Gå til innhold

Etterlyser blogger - hvordan har det gått?


Korpsnerden

Anbefalte innlegg

Jeg husker da jeg begynte å lese blogger. Det er vel en 8-10 år siden. 

Da var det en som fremsto som den mest rosa av alle rosablogger. Ung jente (ca rundt 17 år), blond, lys (smurfe)stemme, fra Oslo.

Jeg oppfattet henne som ekstremt lite intelligent, så ekstremt at jeg lurte på om hun gjorde det med vilje. 

Hun snakket rett fra levra, og videoblogget innimellom, noe som ga henne endel pepper. 

Jeg husker ikke hva hun kalte seg, og jeg har lurt flere ganger på hvordan det gikk med henne, om hun fortsatte å blogge. 

Tipper hun er ca 25 + år nå. Noen som vet hvem jeg tenker på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja husker ikke hva hun heter men hun blogger nok fortsatt. Snasen dame. 

Endret av Xavier
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Brunsnegle skrev:

Heidi Alexandra? 😅

Ja, det var det! Ser at hun har vært med i PH og greier 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å  herlighet hun hadde jeg helt glemt. 
Vel , hvertfall like dum nå viser et kjapt google søk til websiden hennes. Henger med paradise Iselin (Norges dummeste stakkarslige?) og skriver "I love my niggas" og har bilde av en gjeng hvite folk (jaja, bedre enn om hun faktisk hadde hatt bilde av afrikanske, men still) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

5 minutter siden, deuces skrev:

Å  herlighet hun hadde jeg helt glemt. 
Vel , hvertfall like dum nå viser et kjapt google søk til websiden hennes. Henger med paradise Iselin (Norges dummeste stakkarslige?) og skriver "I love my niggas" og har bilde av en gjeng hvite folk (jaja, bedre enn om hun faktisk hadde hatt bilde av afrikanske, men still) 

Ja, helt utrolig! 

Sjekk Idol-auditionen hennes 😂

Endret av Korpsnerden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Korpsnerden skrev:

 

Ja, helt utrolig! 

Sjekk Idol-auditionen hennes 😂

Var hun med på Idol? :sprettoy: Jøye meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke fra Oslo,men Hedmark.

Hun liker å si hun er der ifra,men hun er tilflyttet.

Ellers gjør hun lite,hun jobber som barista,er samboer,legger ut lettkledde bilder av seg selv,bor i Drøbakk og lever ett A4 liv som alle andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, orfeus skrev:

Aldri hørt om henne før, men nå ble hun dagens underholdning! Det er skuespill? 

Jeg trodde det, men siden hun har fortsatt i samme sporet i så mange år så må det i så fall være sinnsykt bra skuespill 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ofte lurt på om hun bare spiller dum. Var jo derfor hun kom høyt på topplisten. Nettopp fordi hun var dum og provoserte. 

Er hun virkelig så dum, så synes jeg synd på jenta.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiller.. synes å huske at hun fremsto som veldig sympatisk og smart(ere enn mange av de andre deltakerne) i PH. Hun har tidligere lagt ut resultat av en prøve fra ungdomsskulen eller vgs der hun fikk toppkarakter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...