Anki- Skrevet 4. oktober 2017 #21 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg ville følt det utrolig merkelig å legge ut om vårt sexliv til andre, og kanskje spesielt når man er i et langvarig forhold. Hva man hadde gjort om det var et tilfeldig nummer når man var singel er en annen sak, synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #22 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, Convo109 skrev: Er forskjell på noen synlige mageruter og sixpack Dette er sixpack og det har ikke typen din. Slutt å skrytt han opp i skyene. Typen hennes er pt-så det er ikke umulig😜 Anonymkode: d324f...514 2
Inwe Skrevet 4. oktober 2017 #23 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, Convo109 skrev: Er forskjell på noen synlige mageruter og sixpack Dette er sixpack og det har ikke typen din. Slutt å skrytt han opp i skyene. Kjenner du han? For han har virkelig en sixpack, omtrent som den på bildet, akkurat nå med en bittelitt høyere fettprosent da han er sykemeldt og ikke får trent. Men for en mnd siden var han like rippet også, noe han stort sett er. Han lever for trening og trener minst 6 ganger i uken og har utdannelser både innen trening og kosthold. Så nei, det er ikke skryt, det er en realitet. Jeg for min del skulle ønske han hadde litt mindre muskler 😜
Inwe Skrevet 4. oktober 2017 #24 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, Convo109 skrev: 90 prosent av pter er midt på treet trent og har ikke kroppsbygger/fitness fysikk Pt utdannelse er noe alle amatører kan ta. Så det er veldig ty t grunnlag Nå er det ikke en vanlig pt-utdannelse han har. Han har 2 årig treningskonult utdannelse fra toppskolen i Stockholm. Han er også høyt oppe innen kampsport. Hvorfor tviler du egentlig på dette? Det er ikke akkurat som det er så uvanlig med en sixpack. Samboerfella gikk vi ikke i, selvom jeg hadde veldig lyst
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #25 Skrevet 4. oktober 2017 De fleste jeg kjenner deler det meste om ONS eller løse relasjoner. Ikke om partner de er i forhold med. Anonymkode: 9c622...19c 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #26 Skrevet 4. oktober 2017 7 minutter siden, Inwe skrev: Nå er det ikke en vanlig pt-utdannelse han har. Han har 2 årig treningskonult utdannelse fra toppskolen i Stockholm. Han er også høyt oppe innen kampsport. Hvorfor tviler du egentlig på dette? Det er ikke akkurat som det er så uvanlig med en sixpack. Samboerfella gikk vi ikke i, selvom jeg hadde veldig lyst Hva er det? Anonymkode: 02600...5da
Inwe Skrevet 4. oktober 2017 #27 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 02600...5da Der man koser seg litt for mye over litt for lang tid. Det er ikke sjelden man går opp litt når man får samboer. Her var det mer turer på treningssenteret enn film og sjokolade i begynnelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #28 Skrevet 4. oktober 2017 8 timer siden, Norre skrev: Man setter seg ned ved kjøkkenbordet en dag og tar praten: «Skal vi fortelle andre om hvordan vi ser ut nakne og åssen vi puler?» »Ja.» Jo, da er jo alt i orden... Nei, men mer sånn: "Jeg ønsker at dette skal være mellom oss. Kan vi la være å snakke med andre om vårt sexsliv" Anonymkode: 860a2...cef 1
heipådegsann Skrevet 4. oktober 2017 #29 Skrevet 4. oktober 2017 Tja. Jeg snakker ikke om hvordan samboeren min ser ut naken. Men jeg kan fint diskutere favorittstinning og hva som funker for meg med venner, og da blir vel sexlivet vårt litt dratt inn i det. Vet han gjør det samme og synes egentlig ikke det er en så stor greie. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #30 Skrevet 4. oktober 2017 Samboeren min hadde noen veninner på besøk og drakk vin og spiste ost og kjekks, da en av de begynte å snakke om penisstørrelse. Og da sa de at tykkelsen har mere å si enn lengden osv. Ble litt flau, fordi samboeren min var ganske full og plutselig sa hun at min er ganske liten til de andre veninnene. Ble så flau og rødmet, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. De andre flirte likssom og sa, "han er vel sikkert flink å slikke å bruke hendene da".. Er litt flaut nå hver gang jeg møter veninnene hennes og de vet det liksssom. Anonymkode: de384...975
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #31 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min hadde noen veninner på besøk og drakk vin og spiste ost og kjekks, da en av de begynte å snakke om penisstørrelse. Og da sa de at tykkelsen har mere å si enn lengden osv. Ble litt flau, fordi samboeren min var ganske full og plutselig sa hun at min er ganske liten til de andre veninnene. Ble så flau og rødmet, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. De andre flirte likssom og sa, "han er vel sikkert flink å slikke å bruke hendene da".. Er litt flaut nå hver gang jeg møter veninnene hennes og de vet det liksssom. Anonymkode: de384...975 Det skjønner jeg godt! Det var respektløst... Anonymkode: 860a2...cef 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #32 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg godt! Det var respektløst... Anonymkode: 860a2...cef Ja men turte ikke å si noe heller. Ble litt satt ut kan du si. Hun fortalte at hun hadde dildoer og at jeg var flink å slikke, så sa det ikke gjorde så mye, selv om jeg vet at hun skulle ønske jeg hadde stor. Tør ikke å tenke på hva hun forteller de når jeg ikke er tilstede da. Anonymkode: de384...975
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #33 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja men turte ikke å si noe heller. Ble litt satt ut kan du si. Hun fortalte at hun hadde dildoer og at jeg var flink å slikke, så sa det ikke gjorde så mye, selv om jeg vet at hun skulle ønske jeg hadde stor. Tør ikke å tenke på hva hun forteller de når jeg ikke er tilstede da. Anonymkode: de384...975 Herrefred... mangler hun (noen) antenner eller?! Anonymkode: c544d...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #34 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herrefred... mangler hun (noen) antenner eller?! Anonymkode: c544d...ef6 Ja virker som når hun drikker så har hun ingen filter. Kan bli ganske flaut for min del når hun sier sånne ting. Hun har sagt før når hun var full at hun har vært med gutter som hadde veldig store. Så er jo nesten litt redd for å ha samleie med henne. Blir ofte at jeg slikker henne og at hun bruker dildo fordi jeg ikke føler meg komfortabel med å ha samleie med henne. Lett å tenke at hun ikke nyter det fordi jeg har for liten. Anonymkode: de384...975
Gjest Alterego666 Skrevet 4. oktober 2017 #35 Skrevet 4. oktober 2017 Dersom jeg en sjelden gang snakker om sex med partner, snakker jeg i veldig generelle termer. Type hvordan vi har det, og ikke hva vi gjør eller hvordan hun ser ut naken. Jeg tror hun er på samme måte, men vet ikke. Jeg ville ikke blitt veldig fortørnet om hun var noe mer spesifikk. Hun kan være veldig åpent med enkelte, men aldri respektløs. Jeg har så stor tillit til henne at jeg har ikke følt behov for å diskutere dette. Når jeg tenker meg om så har vi badet nakne med de fleste av vennene hennes, så der er noen av aventuelle spørsmål allerede besvart......
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #36 Skrevet 4. oktober 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min hadde noen veninner på besøk og drakk vin og spiste ost og kjekks, da en av de begynte å snakke om penisstørrelse. Og da sa de at tykkelsen har mere å si enn lengden osv. Ble litt flau, fordi samboeren min var ganske full og plutselig sa hun at min er ganske liten til de andre veninnene. Ble så flau og rødmet, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. De andre flirte likssom og sa, "han er vel sikkert flink å slikke å bruke hendene da".. Er litt flaut nå hver gang jeg møter veninnene hennes og de vet det liksssom. Anonymkode: de384...975 Fryktelig respektløst av henne. Jeg må jo likevel si at det virker som at du lar deg tråkke på også. Anonymkode: 6eb64...44c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #37 Skrevet 4. oktober 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men turte ikke å si noe heller. Ble litt satt ut kan du si. Hun fortalte at hun hadde dildoer og at jeg var flink å slikke, så sa det ikke gjorde så mye, selv om jeg vet at hun skulle ønske jeg hadde stor. Tør ikke å tenke på hva hun forteller de når jeg ikke er tilstede da. Anonymkode: de384...975 Uff... Anonymkode: 860a2...cef
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #38 Skrevet 4. oktober 2017 Ville ikke tenkt at jo større jo bedre fordi for mange damer er det ikke det i det hele tatt. Det handler om hele mannen, kroppen hans, attraktiviteten hans, personligheten, følelsene og kjemien, hvordan han er mot damen osv. Hvis du tenker på om underlivet blir påvirket av penis str messig så blir det ikke det. Anonymkode: c544d...ef6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #39 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fryktelig respektløst av henne. Jeg må jo likevel si at det virker som at du lar deg tråkke på også. Anonymkode: 6eb64...44c Hva skulle jeg sagt der og da når de sitter fulle og fniser og flirer? Blitt sint på henne? Sagt det til henne i ettertid, men da mente hun at det ikke var noen big deal. At det er vanlig å tulle med sånne ting osv. Vil jo ikke fremstå som sur og bitter. Og man blir jo litt satt ut når det sitter 6 jenter og 1 guttt rundt bordet. Uansett hva jeg hadde sagt ville det blitt kleint. Anonymkode: de384...975 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #40 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg deler ikke detaljer, men jeg har sagt at han er god i senga. Jeg pleier ikke å si slike ting uoppfordret, men det er fort noe man blir spurt om på jente-vorspiel. Jeg deler ingenting negativt, det føler jeg blir alt for privat. Anonymkode: fdd29...dd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå