Gå til innhold

Skal jeg ta insativet først?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg møtte for ikke så lenge siden virket veldig keen, spurte hva jeg gjorde hver dag, fram til vi møttes, men to dager etter vi møttes hørte jeg ikke så mye før jeg tok kontakt, etter jeg tok kontakt så begynte han å vise interesse igjen, så etter vi hadde sex, så spurte han hva jeg gjorde, men han sendte ikke noe kyssing eller flørteting etter det, kan det være noe at han tror jeg er avvisende, vil at jeg skal ta intativet først? 

Når jeg har kikka litt på facebookmeldingene fra oss så er det vel stort sett han som har startet samtalene, men jeg har startet noen av de også. På snap har jeg starter samtaler også, vi har ikke snakket så mye sammen sånn egentlig.. 

Anonymkode: 0ff06...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inviter han med på kino eller ut på en øl eller noe? Gå en tur? Finn på noe gøy. Enten så har dere det gøy sammen, eller ikke. Og så ser du om du ønsker å tilbringe tid med han. 

Anonymkode: e1de7...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bare de to dagene som etterfulgte deres første møte at han ikke tok kontakt, synes ikke det er noe å bekymre seg. Han tenkte kanskje det samme om deg. Og det er også positivt at du fikk respons da du tok kontakt og at han skrev meldinger etter dere hadde sex :)

At han ikke flørter på melding er kanskje at han ikke er av den typen som gjør det eller han tørr ikke foreløpig fordi han trenger tid til å føle seg konfortabel med det, eller igjen at han blir mer flørtende når sine følelser har utviklet seg.

Men det er ingen ting i det du skriver som skulle tilsi at han ikke liker deg.

Siden du har merket at han oftest har startet samtaler, kan du prøve å bidra litt mer med det, og kanskje med litt mer personlige eller mindre overfladiske samtaler, slik at det ikke blir kjedsomt med meldingsutveksling.

Som AB over foreslå, inviter ham ut et sted, foreslå ham om å treffes så dere blir bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo viktig at du gir han noe å gå på, tar initativ tilbake, for at han skal skjønne du er interessert, ellers dabber jo bare dette av. 

Anonymkode: b04ba...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...