Gå til innhold

Holder dere det hemmelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som er i et forhold og har sex, snakker dere til andre enn partneren deres om hvordan den andre ser ut naken, og hva dere gjør i senga? Eller holder dere det for dere selv? 

Jeg tenker at når man stoler så mye på en person at man velger å dele det mest verdifulle man har, så er det er tillitsbrudd om slik info blir delt videre. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 860a2...cef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være en av de største dealbreakerne.

Anonymkode: 84633...fbf

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være en av de største dealbreakerne.

Anonymkode: 84633...fbf

Å holde det hemmelig?

Skrevet

Nei jeg snakker aldri om sexlivet vårt eller hvordan kjæresten ser ut naken :) Det ville jeg sett på som et stort tillitsbrudd ja.

Anonymkode: c8e8f...30d

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor skulle jeg snakke om hvordan partneren min ser ut naken..? Sexlivet er en privatsak. Vil heller ikke vite om sexlivet til vennene mine, i grunn.

• Liker 10
Gjest NotNaomi
Skrevet

Har veninner som gjør. Er ikke akkurat interessant,men jeg deltar ikke,så de har konkludert med at jeg har hatt lite spennende sexliv :klo: jeg lar de tro det.

Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Har veninner som gjør. Er ikke akkurat interessant,men jeg deltar ikke,så de har konkludert med at jeg har hatt lite spennende sexliv :klo: jeg lar de tro det.

Spesielt... 

Skrevet

Ja sånn snakkes om, og jeg vet han snakker om det også. Så lenge begge vet at det skjer, og ikke har noe i mot det, så ser jeg ikke hvordan det blir et tillitsbrudd. 

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spesielt... 

Ja,jeg vet ikke. Det er jo ikke bare i en krets heller. Ganske mange egentlig. Trodde det var sånn det var jeg,selv om jeg kjenner et par som heller ikke gjør. Hm.

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Ja sånn snakkes om, og jeg vet han snakker om det også. Så lenge begge vet at det skjer, og ikke har noe i mot det, så ser jeg ikke hvordan det blir et tillitsbrudd. 

Man bør hvertfall være enig om det på forhånd. Å snakke om slike ting til andre uten at det er greit for partneren, burde være uakseptabelt. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man bør hvertfall være enig om det på forhånd. Å snakke om slike ting til andre uten at det er greit for partneren, burde være uakseptabelt. 

Man setter seg ned ved kjøkkenbordet en dag og tar praten: «Skal vi fortelle andre om hvordan vi ser ut nakne og åssen vi puler?»

»Ja.»

Jo, da er jo alt i orden...

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er i et forhold og har sex, snakker dere til andre enn partneren deres om hvordan den andre ser ut naken, og hva dere gjør i senga? Eller holder dere det for dere selv? 

Jeg tenker at når man stoler så mye på en person at man velger å dele det mest verdifulle man har, så er det er tillitsbrudd om slik info blir delt videre. Hva tenker dere? 

Jeg ville ikke sett på akkurat dette som et tillitsbrudd og hadde ikke brydd meg, men kan forstå at andre opplever det slik. Det blir litt individuelt, tror jeg. 

Men snakker ikke selv om det med andre. Har ikke interesse av det.

Skrevet

Ja jeg synes det er et av de største tillitsbruddene du kan gjøre mot noen. Enda verre å gå å baksnakke noens kropp. Det hadde jeg aldri tilgitt og tatt som et bevis på en fullstendig bedervet og ødelagt person. 

Anonymkode: 74af1...f34

• Liker 4
Skrevet

Har selv opplevd å gå på en smell noen ganger: Man treffer en nydelig dame og forfører henne på det groveste. Så nevner man i en skrytende tone for kompisene hvordan alle de små detaljene var, samt alle de store hovedtrekkene.

Så treffer man den yndige noen ganger til, og kompisene måper siklende misunnelig over at jeg får gjøre DET med DEN dama! Jeg gliser og føler stolt gromhet.

Men så treffer man Den Vakre noen ganger til...

...og enda noen ganger...

...og så er man plutselig SAMBOER med Skjønnheten?!

Da kommer den følelsen: «Når man så gjerne vil ha tidsmaskin for å stoppe kjeften på seg selv».

• Liker 7
Skrevet

Nevner aldri noe om kjærester. Hvis det er snakk om løse relasjoner, er jeg ikke særlig respektfull. 

Anonymkode: 7a194...3c9

• Liker 1
Skrevet

Meg og min mann er enige om at visse ting er ok å si og visse ting ikke.
At jeg har små pupper ser jo alle, men detaljbeskrivelse av vagina har ikke vennene hans bruk for.

At han har stor penis er det greit for han at jeg sier til venninner, men jeg trenger for eksempel ikke nevne at han har hatt skintags på ballene. :P 

Skjønner? Inkriminerende detaljer utelates. 

Anonymkode: 00f45...8ec

• Liker 3
Skrevet

Nei aldri om kjærester. Om tilfeldige og fuckfriends - ja . 

Anonymkode: a183f...b89

Gjest justcurious
Skrevet

Jeg liker ikke å snakke om sex med andre enn kjæresten min. Det er privat og mellom oss. Synes det er ubehagelig når venniner og andre snakker om sexlivet sitt. Synes det er rart å tenke på at folk jeg kjenner har sex :P 

Skrevet

Nja, til en viss grad. Ingen av mine venninner vet størrelsen på penisen hans, men de vet han har en sixpack. Ingen vet hvordan han tar meg, men de vet at han er den beste jeg har hatt i senga. Vi snakker løst om det venninner i mellom, deler kanskje et par tips eller spør om råd, men utleverer ikke partneren vår. Samboeren vet jeg snakker sex med venninner og synes det er greit så lenge det ikke blir på detaljnivå. Jeg tror ikke de snakker mye sex i hans kompisgjeng (alle har kjæreste).

• Liker 6
Skrevet

Snakker aldri med andre om sexlivet mitt. Det er privat mellom meg og han. 

Aldri vært et tema i min vennegjeng uansett faktisk, vi prater om alt, men tror vi alle er enige i at sex er privat.

Anonymkode: 4167d...bdb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...