Gå til innhold

Bare noen tanker sånn rett før !!


Pludre

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !!

Sitter her og tenker på at det bare er ca. en uke igjen til jeg er frue :o Hodet mitt er fullt av ideer og tanker om hvordan jeg vil ha denne dagen og det er ennå MASSE igjen å gjøre, håper bare at vi blir ferdige :o

Og jeg er såå glad, ting går liksom min veg nå, det har buttet imot en god stund nå, men nå har det virkelig løsnet her :D

Vi får den presten vi så gjerne ville ha etter mye om og men, og det er jeg såå glad for at jeg klarte å få til. Egentlig skulle vi ha en vikarprest som jeg overhodet ikke kjente til, siden presten vi egentlig ville ha byttet menighet i juni.

Vi fikk vite at det ikke gikk å få ham, og ingen visste noe sikkert, og vi fant også ut at paret som skal gifte seg timen etter oss også ønsket denne presten.

Og når jeg fikk vite her på torsdag at de LIKEVEL hadde fått ham følte jeg meg urettferdig behandlet. Så jeg ringte til denne presten og spurte om det var mulighet for at vi kunne få ham til å vie oss og han sa JA !!! :D :D

HURRA !!!! Jeg ble så glad at jeg nesten svevde :D

Ellers så stiller bandet vårt opp i ferien deres :D Først sa de nei, og jeg var stille fortvilet over å ikke ha fått dem, de er kjempeflinke nemlig :wink: Men så kom de og sa at de hadde tenkt så mye på at jeg ikke hadde fått fatt i noen andre og hadde bestemt seg for å spille for oss allikevel :ler::ler: Og ikke bare det, vi får dem 1000 kr biligere enn først avtalt :D

Nå ser det ut til at alt det viktigste er i boks. Det jeg har igjen er dette:

* bestille diverse kjøtt til koldtbordet

* lage diadem

* sy kammen på sløret mitt

* lage handlelister

* snakke med prest, organist og fotograf

* lage bordkort

* lage sanger og taler

* kjøpe inn videofilm til kameraet

* bestille blomster til buketten min, skal lage den selv :wink:

* snakke med banken om et lite lån, ellers så går dette utfor stupet :o

+ diverse annet

Tror det skal gå bra jeg :kul:

Holder på å gå ut skoene mine og har farga håret idag. Også er jeg ferdig med mensen idag, og det er deilig å slippe å tenke på den på den store dagen :wink:

Ting ser ut til å flaske seg og jeg er såå glad. Måtte bare dele det med dere :D :D

Klem fra Pludre som blir frue den 10.08.02 :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke deilig når man begynner å se enden på det hele? Må ærlig innrømme at jeg nå begynner å bli lei all planleggingen og at det skal bli nydelig når dagen endelig er her. Gleder meg skikkelig til det gitt, og nå er det bare 6 dager igjen også! Vi har igjen noe småtteri som må ordnes denne uken, men det er heldigvis kun stort sett å sjekke om alle bestillinger er i orden. I tillegg må vi ringe organisten og snakke med kirketjeneren angående pynting av kirken. Vi har forresten en vikarprest, men heldigvis var han en utrolig flott prest og utrolig morsom. Trodde aldri jeg noen gang skulle komme til å le så mye i kirken som da vi hadde gjennomgang av vielsen sammen med ham. :ler:

Vil ønske deg lykke til den siste uken også, og så gleder jeg meg til å høre i ettertid hvordan dagen dere var! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...