvåkningsbildene fra 7-eleven. Det hadde aldri skjedd i virkeligheten. "Jeg trodde det skulle være vanskelig, men det var faktisk veldig lett". Også all denne ringingen. Trodde ikke folk gjorde annet enn å kontakte hverandre skriftlig. (Det gjør jeg, og jeg er 36).

Anonymkode: 76c1f...2ae

På 12.10.2017 den 15.12, AnonymBruker skrev:

Har fulgt med, og syns hun «spiller» så dårlig. Men den er spennende så det veier opp for elendige skuespillere. 😬

Serien er kanskje ikke helt troverdig i og med at ikke politiet eller foreldrene bryr seg om hvor Thea er. 

Det som også er rart med serien er at den stopper opp når hun forteller at Thea har bodd i København før hun traff henne. Hvordan kan de være bestevenner når Thea  og hun som leter etter henne bare har kjent hverandre i et år? 

En annen ting som er teit er at hun leter og leter «uten tillatelse». Det er rart hun ikke presser politiet mer. Den venninna virker jo bare sinnsykt masete. 

Men det er jo en tv-serie.... Det er fiksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...