Gå til innhold

Hvordan er det mulig å bestemme seg for at nettopp "slik skal min partner være"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man bestemmer seg for at min mann/kvinne skal
- Være tysk, eller hva som helst. Hvor stor sannsynlighet er det for at du faktisk møter en tysker du vil bli forelsket i?

At du rett og slett setter noen spesielle krav til hvordan partneren din skal være.
For meg virker det så urealistisk. Selv har jeg aldri klart å bestemme hvem jeg får følelser for.

Anonymkode: b3b2a...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at det stort sett er veldig unge mennesker som prolarmerer slikt. Akkurat som at de har veldig bastante og sort/hvitt meninger og skråsikre på visse saker. 

Etter som man blir eldre, gjør seg erfaringer så innser man at finnes flere nyanser, og at livet består av kompromisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man da flytter til tyskland og omgås tyskere mye så er jo sjansen veldig stor. 

Jeg satt krav om at min mann skal være glad i dyr, respektfull mot damer, og ha gode moraler. Og begynte å gå i bibelgruppe i stedet for på pub og hiphopkonsert, og da møtte jeg mange som falt innenfor de kravene, bestemte ikke hvem av de jeg fikk følelser for, men la jo forholdene til rette for å møte noen som var sånn jeg så etter, enn å gå på samme smeller i feil miljø og håpe at det stod en god mann blandt alle guttene som ropte "bitches aint shit" på konsert liksom. 

Anonymkode: 7a001...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninde hadde alltid lyst på en spansk kjæreste, og valgte å flytte til spania og fant seg kjæreste. 

Selvfølgelig er det mulig å finne noen som faller inn under de kravene og ønskene man har! 
Å gi kompromisser og gi opp på ting man anser som nødvendig , vil være å undertrykke sine egne behov og følelser og vil ikke skape et forhold som forblir positivt i evig tid. 

Anonymkode: 7a001...976

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man lyster etter oppsøker man mest sannsynlig. Såklart finnes det urealistiske krav, men jeg vil påstå at de fleste som ønsker en mann med konkrete interesser, har også de interessene selv. Alle har preferanser til personlighet og utseende, og til tross for det er det mulig å forelske seg å velge å gå inn i et forhold med en mann som ikke fyller de kravene du egentlig har satt opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ønsker en tysk partner er det jo normalt å oppsøke Tyskland. Da vil jeg si at det er en ganske stor sannsynlighet for å få seg en tysk partner. 

Anonymkode: c4f39...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...