Gå til innhold

Holder dere det hemmelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til mine nærmeste venninner har jeg fortalt at jeg er veldig fornøyd med sexlivet mitt, og at jeg og kjæresten har kjempe god kjemi i senga. Med min aller beste venninne har jeg og snakket om favorittstillinger og ulike plasser vi har hatt sex. 

Deler ikke noe ut over det. Hadde aldri falt meg inn å fortelle om noe jeg ikke er fornøyd med partneren min med, og sier heller ikke noe direkte om han, bare om meg selv. 

Anonymkode: cfb8b...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet
14 timer siden, SlemUlv skrev:

Ja sånn snakkes om, og jeg vet han snakker om det også. Så lenge begge vet at det skjer, og ikke har noe i mot det, så ser jeg ikke hvordan det blir et tillitsbrudd. 

Tenker nok moren din er stolt av deg.. 

Anonymkode: 74af1...f34

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker nok moren din er stolt av deg.. 

Anonymkode: 74af1...f34

Hun er død.. så det kan jeg garantere deg at hun ikke er ;) Heldigvis bodde jeg ikke i samme landsdel som henne, mens hun levde. Og vi hang virkelig ikke i samme krets. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle jeg sagt der og da når de sitter fulle og fniser og flirer? Blitt sint på henne? Sagt det til henne i ettertid, men da mente hun at det ikke var noen big deal. At det er vanlig å tulle med sånne ting osv. Vil jo ikke fremstå som sur og bitter. Og man blir jo litt satt ut når det sitter 6 jenter og 1 guttt rundt bordet. Uansett hva jeg hadde sagt ville det blitt kleint.

Anonymkode: de384...975

TS her. Skjønner godt at du ble satt ut. Synes du skal kreve en unnskyldning for dette, og et løfte om at det ikke skal skje igjen 

Anonymkode: 860a2...cef

• Liker 1
Skrevet

Forteller litt, ikke mange detaljer og ikke til alle. Jeg vet at han snakker litt om meg til andre. Får håpe han skryter, hehe...  

Anonymkode: 2029d...992

Skrevet
På 4.10.2017 den 5.37, AnonymBruker skrev:

Dere som er i et forhold og har sex, snakker dere til andre enn partneren deres om hvordan den andre ser ut naken, og hva dere gjør i senga? Eller holder dere det for dere selv? 

Jeg tenker at når man stoler så mye på en person at man velger å dele det mest verdifulle man har, så er det er tillitsbrudd om slik info blir delt videre. Hva tenker dere? 

Kunne ikke falle meg inn. Det eneste jeg kan til nød antyde er at hun ser helt fantastisk ut og at sexen er himmelsk. 

Det intime er jo nettopp det, intimt, altså noe som kun vi to deler. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle jeg sagt der og da når de sitter fulle og fniser og flirer? Blitt sint på henne? Sagt det til henne i ettertid, men da mente hun at det ikke var noen big deal. At det er vanlig å tulle med sånne ting osv. Vil jo ikke fremstå som sur og bitter. Og man blir jo litt satt ut når det sitter 6 jenter og 1 guttt rundt bordet. Uansett hva jeg hadde sagt ville det blitt kleint.

Du bør vurdere å forlate huset (=besøke en kompis) når hun har venninner på besøk. Jeg hadde ikke likt at min mann skulle være med på mine venninnekvelder, og vi diskuterer ikke en gang penisstørrelser.

Anonymkode: 717b1...61a

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør vurdere å forlate huset (=besøke en kompis) når hun har venninner på besøk. Jeg hadde ikke likt at min mann skulle være med på mine venninnekvelder, og vi diskuterer ikke en gang penisstørrelser.

Anonymkode: 717b1...61a

Det dere ikke ser, er at det er en fyr som liker ydmykelse og nå har skrevet ned sin fantasi.. 
Ingen kvinner ville gjort det der, og det tror jeg alle vet. 

Endret av SlemUlv
Skrevet

Jeg forteller ikke om sexlivet mitt når jeg er i forhold. Men hvis jeg ligger med damer som jeg bare har et løst opplegg med, så kan jeg fortelle. Det er damer som vennene mine aldri kommer til å treffe uansett:)

Skrevet
På 5.10.2017 den 10.41, SlemUlv skrev:

Det dere ikke ser, er at det er en fyr som liker ydmykelse og nå har skrevet ned sin fantasi.. 
Ingen kvinner ville gjort det der, og det tror jeg alle vet. 

?? Fortell meg gjerne noe jeg ikke vet.. Dette er ikke så uvanlig som du kanskje tror. Hadde ei veninne som spurte en gutt om han hadde liten penis siden han ikke hadde kjæreste. Så mange kvinner tenker seg ikke om før de buser ut med et eller annet..

Skrevet

Forteller aldri hvordan han ser ut eller spesifikke detaljer om hva vi gjør. Men kan gjerne snakke med venninner om sex. Mine venner er ganske åpne og vi spør ofte hverandre om tips/erfaringer, men ikke i full detalj sånn "det gjorde jeg og Jonas i går" :fnise:

Når det gjelder one night stands har jeg fortalt om opplevelser til venninner ganske detaljert. Sorry til menn, men når de tar initiativ til anal sex og rimming på ons uten å en gang spørre først, så får venninnene mine vite det! 

Skrevet

Jeg har vel nevnt at ingen noen gang har fått håret mitt så bustete som han. Og at vi matcher veldig. Dette var før vi ble offisielt kjærster. 

Anonymkode: 17d67...509

Skrevet

Ja har ei bestevenninne som jeg snakker om absolutt alt rundt sex med. Vi deler erfaringer og forteller hverandre om vi har gjort lignende osv :) men forteller aldri ting som kan være sårende. Og er aldri hånlig. 

Skrevet
52 minutter siden, Sunstone skrev:

Ja har ei bestevenninne som jeg snakker om absolutt alt rundt sex med. Vi deler erfaringer og forteller hverandre om vi har gjort lignende osv :) men forteller aldri ting som kan være sårende. Og er aldri hånlig. 

Har du tenkt på at kanskje mannen din har en bestevenn og gjør det sammen? Og at den igjen forteller det til sin bestevenn? 

Plutselig er det mange flere enn dere vet som får vite det.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt på at kanskje mannen din har en bestevenn og gjør det sammen? Og at den igjen forteller det til sin bestevenn? 

Plutselig er det mange flere enn dere vet som får vite det.

Jeg er ikke i noe forhold. Men de jeg har hatt sex med over lengre tid sier til meg hva de forteller og samme gjør jeg. Uansett så bryr jeg meg ikke så veldig. Det er jo helt naturlig. 

Skrevet

Jeg snakker ikke med venninner om slikt, og forventer det samme fra kjæreste/samboer. Det er personlig informasjon som jeg ikke ser noen grunn til at andre skal vite. Sier ikke engang om penisen er stor, normal eller liten. Til og med ikke om det går dårlig en periode sier jeg ingenting til venninnene mine om at "ja, vi har hatt litt lite sex da...". Om jeg lurer på noe seksuelt eller er ute etter tips spør jeg heller på nettforum etter hjelp. 

Har venninner som er mye mer åpne, og de ser jo på det som en fornærmelse om jeg ikke deler litt privat info etter at de har delt "sitt", men om det er en venninnekveld så kan jeg ikke akkurat bare gå et annet sted eller få dem til å holde kjeft. Prøver å bytte samtaleemne, men å snakke om sex med partneren sin er tydeligvis suuuperpopulært og viktig. Går ikke på så mange av de "jentekveldene", for å si det sånn. 

Anonymkode: 6b906...4ac

Skrevet

Vi er veldig åpne om sex generelt. Kan snakke om det med kunder i butikken til og med... men nå jobber jo jeg i en sex butikk da, så haaaahh... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...