Trill Skrevet 28. januar 2005 #81 Skrevet 28. januar 2005 syns hu dommerdama virker litt maktsyk jeg; Standar setningen hennes er jo: "ja og da er det opp til meg"...lang pause..."nja, tja.."..pause.. og så avgjørelsen. Men, kult å ha ei dame som hoveddommer da. hehe- heilt enig med det! Ho sei det på kvar einaste deltager! Skikkelig tåpelig å høyre på!
*Lene* Skrevet 29. januar 2005 #82 Skrevet 29. januar 2005 Må innrømme at jeg til tider sitter og holder meg for øynene. Utrolig hvor dårlig selvinnsikt enkelte mennesker har!!..Hehe.. Utrolig tøft å stille til audition i det hele tatt... Ellers syns jeg hun som sang Alana Myles, Black Velvet var den beste i går, i tillegg til kompisen(han med håret) til han Trung som var med i fjor!
Gjest Catwoman Skrevet 29. januar 2005 #83 Skrevet 29. januar 2005 Kan ikke noe for det, men jeg greier ikke hun Tone-Lise. :-? Men jeg synes det var mange flinke med i går. Han flying-fyren sang jo elendig, men virket så snill, tror jeg dommerne også syntes, siden de ikke var så slemme med han.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #84 Skrevet 29. januar 2005 Det er ikke første gangen de velger feil sangere. Jeg tenker da på Kurt 2003. Da sa Ole at han så ikke han som popsanger. Jeg er helt enig.
Anglofil Skrevet 29. januar 2005 #85 Skrevet 29. januar 2005 Er det noe jeg ihvertfall ikke skal se på så er det Idol. Ett av mange aspekt jeg ikke liker med dette, selvom de velger å delta selv, er at det er svært liten konstruktiv kritikk deltagerne får. De som prøver å være seriøse og kanskje faktisk er flinke ender opp med å bli latterliggjort. Mvh Yvonne
lena24 Skrevet 29. januar 2005 #86 Skrevet 29. januar 2005 Det er ikke første gangen de velger feil sangere. Jeg tenker da på Kurt 2003. Da sa Ole at han så ikke han som popsanger. Jeg er helt enig.mener du at han ikke kan synge?? :o
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2005 #87 Skrevet 29. januar 2005 Det er ikke første gangen de velger feil sangere. Jeg tenker da på Kurt 2003. Da sa Ole at han så ikke han som popsanger. Jeg er helt enig. Nei, han SÅ ikke ut som en popsanger men det har vel ikke noe med at de velger feil sanger? At Kurt ikke så så bra ut holdt jo på å hindre han fra å gå videre selv om han sang bra. Syns de Idol-dommerene legger alt for mye vekt på utseende i år jeg. Det ble nesten litt pinlig med hun i Kristiansand som viftet litt med hoftene også var alle mannfolka i juryen solgt. Til og med Tone Lise kommenterte det!
Gjest Valhalla Skrevet 29. januar 2005 #88 Skrevet 29. januar 2005 er at det er svært liten konstruktiv kritikk deltagerne får. De som prøver å være seriøse og kanskje faktisk er flinke ender opp med å bli latterliggjort. Er det ikke bedre at de som ikke er så flinke blir bragt ned på jorda i stedet for å fortsette å drite seg ut.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #89 Skrevet 29. januar 2005 mener du at han ikke kan synge?? :o JA!!!!!!
Anglofil Skrevet 29. januar 2005 #90 Skrevet 29. januar 2005 Er det ikke bedre at de som ikke er så flinke blir bragt ned på jorda i stedet for å fortsette å drite seg ut. Joda det var ikke det jeg sa heller, men man behøver ikke å kommentere alt annet i tillegg. Mvh Yvonne
Amber Skrevet 31. januar 2005 #92 Skrevet 31. januar 2005 Hun juryformannen er bare tåpelig. Blir som å hoppe etter Wirkoal nesten jeg liket Jan Frederik så godt. Hun dummer seg bare ut, og kan ikke ha noen mening før hun har hørt fra alle andre. " da tar vi en runde på om du skal gå videre...." ? Når alle har sagt at de liker / ikke liker deltakeren så er det rimelig opplagt da!
Gjest Catwoman Skrevet 31. januar 2005 #94 Skrevet 31. januar 2005 enig! Man kan ikke si at Kurt ikke kan synge, for han kan synge. Du kan si at du ikke liker stemmen hans, eller sangene/musikken hans - ikke liker han som artist, men ikke at han ikke kan synge,
Gjest happyending Skrevet 31. januar 2005 #95 Skrevet 31. januar 2005 jeg syns juryen er litt for "kjedelig" i år jeg.. De er for snille liksom.. Folk vet hva de går til nå, og jeg syns ikke tidligere kommentarer generelt har vært så ille.. I de to første rundene av idol lo jeg så jeg grein under auditionene, men jeg la også merke til visse personer som jeg syns var flinke, søte, sjarmerende, kule, whatever.. Det er mange flinke i år, mange dårlige, men liksom ikke helt noen høydare i noen retning.. Velvel.. Høydare i en positiv retning kommer vel utover tenker jeg.. =)
lena24 Skrevet 1. februar 2005 #96 Skrevet 1. februar 2005 Man kan ikke si at Kurt ikke kan synge, for han kan synge. Du kan si at du ikke liker stemmen hans, sangene/musikken hans - ikke liker han som artist, men ikke at han ikke kan synge, enig... man kan ikke si at han ikke kan synge,, da er man i såfall tonedøv
Gjest Melk Skrevet 2. februar 2005 #97 Skrevet 2. februar 2005 Å hallo!! Ikke SÆRLIG negativ hun som ble sur da hun ikke fikk synge 2 sanger og smalt med døra!! (Men jeg syne sikke hun liknet på Alannis, synes hun sang ok)
Cand alt Skrevet 2. februar 2005 #98 Skrevet 2. februar 2005 Det jeg synes er fint med denne jurien er at de kan ombestemme seg. Fin eggenskap det. :-)
Arwen Skrevet 2. februar 2005 #99 Skrevet 2. februar 2005 Noen som vet når de er ferdig med de innledende rundene? Klarer ikke se på :oops:
Gjest happyending Skrevet 2. februar 2005 #100 Skrevet 2. februar 2005 Jeg syns hun som smalt med døra sang ganske bra jeg.. Men det var vel mest jobben med stylinga og den ekle holdninga hennes de ikke ville ha med seg til Oslo.. De har jo sagt noen ganger i tidligere idol at en artist må være ydmyk.. Jeg vil ikke kalle hun ydmyk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå