Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm..mulig jeg er litt dum, men jeg må bare spørre jeg... Hva er six pence?? Nå ble jeg veldig nysgjerrig :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Det er en hatt, og hun med six pecen var hun som sang "left otside alone" med Anastacia, hun var også med i fjord.

Skrevet
Hmm..mulig jeg er litt dum' date=' men jeg må bare spørre jeg... Hva er six pence?? Nå ble jeg veldig nysgjerrig :wink:[/quote']en slik hatt som mange eldre menner bruker. vist det sier deg noe..
Gjest Ninakanin
Skrevet

:ler::ler: Stakar... Kan trygt si at båten hans hadde seilet ja! 27 år gammel fra india.. Hallo, det gikk ikke heeeelt som planlagt sikkert.. :ler:

Stakars folk, syns de er modige jeg.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hah, dommeren gråt!! :grine:

Så søøøøte de var :)

Skrevet

Eg blir så flau av nokre av dei som syng!! :oops:

Men heeeldigvis fins det mange dyktige folk og. Og ja; veldig søtt når dommarane grine! Hihi :-)

:hoppe: Idol er fantastisk :hoppe:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Haha ja noen er sånn..du vurderer å skifte kanal i et lite minutt liksom.. Får helt vondt i magen.

Gleder meg til neste gang, er så gøy å le av de som suuuuger, for så å krangle med dommerne!!

Gjest Aurélie
Skrevet

Morsom episode ikveld, særlig han som holdt på å lette når han sang I believe I can fly. Åh, jeg lo og lo :ler:

Skrevet

Jeg også! Hehe! Dommerne klarte ikke å holde seg alvorlige de heller!

Skrevet

Veldig bra underholdningsprogram. Jeg skikkelig koser meg. Hehe... ja de er tøffe som stiller opp.

Jeg liker dommerne iår, er veldig enig, stort sett. Men må ærlig talt si at jeg faktisk ikke ble helt overbevisst av han som fikk prøve seg igjen.

Fredagene fremover er herved fastsatt!

Skrevet

Oh yeah!Jeg benker meg foran TVen (og vrir meg til tider i smerte og rødmer, på andres bekostning).

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg tror han negeren kommer langt, så ut som en fet kar. Kameraten var også god. Men hvorfor stiller hun med shava hodet opp, hun må vel skjønne at det ikke er den stilen de leter etter.

Skrevet
Jeg tror han negeren kommer langt' date=' så ut som en fet kar. Kameraten var også god. Men hvorfor stiller hun med shava hodet opp, hun må vel skjønne at det ikke er den stilen de leter etter.[/quote']

Utseendet hadde hun vel ikke helt med seg, men synge kunne hun (fikk assosiasjoner til soul-syngedamer). Men hun fikk jo høre at hun "ikke passet helt inn i konseptet". Sunn ungdom :roll: ...

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg er absolutt enig at hun kunne synge, men det er jo ikke bare det det kommer an på. (Selv om jeg må jo innrømme at de to siste vinnerne ikke har vært glansbilder)

Skrevet
som oftest er jeg så uenig med deg at jeg hopper av sinne, men ikke i dag...
Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje er det mer tenkelig at en "average" gutt skal vinne Idol (har jo skjedd to ganger), enn en jente med et gjennomsnittelig eller ikke fullt så bra utseende?

Skrevet

Det er sant. Men jeg ble rørt av reaksjonen hennes. De virket flotte sammen, hun og kjæresten.

Gjest Bertine
Skrevet

Idol er kjempe gøy!

Og syns det var synd at hu dama m pønke sveis ikke gikk videre...hun sang jo kjempe BRA!!

Og et idol trenger ikke være syltynt med blondt hår!!

Bare se på han amerikaneren som vant for et par år siden; en kraftig kar. Syns dommerne må skjerpe seg litt, syns hu dommerdama virker litt maktsyk jeg;

Standar setningen hennes er jo: "ja og da er det opp til meg"...lang pause..."nja, tja.."..pause.. og så avgjørelsen.

Men, kult å ha ei dame som hoveddommer da.

Skrevet

I believe I can fly-gutten var jo kjempegod! Så så utrolig snill ut, hadde bevegelser og greier.

Likte taximannen også, jeg.

Men de var ikke så flinke til å synge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...