Gå til innhold

Jeg er ingen jeger


Sphere

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er ingen jeger. Hadde du tatt deg tid til å bli kjent med meg, ville du visst det. Så ikke kom sutrende til meg i ettertid når du merker at jeg har trukket meg unna. Det var du som trakk deg unna først. Det er ikke noen vits i å spille med meg. Jeg er ingen sjakkbrikke. Da får du heller lete et annet sted. Det er nok av mannfolk som liker jakten. Men ikke jeg. Føler jeg ikke noen interesse fra din part, mister jeg også raskt interesse. Så dette med å holde meg på gress, vil slå feil. Du skjønner, ettersom vi kun har datet, og knapt nok det, har jeg ikke fått noen særlig følelser enda. Jeg har brukt tid på å bygge en høy mur. Den var du ikke i nærheten av å klatre over. Derfor er det veldig lett å gå videre. Det er heldigvis nok av kvinner der ute som ikke spiller. Som er direkte. Som klarer å formidle hva de egentlig ønsker. Som ikke gidder å spille. Avvisning er ikke din sterke side, men det holder nå. Du tok ditt valg, jeg tok mitt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Sphere skrev:

Nei, jeg er ingen jeger. Hadde du tatt deg tid til å bli kjent med meg, ville du visst det. Så ikke kom sutrende til meg i ettertid når du merker at jeg har trukket meg unna. Det var du som trakk deg unna først. Det er ikke noen vits i å spille med meg. Jeg er ingen sjakkbrikke. Da får du heller lete et annet sted. Det er nok av mannfolk som liker jakten. Men ikke jeg. Føler jeg ikke noen interesse fra din part, mister jeg også raskt interesse. Så dette med å holde meg på gress, vil slå feil. Du skjønner, ettersom vi kun har datet, og knapt nok det, har jeg ikke fått noen særlig følelser enda. Jeg har brukt tid på å bygge en høy mur. Den var du ikke i nærheten av å klatre over. Derfor er det veldig lett å gå videre. Det er heldigvis nok av kvinner der ute som ikke spiller. Som er direkte. Som klarer å formidle hva de egentlig ønsker. Som ikke gidder å spille. Avvisning er ikke din sterke side, men det holder nå. Du tok ditt valg, jeg tok mitt. 

Handler dette om @canacas?

Anonymkode: 94986...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det motsier vel litt at du ikke hadde særlig følelser ved å skrive og poste det her? Eller er det tilfeldig skjønnlitteratur? :klo:

Endret av Moonwalker
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ting:

1: når du definerer deg som "jeg er ikke.." (subsidiært "det er ikke meg å...") kommer du i fare for å stille deg i vegen for deg selv i å lykkes.

2: det er mye mer fruktbart å være fisker enn jeger når du skal lykkes med kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos til deg som tåler direkte kvinner. Men de fleste menn er redd for kvinner som er åpne og direkte og trekker seg unna og stempler de kvinnene som needy og gir dem ikke en sjanse. Det lærer kvinner av på den harde måten. Det er rett og slett mer effektivt og late som en er totalt uinteressert. Du ser jo at det virker på deg. Og lets face it: det er mye mindre krevende å ikke gjøre en dritt, uten å blotstille seg i det hele tatt, for å oppnå mer. Akkurat sånn som de fleste menn handler. 

Anonymkode: 5b1cb...e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutes ago, AnonymBruker said:

Handler dette om @canacas?

Anonymkode: 94986...6ec

Du har ikke lyst til å ha ditt eget brukernavn i tråden, men du har null problem med å prøve  å klistre en annen bruker opp mot trådens tema. 

Endret av Pizzabakeren
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som er like galante og flinke til å vise hvem de liker som det du er... Noen kan jo faktisk slite med å vise interesse, ikke alltid det er spill så

Anonymkode: 34207...680

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Usle tyv, du stjal klemmen til ts.:laugh:

Anonymkode: 5b1cb...e17

Høres ut som wubwub. :fnise:

Anonymkode: 34252...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun trakk seg unna pga den lille tissen din

Anonymkode: ddf96...39b

😂😂

Anonymkode: fe2e0...903

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...