Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Tusen takk! Jeg er liksom en som alltid har energi og nå blir jeg svimmel bare ved å gå noen meter. Så teit! Men jeg kommer meg nok ja! Og vet så inderlig vel at andre har virkelig større utfordringer ❤️ Ja, ser fram til den måten må jeg si 🙂 tror den vil smake!  😄

De utfordringene man har,de har man,de er tøffe nok.Høres tungt og slitsomt ut det du sliter med.:hjerte: Jeg og Rumle er klare for middag hos deg :spise:  

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Chantielle skrev:

De utfordringene man har,de har man,de er tøffe nok.Høres tungt og slitsomt ut det du sliter med.:hjerte: Jeg og Rumle er klare for middag hos deg :spise:  

:fnise:

Tror faktisk dere hadde vært <3-velkomne!  🙂

ikke alltid lett å vite hvem en har å gjøre med på nett, men jeg stoler på hva jeg har sett gjennom en god stund og magefølelse! Hehe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Rumle skrev:

Veldig sant :Nikke:

Nam nam! Meg og Chanti vil komme på middag til deg! :spise:

Buon appetito! 😊

 

 

Jaha... og jeg får ikke være med....   :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal selv lage sin egen unike stil og da passer alle farger sammen. Det er min mening. ;) 

Hva jeg gjør? Ehh...er på nett fremdeles. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                                         Drømmer meg litt bort bare... :rodmer:  Oohhhh...
11570204.jpg?chk=A6DB48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

                                                                                         Drømmer meg litt bort bare... :rodmer:  Oohhhh...
11570204.jpg?chk=A6DB48

Marsipan? Lakris? Oj. Jeg elsker lakris. Og må prøve denne om jeg får tak i den. Nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...