Gå til innhold

Liker menn/kvinner som trener mye helst andre menn/kvinner som trener mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gjort endel observasjoner om folk. Hvem man velger som partner og hvem som blir kjærester...hvem som roter og holder på

Jeg har alltid vært opptatt av styrketrening helt siden jeg var 15. Er nå 32 og har alltid rotet med andre kvinner som trente selv eller var bra trent

Jeg har alltid vært veldig muskuløs. Og jeg har merket hvilke type kvinner som jeg tiltrekker. Jeg tiltrekker egentlig alt siden jeg også er pen utenom kroppen. Men jeg merker at det er en type kvinner som jeg definitivt tiltrekker mest. Og dette er andre kvinner som trener. Enten de trener mye eller bare 2 ganger i uken så virker det som at de selv elsker muskelmenn. Jeg ser også hvilke menn de blir sammen med til slutt og det er som oftest andre menn som har fine muskler.

Så har jeg rotet med andre kvinner som er pen. Men ikke trener i det hele tatt. Noen av disse holdt jeg på med når jeg faktisk var veldig out of shape. De var pen og populær men brydde seg ikke et fnugg at jeg ikke hadde store armer og magemuskler. De fleste av disse kvinnene som har vært slik har endt opp med andre menn som ser helt ok ut men ikke trener og har en relativ lat livsstil 

Så jeg spør. I de fleste tilfeller. Vil menn/kvinner som trener litt eller mye og er opptatt av trening og kosthold helst ha en partner som også er opptatt av å trene?

Er jo selvfølgelig noen som ikke trener i det hele tatt som kan bli sammen med andre som trener veldig mye. Men jeg tenker på de fleste tilfeller nå. Har jeg riktig?

Jeg spør...fordi jeg husker da jeg var singel at alle damene jeg endte opp med i sengen og rotet med. Selv trente endel og ble veldig kåt av kroppen min. Hver gang jeg sjekket deres instagram dagen etter hadde de bilder i treningtights og flexe bilder. Er dette en tilfeldighet?

Anonymkode: 5224b...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, ForgivenSkillz skrev:

post et bilde av deg selv for å vise at du er "veldig muskuløs". jeg vedder mine ni liv på at du en feit liten gutt. mange overvurderer seg selv stadig. du har nok en vrangforestilling. post et bilde, så skal jeg motbevise deg.

Hei. Jeg er ikke dum som poster bildet av kroppen min eller meg selv på nettet. Jeg har kjæreste nå og vært sammen i mange år. Jeg snakker om tiden jeg var singel og lurer på om menn/kvinner i de fleste tilfeller foretrekker en som også trener mye og har samme interesse. Min kjæreste er personelig trener f.eks. og jeg har konkurert i kroppsbygging de siste 5 årene

 

Anonymkode: 5224b...b45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ForgivenSkillz skrev:

her er et bilde av kroppen min

JM6N5gH.png

 

og jeg ser ikke på meg selv som muskuløs. så hvis du er mindre enn dette, så er du ikke i nærheten av muskuløs. du er nok en tynn/feit fyr som tror han er muskuløs. mange som har vrangforestilling.

Du mente vel:"her er et bilde av en annen manns kropp. Jeg skulle ønske jeg så sånn ut." 

Anonymkode: 149cb...025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ForgivenSkillz skrev:

her er et bilde av kroppen min

JM6N5gH.png

 

og jeg ser ikke på meg selv som muskuløs. så hvis du er mindre enn dette, så er du ikke i nærheten av muskuløs. du er nok en tynn/feit fyr som tror han er muskuløs. mange som har vrangforestilling.

Hei. Jeg er litt mindre. Konkurerer i 90 kg klassen . Slik kropp som du har må man bruke en viss mengde anabole steroider. Jeg holder meg på den trygge siden og bruker aldri over en viss mengde. Ellers hadde jeg kunne konkurert i tyngre vektklasse. Ditt bildet ser veldig morphet ut. Du får ta et nytt et med ordentlig kvalitet på bilder . Ellers fin fysikk:)

Vil helst at vi skal holde oss til tema istedenfor å sammenligne kropp med hverandre. Siden du også er muskuløs er jo du perfekt for å svare. Foretrekker du en partner som trener selv? Og havner du alltid i seng med kvinner som trener eller tenner ekstra mye på muskelmenn?

Anonymkode: 5224b...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mente vel:"her er et bilde av en annen manns kropp. Jeg skulle ønske jeg så sånn ut." 

Anonymkode: 149cb...025

Det er fullt mulig det. Mange år med trening og bruk av doping så er dette mulig. Men kan folk svare på det som egentlig var spm i denne tråden?:)

Anonymkode: 5224b...b45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo lagt merke til at krake søker make.

Men, så har jeg som er en sånn dame som "bare trener 2 ganger i uka" flere ganger likevel fått mye oppmerksomhet fra menn som trener mye(og har kjærester som trener like mye som dem, er personlige trenere osv) likevel - uten at jeg helt vet hva det ligger i. 

Tilogmed bolefolk med de blondeste damene ever med silikon/restylane og the whole works har latt seg sjarmere kun fordi jeg slo en kjapp vits en gang i forbifarta. 

Selv dustemenn med minimalt av hjernekapasitet liker smarte damer med humor :nigo: Selv når de ikke egentlig vil! Småflesket på magen og den helt ordinære rumpen er de åpenbart blindet for. 

Veltrente menn som også er smarte pleier innse det selv og unngår kvinnelige varianter av sånne som deg.

Det er ikke noe galt i å være opptatt av trening, jeg liker trening selv jeg uavhengig av om jeg trener 6 eller 2 ganger i uka - men du fremstår litt sånn......ikke den skarpeste kniven og så videre. De to kombinert snevrer inn aktuelle kandidater av flere grunner enn treningsinteresse.

Anonymkode: 657ab...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo lagt merke til at krake søker make.

Men, så har jeg som er en sånn dame som "bare trener 2 ganger i uka" flere ganger likevel fått mye oppmerksomhet fra menn som trener mye(og har kjærester som trener like mye som dem, er personlige trenere osv) likevel - uten at jeg helt vet hva det ligger i. 

Tilogmed bolefolk med de blondeste damene ever med silikon/restylane og the whole works har latt seg sjarmere kun fordi jeg slo en kjapp vits en gang i forbifarta. 

Selv dustemenn med minimalt av hjernekapasitet liker smarte damer med humor :nigo: Selv når de ikke egentlig vil! Småflesket på magen og den helt ordinære rumpen er de åpenbart blindet for. 

Veltrente menn som også er smarte pleier innse det selv og unngår kvinnelige varianter av sånne som deg.

Det er ikke noe galt i å være opptatt av trening, jeg liker trening selv jeg uavhengig av om jeg trener 6 eller 2 ganger i uka - men du fremstår litt sånn......ikke den skarpeste kniven og så videre. De to kombinert snevrer inn aktuelle kandidater av flere grunner enn treningsinteresse.

Anonymkode: 657ab...8ed

Er det ts du snakker om nå? Jeg er allerede godt etablert med verdens fineste og sprekeste dame 

Anonymkode: 5224b...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker veldig mye tid på trening og dietter så er det sikkert lurt å finne seg en som er likesinnet. Ellers kommer man jo ikke til å se snurten av hverandre dersom man for det meste er opptatt med jobb og trening. Kjekt å kunne trene sammen f eks. Men jeg håper man velger bort å få barn i slike forhold hvor det jo åpenbart brukes dop (anabole steroider).

Anonymkode: 4bd83...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...