Gå til innhold

Gode diskusjonsforum?


GauteS

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, GauteS skrev:

Igjen er du for kortfattet, men hvis du vil beklage deg over angivelig trolling og personangrep på Kvinneguiden, henvises du til dertil egnede tråder, for det er ikke tema i denne tråden.
I det hele tatt, Kvinneguiden spesielt skal ikke diskuteres her, av åpenbare årsaker.

?

Anonymkode: a47d4...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forumene blir jo ikke bedre enn brukerne som å om man vet om et bra forum så er det jo siste man ønsker å prøve å rekruttere medlemer fra forumer man mener ikke fungerer. 

Anonymkode: 22471...5f4

Brukerne produserer innholdet, og dermed verdien i forumene. Moderatorene velger hva som blir stående igjen. Her ligger problemet. Verdifullt innhold blir tilintetgjort av moderatorer som er ivrig etter å skape ekkokammer for akseptable synspunkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutes ago, AnonymBruker said:

?

Anonymkode: a47d4...e4d

Aha, du vil gi eksempel på trolling fra en AB!
Vel, litt småirriterende kan det nok være, men bare litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GauteS skrev:

Aha, du vil gi eksempel på trolling fra en AB!
Vel, litt småirriterende kan det nok være, men bare litt.

Bare å sjekke anomymbruker sin profil så ser dumasse ...

Anonymkode: a47d4...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Bare å sjekke anomymbruker sin profil så ser dumasse ...

 Anonymkode: a47d4...e4d

 0g dette smeller fra rett kjeft ja! 

 Du er en Anonym Bruker, som klager og sutrer over AnonymBruker-funksjonen...   

  :bond:   

Anonymkode: 3f07b...6fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 0g dette smeller fra rett kjeft ja! 

 Du er en Anonym Bruker, som klager og sutrer over AnonymBruker-funksjonen...   

  :bond:   

Anonymkode: 3f07b...6fb

Men jeg angriper ikke ;)

Anonymkode: a47d4...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:
1 hour ago, GauteS said:

Aha, du vil gi eksempel på trolling fra en AB!
Vel, litt småirriterende kan det nok være, men bare litt.

Bare å sjekke anomymbruker sin profil så ser dumasse ...

Anonymkode: a47d4...e4d

Jeg skrev ikke "Vil du gi...", jeg skrev "Du vil gi...". Altså at du selv står som et eksempel på trolling fra en AB. Og et godt eksempel på et troll som leser feil med vilje og avsporer debatten, det er du. Det skal du ha. Men nå er det nok,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset er å finne personer man liker å diskutere med i stedet for å fokusere på åpne nettforumer. 

Anonymkode: 5a0eb...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, GauteS skrev:

Jeg skrev ikke "Vil du gi...", jeg skrev "Du vil gi...". Altså at du selv står som et eksempel på trolling fra en AB. Og et godt eksempel på et troll som leser feil med vilje og avsporer debatten, det er du. Det skal du ha. Men nå er det nok,

Det gjør ikke jeg

Anonymkode: a47d4...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, AnonymBruker said:

Det gjør ikke jeg

Anonymkode: a47d4...e4d

Korte setninger i løse lufta er ikke en anerkjent måte å debattere på, det er fryktelig trettende for leserne og avslørende for forfatterens åndelige nivå. Du bør virkelig ta deg sammen og prestere noe bedre enn dette. Vis klart og nøyaktig hva du svarer på og kom med et begrunnet resonnement. "Nei, det er ikke slik" eller "Nei, jeg er uenig" er det ingen som bryr seg om, det er bare barnslig. Forklar HVORFOR det må være slik.

Endret av GauteS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, GauteS said:

Korte setninger i løse lufta er ikke en anerkjent måte å debattere på, det er fryktelig trettende for leserne og avslørende for forfatterens åndelige nivå. Du bør virkelig ta deg sammen og prestere noe bedre enn dette. Vis klart og nøyaktig hva du svarer på og kom med et begrunnet resonnement. "Nei, det er ikke slik" eller "Nei, jeg er uenig" er det ingen som bryr seg om, det er bare barnslig. Forklar HVORFOR det må være slik.

Du sporer bare av din egen tråd ved å svare: Anonymkode: a47d4...e4d.      

Anonymkode: 22471...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Du sporer bare av din egen tråd ved å svare: Anonymkode: a47d4...e4d.      

Du har helt rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Virker som alle norske diskusjonsforumer med en viss brukermasse modererer veldig strengt, ikke så rart for etter 22. juli ble det jo mast veldig på ansvaret man har for ytringene som postes på ens forumer.

 

Anonymkode: 94a5f...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så aggressive så det beste er å skrive her. Må være kjedelig å være sint og forbanna hver eneste dag. 😬 Ikke lett og lite hensiktsmessig å diskutere med sinnatagger. 😝 Da er kg mye bedre. 🙂

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.9.2017 den 10.39, AnonymBruker skrev:

 0g dette smeller fra rett kjeft ja! 

 Du er en Anonym Bruker, som klager og sutrer over AnonymBruker-funksjonen...   

  :bond:   

Anonymkode: 3f07b...6fb

Ha ha. Ja, jeg vet. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freak.no må være det mest ordentlige forumet jeg har vært på, som er norsk. De holder seg saklige i begrunnelser, moderatorene gjør en god jobb og er hyggelige tilbake, så lenge du selv oppfører deg mot dem. Det er ett privat eid forum, driftes av privatpersoners egne middler, så de står egentlig fritt til å velge om du skal være der eller ikke, men likevel så er blitt ett stort og populært forum.

Anonymkode: 475dc...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Liker diskusjon.no 

Anonymkode: aa567...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker diskusjon.no 

Anonymkode: aa567...53b

Mitt inntrykk av det forumet er at det består av en majoritet av smågutter/svært unge personer som mener de har løsningen på det meste...

Anonymkode: f5f66...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...