Gå til innhold

Hva slags steder går folk på 30-40 på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal unngå å bli en enslig bitter mann må jeg komme meg på byen - det er det eneste stedet jeg kan finne noen. Lite napp på nettdating, og møter ikke så mange kandidater på andre arenaer. Jeg dro ofte på byen da jeg var yngre (over tredve nå), men det var heller ikke særlig lystbetont. Jeg føler meg så utilpass når jeg er der. Føler at alle ser på meg og skjønner at jeg ikke passer inn. Dessuten er alle mine venner etablerte, og ved å gå ut alene ser jeg jo bare enda mer utilpass ut. Hvis det er mye folk foran baren og sånn kan jeg ta initiativ, men å gå bort til noen sånn ut av det blå får jeg meg ikke til å gjøre. Hva slags sted bør en fyr på over tredve som allerede har noen grå hår i skjegget gå for å treffe noen?

Anonymkode: 9b18d...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utestedene vil jo avhenge av hvor du bor.  Ville også funnet noen i samme situasjon som deg om jeg var deg. Så slipper du å enten gå alene eller være med noen som ikke ønsker å sjekke damer.  Spør noen single kompiser eller sett opp en annonse hvor du søker menn til nettopp det formålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger. Er ikke oppdatert selv. 

Men antar Skaugum fortsatt er moro? BAR i Bygdøy Alle og evt Tjuvholmen? Aku Aku på Grunerløkka? Noen av stedene på Vulkan?

Men for sjekking og få nye venner; hva med å få en ny hobby; bli med i turlag, sykkelklubb el noe? 

Anonymkode: d8d28...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følger. Er ikke oppdatert selv. 

Men antar Skaugum fortsatt er moro? BAR i Bygdøy Alle og evt Tjuvholmen? Aku Aku på Grunerløkka? Noen av stedene på Vulkan?

Men for sjekking og få nye venner; hva med å få en ny hobby; bli med i turlag, sykkelklubb el noe? 

Anonymkode: d8d28...862

Skaugum er definitivt ikke for folk i 30-40 årene lengre.  Nå er det jo et par år siden jeg var der sist, men de hadde et klientell-skifte av en annen verden, for en god tid tilbake.  :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puber som f eks Dubliner. Der er det lett å komme i kontakt med folk. Stort sett blide og uhøytidelige folk i alle aldre.

Anonymkode: bc88f...00b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bli bitter bare fordi du er enslig? Det lover ikke godt i utgangspunktet. I et forhold vil det også være perioder man føler seg ensom, skal du da bli bitter da også? 

Det er bare creepy om en mann går alene på byen kun for å finne noen å potensielt bli kjæreste med. 
Man går på byen for å slappe av og ta en pause fra hverdagen og kommer i tilfeldig prat med mange forskjellige av samme og motsatt kjønn, og tilfeldigvis en sjelden gang i blandt er det noen man får ekstra kjemi med og blir venn eller romantisk interessert og gjengjeldt romantisk potensial i. 

At dine venner er etablerte betyr vel ikke at de aldri er sosiale? Gå på pub med dem og deres partnere, så vil du av og til bli introudusert for deres venner, gå på bowling sammen, eller ta en telttur sammen. 

Byen er ikke den beste sjekke arenaen. Å møte noen med samme interesser som deg selv der skal mye til, for der er det en opphoping av folk med alle mulige interesser. Et forhold basert på kun fysisk tiltrekning og at man er ensom vil ikke vare. 
Man må ha like interesser og det er derfor større sjanse for å connecte med, og vare med noen i for eksempel en tur gruppe om du liker naturen, på foredrag og seminarer innenfor metafysikk om du liker det osv. 

Anonymkode: af16e...7ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resgerer mest på at du sier at du skjønner selv du ikke «passer inn». Hvorfor passer du inn mener du? Hvorfor er andre bedre enn deg og har mer «rett» til å være ute enn deg? 

Denne holdningen her er det det desidert viktigste du skal ta tak i. Gå på kino alene, les en bok på cafe å gå ut å spis alene. Du må lære å trives i eget skinn og bli trygg på deg selv. Da får du dame også.

Kleine, sosialt keitete og smådesperate voksne menn som drikker seg hengedrita for å tørre å snakke med en dame er IKKE attraktivt.

 

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drar på 18års steder med fake leg 

Koser meg mssse

M32

Anonymkode: 20043...db4

Omvendt fake leg?? Jeg ler meg ihjel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...