pusla Skrevet 21. januar 2005 #41 Skrevet 21. januar 2005 Jeg blir helt :oops: av å se på de første rundene jeg, får helt vondt av de som ikke kan synge. Så jeg sitter bare og skrur av lyden og bytter kanal og sånt jeg, nå. Men når de flinke er igjen, da koser jeg meg!
Liz_69 Skrevet 21. januar 2005 #42 Skrevet 21. januar 2005 Jeg synes det er for mye mobbing på idol. Mange har riktignok ikke selvinnsikt, men dommerne kunne godt styre seg litt.
Gjest Valhalla Skrevet 21. januar 2005 #43 Skrevet 21. januar 2005 Jeg har to ting å utsette på denne episoden, hvorfor spilte de nærmest medlidenhetsmusikk når hun tykke dama gikk videre, og hva i all verden var så bra med han chileneren?
Lassie Skrevet 22. januar 2005 #44 Skrevet 22. januar 2005 Er det noen ganger jeg er skikkelig slem så er det når jeg ser på Idol. Særlig auditions. Da ler jeg, dømmer stemmene og utseendet deres, er rett og slett stygg med dem som er der. Men jeg gjør det kun i min egen stue da.. hehe.. Fatter ikke at det er så mange som har så lite selvinnsikt at de ikke ser/hører selv at de ikke har sangstemme?? Forøvrig er det en bekjent av meg som var på audition i Oslo (kom ikke videre), og jeg håper at de sender henne på TV.. Sånn at jeg får meg en ondsinnet latter da også. (Hun kan ikke å synge, men tror det veldig) Audition-Idol er det morsomste å se på. Angående hun som kommer tilbake i år som sang "Here I am" - tviler på at stemmen hennes er sååå mye bedre på et år, men utseendemssig hadde hun virkelig fresha seg opp! Jeg synes iallfall at hun faktisk så stilig ut der hun kom inn igjen!! Hadde faktisk vært råkult om hun hadde DEN dødsbra stemmen nå, at fjoråret bare var kødd fra hennes side.
Miss Marple Skrevet 22. januar 2005 #45 Skrevet 22. januar 2005 Jeg som egentlig er i mot IDOL, har år inngått en avtale med ei venninne at jeg for FØRSTE GANG skal se mer enn bare finalen. SÅ jeg benket meg foran TVen i går jeg. Synes det var DRIT GØY! Særlig ettersom jeg visste hvem flere av dem som deltok var...
Angelica Skrevet 22. januar 2005 #46 Skrevet 22. januar 2005 Artig å se fra begynnelsen også, men jeg synes det er morsommere litt lenger ut i programmet når de får luket vekk de verste. Er så mye dårlig at det nesten er slitsomt å høre på, men litt morsomt å se dommernes reaksjoner da!
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2005 #47 Skrevet 22. januar 2005 Jeg er 100% idol-fan og syns det er vanvittig morsomt med alle de folk som ikke eier selvinnsikt og synger værre en ei ku Det er tydelig de er ute etter noe mere enn bare en god stemme i år. Det kan virke som at man kommer lengre med litt personlighet hvis man ser på han chileneren og hun som danset mere enn hun sang...ingen var spes bra til å synge, det var helt okei, men de hadde jo utstråling!
lizzy x Skrevet 22. januar 2005 #48 Skrevet 22. januar 2005 klart jeg skal se idol..kommer til å følge ivrig med.ja
*Shira* Skrevet 24. januar 2005 #49 Skrevet 24. januar 2005 Jeg er hekta! Storkoser meg med idol. Og falt pladask for Jorunn fra Vennesla. For en cool jente :-)
Gjest Melk Skrevet 24. januar 2005 #50 Skrevet 24. januar 2005 Jeg er hekta! Storkoser meg med idol. Og falt pladask for Jorunn fra Vennesla. For en cool jente :-) Flink, men så hipp at det ble harry. Og så snakket hun på en UTROLIG irriterende måte (ikke dialekten)
Væren Skrevet 24. januar 2005 #51 Skrevet 24. januar 2005 Finnes vel ingen oversikt over alle deltakerne? Jeg kjenner ei som skal være med, og det tror jeg virkelig blir noe å GLEDE seg til! Der er det både stemme og personlighet, nemlig!
Gjest Seleena Skrevet 24. januar 2005 #52 Skrevet 24. januar 2005 Det var eg som var ho med sixpencen. Dårlig gjort å tråkke ned på meg på den måten
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #53 Skrevet 24. januar 2005 Jeg ble nesten litt forelska i han Tone-Lise også ble forelska i, jeg..! Han med bleika hår som hadde noe musikk på mp3-spilleren sin. Kjempesøt! :-) Tipper vi har en hvertfall Topp 50-kandidat der. Jeg kommer også til å følge med i år, syns han nye programlederen er supersøt..! Også alle de som ikke kan synge, da... Det er jo skikkelig humor!!! (Dere fikk vel med dere Jenny, hun som sang Here I Am i fjor, Left Outside Alone i år? Lenge siden jeg har ledd så voldsomt! )
Gjest Melk Skrevet 24. januar 2005 #54 Skrevet 24. januar 2005 Det var eg som var ho med sixpencen. Dårlig gjort å tråkke ned på meg på den måten tull.
Gjest Seleena Skrevet 24. januar 2005 #55 Skrevet 24. januar 2005 Ja ok då! Men det kan jo godt vere ho er medlem ...
Gjest Melk Skrevet 24. januar 2005 #56 Skrevet 24. januar 2005 Ja ok då! Men det kan jo godt vere ho er medlem ... So? Hun som var med i fjor, er vel av alle godt kvalifisert til å vite hva som skjer om man stiller opp i Idol....
Gjest Catwoman Skrevet 24. januar 2005 #57 Skrevet 24. januar 2005 So? Hun som var med i fjor, er vel av alle godt kvalifisert til å vite hva som skjer om man stiller opp i Idol.... enig. Når hun fikk så dårlige tilbakemeldinger i fjord, og allikevel melder seg på i år og synger like dårlig.... da bør hun tåler litt. Hun sa jo det bare var positivt med all oppmerksomheten.
Gjest Sørlending Skrevet 24. januar 2005 #58 Skrevet 24. januar 2005 Jeg er hekta! Storkoser meg med idol. Og falt pladask for Jorunn fra Vennesla. For en cool jente :-) Jeg er selv fra de traktene og må bare inrømme at de blir bare ALTFOR mye for meg. Alt skal være så kult osv. Jeg ble flau på hennes vegne. Hun er helt grei til å synge, men that's it. Og dialekten er ILLE!!!!
*Shira* Skrevet 25. januar 2005 #59 Skrevet 25. januar 2005 Jeg er selv fra de traktene og må bare inrømme at de blir bare ALTFOR mye for meg. Alt skal være så kult osv. Jeg ble flau på hennes vegne. Hun er helt grei til å synge, men that's it. Og dialekten er ILLE!!!! Smaken er jo som baken. Dama var en frisk pust etter min smak. Om ikke du kan skille deg ut og være litt entertainer har en ikke noe i IDOL å gjøre
lena24 Skrevet 25. januar 2005 #60 Skrevet 25. januar 2005 hun danse dama skjønner ikke jeg heller at gikk videre. der dreit de seg ut, hun kunne ikke synge i det hele tatt, der ble de nok bare sjarmert av smilet og at hun mente de var så pene. lurer på hvor langt hun kommer.. helt utrolig dimme dommerer mener da jeg... :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå