Gå til innhold

Følger mannen med på sykluser?


Lisemor

Anbefalte innlegg

Følger mannen din med på når du er mest fruktbar eller må du fortelle det annenhver dag i ei uke når du forlanger sex ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Han følger ikke med på syklusen min akkurat, men holdes noenlunde oppdatert. Jeg sier i fra når det nærmer seg eggløsningstid, og sier at vi har en jobb å gjøre. :wink: Han er mer enn villig med på den "jobben", tross alt har han lyst til det samme som meg - å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det samme situasjon som Hulderjenta beskriver. Han følger ikke så nøye med..men han spør når vi kan forvente EL, og er meeeer enn villig til å gjøre "jobben sin"!! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke noe valg! :ler:

For det første er jeg ikke akkurat kjent for å holde ting skjult. Og for det andre merker han det jo på at jeg tar mer initiativ... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da vi prøvde oppdaterte jeg han etterhvert. Men skjønte jo etter en stund at det ikke nyttet å følge med på det man trodde var EL'er, så det ble tilslutt til at vi heller "styrte" når vi hadde lyst, og DA satt det som et skudd:) Noe annet funket ikke på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han følger ikke med på det. Han følger med på når jeg skal ha IKM, men eggløsningen den regner ingen av oss på - enkelt og greit fordi vi vil elske når vi har lyst og ikke kun på "viktige" dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...