Gå til innhold

Jeg er ingen jeger


Sphere

Anbefalte innlegg

På ‎29‎.‎09‎.‎2017 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Kudos til deg som tåler direkte kvinner. Men de fleste menn er redd for kvinner som er åpne og direkte og trekker seg unna og stempler de kvinnene som needy og gir dem ikke en sjanse. Det lærer kvinner av på den harde måten. Det er rett og slett mer effektivt og late som en er totalt uinteressert. Du ser jo at det virker på deg. Og lets face it: det er mye mindre krevende å ikke gjøre en dritt, uten å blotstille seg i det hele tatt, for å oppnå mer. Akkurat sånn som de fleste menn handler. 

Anonymkode: 5b1cb...e17

Det er forskjell på å være direkte og å være needy. Men ja, det er ikke alle kvinner som klarer å se forskjellen, og blir klengete istedet for å bare være tydelig på hva de ønsker/ikke ønsker og la mannen ta sine valg ut fra det. Og ja, noen stikker da. Men det er jo de som ikke er klar for å gi det du ønsker uansett, så de er det jo bare bra å bli kvitt. Er man trygg på seg selv og hva man vil ha så trenger man ikke teste en mann. Men setter heller tydelige krav. Jeg er selv akkurat som TS. Trekker mannen seg unna eller viser lite interesse (ikke prioriterer tid med meg) så gir jeg f... og går videre. Selv om det kanskje er litt sårt akkurat der og da. Skjønt det er sjeldent et problem. For når man er tydelig mot menn er de som regel tydelig tilbake, så når de trekker seg så gir de beskjed om det, og gjerne hvorfor. Det sparer mye frustrasjon tror jeg.:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...