Gå til innhold

Møtt DEN fyren og redd for at ferien ødelegger alt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo! som overskriften sier har jeg møtt en sykt bra fyr etter mange måneder på happn uten napp. 

Vi har hatt tre dates som har gått veldig bra og jeg føler han er interessert. 

Men, nå drar jeg på ferie i 14 dager og har blitt skikkelig stressa for å miste han. Hva om den lille interessen forsvinner når vi ikke kan treffes på to uker? Eller hva om han da møter en annen og mer interessant? skjønner jo at dette er f***** up tanker, men håper noen har noen innspill eller råd?

Anonymkode: 39811...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal litt til å miste interessen på 2 uker. Avtal å treffes etter at du kommer hjem så veit han at du vil se han igjen :) også får det gå som det går. Synes han det er greit å tekste/ringe så kan dere holde kontakten på den måten i tillegg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare holde han varm så lenge det ;) flørt og send meldinger. 

Anonymkode: 9ab98...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han bilder og fine mld fra ferien din ;) Liker han deg så vil han syns det er moro også :) Tror der går bra. To uker er ikke så lenge ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært på 4 dater med en fyr da jeg forsvant i 2 mnd... Vi holdt kontakten innimellom, så fortsatte vi å date etter jeg kom tilbake :) Så 2 uker bør gå helt fint!

Anonymkode: 1b0c6...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, tuusen takk for svarene! Det er skikkelig beroligende :) Dere er gode! herregud, jeg må virke gæren.. haha!

Anonymkode: 39811...c2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, tuusen takk for svarene! Det er skikkelig beroligende :) Dere er gode! herregud, jeg må virke gæren.. haha!

Anonymkode: 39811...c2a

Neeeeeida :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si at du skal på ferie og tenker på han og håper dere kan ses når du er tilbake igjen . Null stress

Anonymkode: d5450...2e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...