Gå til innhold

Er det virkelig sant at alle bæsjer? Eller er det bare en myte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å tenke veldig mye over dette her i det siste. Føler det blir så unaturlig og ekkelt at alle mennesker bæsjer. Jeg kan se for meg stygge folk bæsjer, men ikke pene folk. Hver gang jeg tenker på en kjendis så ser jeg for meg han/hun sitte å bæsje og jeg blir kvalm og jeg klarer ikke unngå å tenke på det. Se for deg Justin Bieber sitte å bæsje liksom?? Og når jeg møter gutter jeg liker så tenker jeg automatisk på hvordan de ser ut når de bæsjer. 

Dette plager meg veldig. :( 

Anonymkode: 43e02...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å tenke veldig mye over dette her i det siste. Føler det blir så unaturlig og ekkelt at alle mennesker bæsjer. Jeg kan se for meg stygge folk bæsjer, men ikke pene folk. Hver gang jeg tenker på en kjendis så ser jeg for meg han/hun sitte å bæsje og jeg blir kvalm og jeg klarer ikke unngå å tenke på det. Se for deg Justin Bieber sitte å bæsje liksom?? Og når jeg møter gutter jeg liker så tenker jeg automatisk på hvordan de ser ut når de bæsjer. 

Dette plager meg veldig. :( 

Anonymkode: 43e02...7f7

Hva har du røyka?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser bæsjer ikke, det hører til allmuen, slike som deg :-)

 

Anonymkode: e7cb9...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Myte, ikke alle bæsjer 

Anonymkode: 8d15d...919

De med kraftig obstipasjon kan jo gå over en uke uten å bæsje... tror det gjør ganske vondt i magen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn bæsjer, men det er litt ekkelt å tenke på at yndige og pene kvinnfolk også gjør det. Det er spesielt noen som det er vanskelig å tro gjør sånt. Det kan være tilfeldige jeg ser på gata. Det kommer nesten tvangstanker hvor de da plutselig sitter på do og bæsjer. Det verste er jo å se for seg når de tørker seg.

Anonymkode: 41099...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, C.Tramell skrev:

Jeg er nesten helt sikker på at fotballfrue ikke gjør det.

Vet ikke om det går for det samme, men hun har det i alle fall med å drite seg ut på reklamemerking og sånn, så sitter hun ikke på dass og gjør det så kommer det ut andre steder.

Anonymkode: 41099...64f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Maleficenta skrev:

De med kraftig obstipasjon kan jo gå over en uke uten å bæsje... tror det gjør ganske vondt i magen da

En uke? De kan gå i mange uker og da stuer tarmen seg så full at man til slutt spyr svart spy som stinker avføring. 

Anonymkode: 051c7...0d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En uke? De kan gå i mange uker og da stuer tarmen seg så full at man til slutt spyr svart spy som stinker avføring. 

Anonymkode: 051c7...0d2

Ja jeg skrev OVER en uke som i en uke ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har helt rett. Slikt griseri driver ikke vi med i min familie. Genetisk eller bare god oppdragelse? Jeg vet ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang fortalte jeg kjæresten min om en episode i fylla der jeg av en eller annen grunn fant det fornuftig å drite i hagen til en stakkars sjel da jeg var på vei hjem fra byen. Han så på meg som om jeg nettopp hadde falt ned fra månen og fant det ikke morsomt i det hele tatt. Jeg syntes det var en morsom historie, mens han sikkert aldri hadde sett for seg meg bæsje før akkurat da.

Anonymkode: 1256a...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En gang fortalte jeg kjæresten min om en episode i fylla der jeg av en eller annen grunn fant det fornuftig å drite i hagen til en stakkars sjel da jeg var på vei hjem fra byen. Han så på meg som om jeg nettopp hadde falt ned fra månen og fant det ikke morsomt i det hele tatt. Jeg syntes det var en morsom historie, mens han sikkert aldri hadde sett for seg meg bæsje før akkurat da.

Anonymkode: 1256a...03f

Sånt er bare ekkelt og ikke morsomt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Maleficenta skrev:

Sånt er bare ekkelt og ikke morsomt 

Selvfølgelig er det både ekkelt og idiotisk, det er derfor det er morsomt. Selvironi er en fin ting.

Anonymkode: 1256a...03f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn bæsjer, men det er litt ekkelt å tenke på at yndige og pene kvinnfolk også gjør det. Det er spesielt noen som det er vanskelig å tro gjør sånt. Det kan være tilfeldige jeg ser på gata. Det kommer nesten tvangstanker hvor de da plutselig sitter på do og bæsjer. Det verste er jo å se for seg når de tørker seg.

Anonymkode: 41099...64f

Hehehe jeg har også hatt denne tvangstanken. Merkelig greie.

Når jeg sitter i voksne møter så kan jeg plutselig tenke på når de bæsjer. Og veldig sånn finfine "perfekte" mennesker,lurer jeg på hvordan de takler det å drite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...