Gå til innhold

Hvor er Thea?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liv virker som en litt spesiell person... Kanskje Thea er drittlei av henne, og derfor har stukket av, eller ikke har stukket av men er et annet sted i Oslo og bare ikke ønsker kontakt? Det er derfor politiet og foreldrene ikke er bekymret. Vi ser alt gjennom Livs øyne, kanskje det er hun som er psykisk syk og har innbilt seg ting om Thea, at de er så gode venninner.....

Anonymkode: f6248...f77

Syns også det er feil å lete så mye etter en person som ikke vil bli funnet. Kanskje er hun på hemmelig adresse og noen er ute etter henne. 

Anonymkode: 35685...8b4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liv virker som en litt spesiell person... Kanskje Thea er drittlei av henne, og derfor har stukket av, eller ikke har stukket av men er et annet sted i Oslo og bare ikke ønsker kontakt? Det er derfor politiet og foreldrene ikke er bekymret. Vi ser alt gjennom Livs øyne, kanskje det er hun som er psykisk syk og har innbilt seg ting om Thea, at de er så gode venninner.....

Anonymkode: f6248...f77

Den tanken har jeg tenkt og, jeg tror det er tvisten. Hun virker veldig obsessed . Lider meg gjennom serien. Vil bare vite hva konklusjonen er , og hvor Thea er .

• Liker 2
Skrevet

Noen har peiling på når den aller siste episoden skal sendes på TV?  :P

Anonymkode: edbaa...b10

Skrevet

Bare så dette er klart for alle: dette er en oppspinnserie lik skam!

Thea er ikke savnet i virkeligheten men tv2 fikk det til å se slik ut med savnet plakat osv.

Drøy reklame som skal lokke publikum. Jeg gidder ikke se serien basert på dette. 

Anonymkode: a9286...7e2

• Liker 2
Skrevet

At Iben starter hver video med å si "eeeeeehhh..." har begynt å irritere meg skikkelig

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det begynner å bli uengasjerende. Alt er liksom blindspor. Serier går jo egentlig ikke fremover!?

Skulle likt å vite når siste episode er, så jeg vet om jeg gidder fortsette:p

Anonymkode: 6a0ca...493

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det begynner å bli uengasjerende. Alt er liksom blindspor. Serier går jo egentlig ikke fremover!?

Skulle likt å vite når siste episode er, så jeg vet om jeg gidder fortsette:p

Anonymkode: 6a0ca...493

Behøver vel ikke å følge med på alle episodene da? 

Trenger vel bare å å titte innom den aller siste episoden, for å finne ut av avslutningen... 

Anonymkode: edbaa...b10

Skrevet

Thea har sikkert bipolar lidelse som Even i SKAM, og at hun pleier å stikke av på denne måten. derfor foreldrene har slutta å bry seg. 

Er litt lei av at de avslutter alle episodene så dramatisk, for så å starte igjen med "beklager at det ble litt dramatisk i går, men han ville bare ikke filmes"

har bare kommet til episode 6

Skrevet
8 timer siden, #Sunrise skrev:

Thea har sikkert bipolar lidelse som Even i SKAM, og at hun pleier å stikke av på denne måten. derfor foreldrene har slutta å bry seg. 

Er litt lei av at de avslutter alle episodene så dramatisk, for så å starte igjen med "beklager at det ble litt dramatisk i går, men han ville bare ikke filmes"

har bare kommet til episode 6

Ja har tenkt det samme, tenker at hun er på en seilbåt (ikke dekning) fordi hun er så glad i havet og har snakket med alle om at hun vil "reise jorda rundt", og bestemte seg for dette mens hun var manisk

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg hadde vært borte lenge (enten frivillig eller ufrivillig) hadde jeg blitt ganske forbanna om ei venninne hadde snoket i hemmelgheter jeg aldri har fortalt henne, oppsøkt familie og lignende og lagt ut all på nettet. Det er forferdelig respektløst ovenfor venninna si.

Anonymkode: 7ec5d...12a

• Liker 5
Skrevet

Det virker som de prøver å få frem noe slags budskap gjennom serien, men jeg klarer ikke å se hva? Har sett alle episodene og venter på at "noe" skal skje, men det skjer jo ingenting. 

Anonymkode: 096a1...0ab

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som de prøver å få frem noe slags budskap gjennom serien, men jeg klarer ikke å se hva? Har sett alle episodene og venter på at "noe" skal skje, men det skjer jo ingenting. 

Finner hun Thea ?

Skrevet
17 minutter siden, Vinglass skrev:

Finner hun Thea ?

Det må hun jo... død eller levende. Hvis ikke er det jo ikke noe poeng med helr serien.

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Vinglass skrev:

Finner hun Thea ?

Ja hun finner nok Thea til slutt, men det virker som det er noe mer de prøver å få frem fra serien. Jeg tror Thea har forsvunnet av egen vilje, og at de derfor prøver å få frem et budskap med serien. 

• Liker 4
Skrevet

Vil ikke spoile men tror at det er Thea som holder øye med dem og skjuler spor. Tror også at hun har forsvunnet av fri vilje

• Liker 4
Skrevet

tser man det! Kan Liv ha drept Thea?

• Liker 1
Skrevet
På 27.11.2017 den 21.55, AnonymBruker skrev:

Vil ikke spoile men tror at det er Thea som holder øye med dem og skjuler spor. Tror også at hun har forsvunnet av fri vilje

Det har jeg tenkt også, at det er Thea som enten selv gjør det eller får noen av de gamle vennene sine til å gjøre det. F.eks. stjele nøkkelen til dagboken og rive ut sider der. Men så tenker jeg at om det er Thea som ikke vil at de skal se i dagboken, hvorfor ikke bare fjerne den? Tydelig at noen var ute etter det som stod i den..

På 28.11.2017 den 18.29, minister-mio skrev:

tser man det! Kan Liv ha drept Thea?

Jeg venter sånn på neste episode, skal de la oss vente helt til i morgen...? Tviler på at det faktisk er Thea som er død, og i alle fall ikke Liv som har gjort henne noe. Men de hadde tydligvis kranglet da, før Thea dro..

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter sånn på neste episode, skal de la oss vente helt til i morgen...? Tviler på at det faktisk er Thea som er død, og i alle fall ikke Liv som har gjort henne noe. Men de hadde tydligvis kranglet da, før Thea dro..

Folk som ikke har sett alle klipp burde ikke lese dette, spoiler!

Tror heller ikke at det er Thea som er død, de lager alltid sånne dramatiske avslutninger for å tro at det har skjedd noe, men så viser det seg i neste klipp at det ikke var noe likevel.

Har tenkt tanken før at de kan ha krangla, ettersom Thea hadde sagt at hun ikke hadde noen å gå til og at hun hadde sagt til Tinder-daten at hun trengte et sted å sove i natt. Lurer på hva de har krangla om, det må jo ha vært noe alvorlig? Tror Liv derfor har så dårlig samvittighet og derfor prøver å finne Thea... Kan hende at Liv er psykisk syk og har gjort Thea noe, og at det er tvisten, veldig vanskelig å si..

• Liker 1
Skrevet

Nå synes jeg det kan komme en ny episode snart... Skjønner jo at det er falsk alarm, men blir så spent likevel

• Liker 1
Skrevet

Kan noen komme med en spoiler? Jeg får meg ikke til å se alle episodene......

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...