Gå til innhold

Jeg er ingen jeger


Sphere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, Minesveiper skrev:

Fy :fy_fy:

Hva da fy? Nå er jo Sphere veldig åpen med penisstørrelsens hans her inne og omtaler den selv som liten og er inneforstått med at ikke alle damer syntes det er aktuelt å ha noe med å gjøre. Det var ikke for å være slem at jeg skrev det, men for å påpeke faktorer og fakta han selv snakker mye om når det kommer til seg selv og egen kropp. 

Om noen hadde skrevet de var kronisk utro, og senere ikke skjønte hvorfor damer ikke greide å stole på de, så ville jeg påpekt utroskapen som en relevant faktor. 

Anonymkode: ddf96...39b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun trakk seg unna pga den lille tissen din

Anonymkode: ddf96...39b

:murvegg:

6 timer siden, Sonic skrev:

:hug::sengekos:

:rolleyes:

6 timer siden, Sonic skrev:

Du kan få være med du og sjalu ab

:rolleyes:

Anonymkode: 969d6...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, canacas skrev:

Nei, vi er direkte vi serru. @Sphere og jeg. Aldri noe mellom linjene der. 

 

Anonymkode: 969d6...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor bygge opp den muren? Hvorfor skal hun klatre over den? Du viser jo da ingen interesse selv, så kanskje hun tenker på samme måte ;) 

Hvorfor er folk så besatte av egne følelser og behov i en sjekkesituasjon uten å tenke tanken om at det kanskje er like vanskelig for den andre part å bryte igjennom? 

En jente som trekker seg litt unna gjør dette for å sjekke om han faktisk er interessert. Vi er så lei og slitne av menn, som bare går halvveis inn for dette. Vi må vite at han faktisk ønsker å se oss. Vi blir like usikre som dere. Vi føler oss like sårbare i en slik situasjon. Dette med å kjenne på den andre parts interesse går begge veier og er ikke kun den ene parts ansvar.

Men erfaringsmessig vet vi at menn som vil går for det de vil ha. Er de lunkne så har de ikke nok interesse. Vi vil men det er til syvende og sist mannen som avgjør om det blir et forhold eller ikke. Vi opplever også stort sett alltid at om vi er for på, så stikker mannen også. Det finnes ingen mann som liker å bli jaktet. De er som sky byttedyr som løper ved første tegn til å bli jaktet på. 

Anonymkode: 7c767...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah... Her ble det mye rart etterhvert. :fnise:

Poenget var bare å få fram at vi menn ikke opererer som en enhet. Vi er forskjellige individer, og vi handler deretter. Det som fungerte med Glenn-Ronny fungerer ikke nødvendigvis med meg. Når du trekker deg unna, og deretter reagerer så sterkt på at jeg gjør det samme, skjønner du ikke hvor merkelig og irrasjonelt det virker for en som ikke gidder det spillet?

 

1 time siden, canacas skrev:

Nei, vi er direkte vi serru. @Sphere og jeg. Aldri noe mellom linjene der. 

Veldig sant. :ninuskapus:

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor bygge opp den muren? Hvorfor skal hun klatre over den? Du viser jo da ingen interesse selv, så kanskje hun tenker på samme måte ;) 

Hvorfor er folk så besatte av egne følelser og behov i en sjekkesituasjon uten å tenke tanken om at det kanskje er like vanskelig for den andre part å bryte igjennom? 

En jente som trekker seg litt unna gjør dette for å sjekke om han faktisk er interessert. Vi er så lei og slitne av menn, som bare går halvveis inn for dette. Vi må vite at han faktisk ønsker å se oss. Vi blir like usikre som dere. Vi føler oss like sårbare i en slik situasjon. Dette med å kjenne på den andre parts interesse går begge veier og er ikke kun den ene parts ansvar.

Men erfaringsmessig vet vi at menn som vil går for det de vil ha. Er de lunkne så har de ikke nok interesse. Vi vil men det er til syvende og sist mannen som avgjør om det blir et forhold eller ikke. Vi opplever også stort sett alltid at om vi er for på, så stikker mannen også. Det finnes ingen mann som liker å bli jaktet. De er som sky byttedyr som løper ved første tegn til å bli jaktet på. 

Anonymkode: 7c767...a88

Alle har en fortid. Min er preget av opplevelser som gjør at innslagspunktet for å gå inn i forhold er høyt. Allikevel viser jeg interesse, og jobber for å opprettholde den, inntil jeg merker det blir kjølig i andre enden. Det å trekke seg unna slik, for å sjekke om jeg er interessert, virker for meg lettere nevrotisk, et spill for å oppnå bekreftelse, eller rett og slett for å holde meg på gress. Problemet med å trekke seg på den måten, er jo at interessen min daler, og da kan ny interesse oppstå mye raskere. Eller at jeg blir minnet på om hvor håpløs denne datingsituasjonen er, at jeg går tilbake til å omfavne singellivet. Og ja, du sier det så rett. Hvorfor skal det kun være mitt ansvar å formidle interesse? Jeg har vist interesse hele veien. Det er du som mater meg med usikkerhet. En usikkerhet jeg rett og slett ikke gidder. Ta ansvar. Ikke lek med meg. Ikke på den måten. 

Menn går for det de vil ha, det gjør da jeg også. Men jeg mister lett interesse når det blir kaldt i andre enden. Og tenker som du sier her: Er de lunkne så har de ikke nok interesse. Som sagt, vi menn er forskjellige. Jeg liker kvinner som vet hva de vil. Som viser hva de vil. Så den holdningen om å teste mannen vil falle som en stein for menn som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sphere skrev:

Nei, jeg er ingen jeger. Hadde du tatt deg tid til å bli kjent med meg, ville du visst det. Så ikke kom sutrende til meg i ettertid når du merker at jeg har trukket meg unna. Det var du som trakk deg unna først. Det er ikke noen vits i å spille med meg. Jeg er ingen sjakkbrikke. Da får du heller lete et annet sted. Det er nok av mannfolk som liker jakten. Men ikke jeg. Føler jeg ikke noen interesse fra din part, mister jeg også raskt interesse. Så dette med å holde meg på gress, vil slå feil. Du skjønner, ettersom vi kun har datet, og knapt nok det, har jeg ikke fått noen særlig følelser enda. Jeg har brukt tid på å bygge en høy mur. Den var du ikke i nærheten av å klatre over. Derfor er det veldig lett å gå videre. Det er heldigvis nok av kvinner der ute som ikke spiller. Som er direkte. Som klarer å formidle hva de egentlig ønsker. Som ikke gidder å spille. Avvisning er ikke din sterke side, men det holder nå. Du tok ditt valg, jeg tok mitt. 

Følelsesmessig utilgjengelige menn er ikke særlig attraktive. Og den muren din hjelper deg nok ikke å bli mer likt. Kvinner føler det og er nok litt forsiktige med utvikle følelser til deg. Det finnes mer interessante aktiviteter enn å klatre over et følelsesmessig mur. Da er det bedre å gå på trening eller å lese en god bok. Man slipper også å bli såret i tilfeller man ikke klarer å bryte gjennom den muren.

Vi kvinner har også følelser. Bare sånn at du vet.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Sphere skrev:

Hah... Her ble det mye rart etterhvert. :fnise:

Poenget var bare å få fram at vi menn ikke opererer som en enhet. Vi er forskjellige individer, og vi handler deretter. Det som fungerte med Glenn-Ronny fungerer ikke nødvendigvis med meg. Når du trekker deg unna, og deretter reagerer så sterkt på at jeg gjør det samme, skjønner du ikke hvor merkelig og irrasjonelt det virker for en som ikke gidder det spillet?

 

Veldig sant. :ninuskapus:

Alle har en fortid. Min er preget av opplevelser som gjør at innslagspunktet for å gå inn i forhold er høyt. Allikevel viser jeg interesse, og jobber for å opprettholde den, inntil jeg merker det blir kjølig i andre enden. Det å trekke seg unna slik, for å sjekke om jeg er interessert, virker for meg lettere nevrotisk, et spill for å oppnå bekreftelse, eller rett og slett for å holde meg på gress. Problemet med å trekke seg på den måten, er jo at interessen min daler, og da kan ny interesse oppstå mye raskere. Eller at jeg blir minnet på om hvor håpløs denne datingsituasjonen er, at jeg går tilbake til å omfavne singellivet. Og ja, du sier det så rett. Hvorfor skal det kun være mitt ansvar å formidle interesse? Jeg har vist interesse hele veien. Det er du som mater meg med usikkerhet. En usikkerhet jeg rett og slett ikke gidder. Ta ansvar. Ikke lek med meg. Ikke på den måten. 

Menn går for det de vil ha, det gjør da jeg også. Men jeg mister lett interesse når det blir kaldt i andre enden. Og tenker som du sier her: Er de lunkne så har de ikke nok interesse. Som sagt, vi menn er forskjellige. Jeg liker kvinner som vet hva de vil. Som viser hva de vil. Så den holdningen om å teste mannen vil falle som en stein for menn som meg.

Akkurat det du skriver her er akkurat slik jeg som dame har det på sjekkemarkedet ;) hadde folk bare skjønt at dette er en tosidig sak, og at den andre part også er redd og usikker, så hadde folk vært flinkere i denne mellomfasen. Men folk er så ekstremt opptatt av egne erfaringer og egne følelser at de helt glemmer at den andre part også kan ha svidde kanter og være like usikker og redd. 

Det har jo blitt slik i dag at om det ikke er 100 % fra første sekund, så tror ikke folk det er liv laga, og så kaster de seg over Tinder og Sukker igjen :P ingen vil prøve. Ingen vil utsette seg for et mulig avslag.

Folk er noen jævla pyser :P 

Anonymkode: 7c767...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han liker ikke å jakte, ikke alle menn som gjør.

Anonymkode: 16351...5bb

Jeg liker heller ikke å sjekke men møter jeg en mann jeg vil ha, så må jeg jo gjøre det ;) 

Ikke liker jeg å vaske opp heller, men skal jeg ha rent bestikk så må jeg jo vaske opp. 

Anonymkode: 7c767...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jenta7 skrev:

Følelsesmessig utilgjengelige menn er ikke særlig attraktive. Og den muren din hjelper deg nok ikke å bli mer likt. Kvinner føler det og er nok litt forsiktige med utvikle følelser til deg. Det finnes mer interessante aktiviteter enn å klatre over et følelsesmessig mur. Da er det bedre å gå på trening eller å lese en god bok. Man slipper også å bli såret i tilfeller man ikke klarer å bryte gjennom den muren.

Vi kvinner har også følelser. Bare sånn at du vet.

 

Nå er jo ikke problemet at jeg ikke blir likt. Jeg får jo gjennomgå fordi jeg trekker meg unna, etter at de trakk seg unna først. Så da har de åpenbart likt meg. Det var det å vise det som tydeligvis var et problem. Og da er det jo bedre å gå på trening eller å lese en god bok. Man slipper også å bli såret i tilfeller der man blir holdt på gress...

Den siste setningen din er jo helt ute. Selvfølgelig vet jeg det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sphere skrev:

Nå er jo ikke problemet at jeg ikke blir likt. Jeg får jo gjennomgå fordi jeg trekker meg unna, etter at de trakk seg unna først. Så da har de åpenbart likt meg. Det var det å vise det som tydeligvis var et problem. Og da er det jo bedre å gå på trening eller å lese en god bok. Man slipper også å bli såret i tilfeller der man blir holdt på gress...

Den siste setningen din er jo helt ute. Selvfølgelig vet jeg det. 

 

Tro meg. Vi merker fort om mannen er en potensiell murbygger. 

Jeg er selv som deg. Jeg står klar med ene foten bak en mur, klar for å gjemme meg der. Og dette merkes slik at menn faktisk ikke tar sjansen på å satse på meg. 

Det har vært et problem lenge. 

Nå står jeg i en haug med murstein med en annen murbygger btw 😂 mye tunge løft for å bli kvitt all den mursteinen. 

Anonymkode: 7c767...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Sphere skrev:

Nå er jo ikke problemet at jeg ikke blir likt. Jeg får jo gjennomgå fordi jeg trekker meg unna, etter at de trakk seg unna først. Så da har de åpenbart likt meg. Det var det å vise det som tydeligvis var et problem. Og da er det jo bedre å gå på trening eller å lese en god bok. Man slipper også å bli såret i tilfeller der man blir holdt på gress...

Den siste setningen din er jo helt ute. Selvfølgelig vet jeg det. 

 

Jeg trekker meg alltid litt unna når jeg begynner å like en mann. Det skjer litt ubevisst. Og grunnen til det er at jeg ble såret og er redd for at det skal skje igjen. Jeg trenger rett og slett en bekreftelse for at han ikke løper til ei annen med en gang jeg snur meg og at han klarer å stå litt på. Så enkelt er det.

Liker jeg ikke mannen, får han ikke en gang mulighet til å nærme meg skikkelig. Da er han ikke interessant i det hele tatt.

Jeg tror ikke at jeg er den eneste som gjør slikt. Vet det er ikke bra men jeg kan ikke noe annet. Jeg trenger fortsatt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Handler dette om @canacas?

Anonymkode: 94986...6ec

:skratte:

Anonymkode: 969d6...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30/09/2017 at 7:43 AM, AnonymBruker said:

:murvegg:

:rolleyes:

:rolleyes:

Anonymkode: 969d6...37b

 

On 30/09/2017 at 9:45 AM, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: 969d6...37b

 

11 minutes ago, AnonymBruker said:

:skratte:

Anonymkode: 969d6...37b

Lett å se hvilken bruker du er. :)

Anonymkode: 34252...f43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

 

 

Lett å se hvilken bruker du er. :)

Anonymkode: 34252...f43

Vet. :P

Anonymkode: 430b7...e01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...