Gå til innhold

Hvor kan man møte kvinner som er opptatt av trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å møte damer som er opptatt av trening. Det er selvfølgelig mange kvinner på et treningssenter, men man kommer aldri i kontakt med noen der. Det er ikke normalt å begynne å snakke med  fremmede når man er på trening. Så hvor kan man egentlig møte treningsglade damer? Må man bare ta kontakt på treningssenteret man går på eller er det bedre steder å møte dere på? :) 

Anonymkode: cd856...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange folk som har trening som del av livsstilen sin som aldri ville satt sine bein på et treningssenter fordi det vrimler av folk som bare er der for å se bra ut, booste ego og trimme muskler. 

Nesten alle trener jo i dag, så ville sagt: overralt. Men å finne treningsgrupper er sikkert ikke de dummeste du gjør. 

Anonymkode: 34db5...3d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt å begynne å snakke med  fremmede når man er på trening.

Anonymkode: cd856...d4d

Hvorfor ikke det? Har sjekket opp 2 gutter på treningssenteret. Begge to var av den typen som virkelig var der for å trene, så man kunne få inntrykk av at de enkelte dager nærmest mislikte deg, men det var da så ikke tilfellet. Tror det er ganske likt for damer som er på senteret for å trene, også.

Anonymkode: bce91...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken aldersgruppe er du i? Hvis du er aktiv på instagram med treningsbilder kan du jo kontakte noen andre med samme interesser som deg? Eller så kan du ta et semester crosstraining eller lignende, hvor det er lavere terskel for å bli kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppetimer kan være et greit utgangspunkt. Jeg trener en del harde kondisjons- og styrketimer hvor det er både menn og kvinner. Det er ikke uvanalig at vi slår av en prat etter timen så det bør jo være et godt utgangspunkt. Ellers er det bare å smile og være hyggelig, og evt ta kontakt når du ser jentene er ferdig med å trene. Det er helt greit å bli sjekket opp på treningssenteret, men ikke midt i økta.

Anonymkode: 38066...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På nettet, for eksempel. Du kan spesifisere i din profil at du er veldig interessert i trening, og at det er viktig for deg at en partner er det også. 

Anonymkode: 84504...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange folk som har trening som del av livsstilen sin som aldri ville satt sine bein på et treningssenter fordi det vrimler av folk som bare er der for å se bra ut, booste ego og trimme muskler. 

Nesten alle trener jo i dag, så ville sagt: overralt. Men å finne treningsgrupper er sikkert ikke de dummeste du gjør. 

Anonymkode: 34db5...3d2

Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen. Der jeg trener er det i alle fall masse folk som gjør det fordi de liker trening, og selvsagt trener man styrke for å øke muskelmasse, så skjønner ikke helt hva du mener. Man kan trene både på treningssenter og utendørs vet du. Og det er absolutt ikke sånn at nesten alle trener. Det er fåtallet som trener 3 eller flere ganger i uka, bare sjekk SSB. 

Anonymkode: a1f3f...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en form for organisert idrett? Jeg driver selv med kampsport, og vi er 50/50 kvinner og menn. Kommer litt an på interessene dine, jeg ville ikke startet med noe kun for å finne en partner, men heller for å prøve noe nytt :) Med kampsport jobber man ofte sammen to og to, og da merker man gjerne om man har litt ekstra god kjemi med noen. 

Han jeg dater er fra samme klubb som meg, og jeg vet om flere par som har møttes slik :)

Anonymkode: 5be80...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fyr på treningssenteret her som er såå kjekk, men jeg tenker at man er der jo for å trene så jeg tør ikke vise at jeg er interessert. Flaut om det skulle vise seg at han har dame da vi bor på en liten plass 🙈 Møtte en tidligere flamme på treningssenteret faktisk, men da var det han som kom bort til meg og tok kontakt.

Anonymkode: e6199...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...