Gå til innhold

Når man ikke blir kjæreste med daten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å tenke på mitt crush sin fortid. Jeg vet at han datet noen før han tok kontakt med meg. Men jeg vet ikke hvorfor eller hvordan det ble avsluttet. 

Jeg skal uansett ikke videre med han. Men jeg fikk følelser for han etter kort tid med kontakt. Vet ikke hva sannsynligheten er for at han begynte å føle det samme. 

Men han kan vel umulig ha fått følelser for meg siden han hadde datet noen en stund før?

Anonymkode: 74060...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, når man går videre og dater andre er det ofte fordi det ikke klaffet med tidligere dater. Jeg synes spørsmålet ditt er rart. Mer å bekymre seg for dersom han begynner å date andre etter deg! 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Altså, når man går videre og dater andre er det ofte fordi det ikke klaffet med tidligere dater. Jeg synes spørsmålet ditt er rart. Mer å bekymre seg for dersom han begynner å date andre etter seg! 

Etter seg?

Anonymkode: 74060...b93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Har han datet en annen dame samtidig med at han datet deg?

Lot han aldri date meg, så jeg vet jo ikke. Men virket ikke sånn. 

Anonymkode: 74060...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutes ago, AnonymBruker said:

Lot han aldri date meg, så jeg vet jo ikke. Men virket ikke sånn. 

Anonymkode: 74060...b93

... Hvorfor bryr du deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lot han aldri date meg, så jeg vet jo ikke. Men virket ikke sånn. 

Anonymkode: 74060...b93

Dette forstår jeg ikke. De aller fleste har da datet eller vært sammen men andre før en møtes. Han har enten blitt avvist, eller likte ikke hun andre likevel. Men det spiller jo ingen rolle hva det var? Hvorfor dater du han ikke om du liker han og han vil treffe deg også?

Anonymkode: 320a9...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette forstår jeg ikke. De aller fleste har da datet eller vært sammen men andre før en møtes. Han har enten blitt avvist, eller likte ikke hun andre likevel. Men det spiller jo ingen rolle hva det var? Hvorfor dater du han ikke om du liker han og han vil treffe deg også?

Anonymkode: 320a9...c37

Fordi forelskelse ender med sorg. Og hvis han ble avvist, hva skjer om hun tar kontakt igjen? 

Jeg vet heller ikke sannsynligheten for at det sa "pang" hos han slik det gjorde hos meg. Han tok kontakt først.

Anonymkode: 74060...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi forelskelse ender med sorg. Og hvis han ble avvist, hva skjer om hun tar kontakt igjen? 

Jeg vet heller ikke sannsynligheten for at det sa "pang" hos han slik det gjorde hos meg. Han tok kontakt først.

Anonymkode: 74060...b93

Hvis du har dømt forholdet før det i det hele tatt har begynt og bestemt deg for å ikke å treffe han mer.... har dette med hun forrige noe å si? Gå videre vel, og glem hele greia.

Eller fisker du etter at vi skal prøve å overtale deg til å fortsette. For det er ganske barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lot han aldri date meg, så jeg vet jo ikke. Men virket ikke sånn. 

Anonymkode: 74060...b93

Og da er problemet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi forelskelse ender med sorg. Og hvis han ble avvist, hva skjer om hun tar kontakt igjen? 

Jeg vet heller ikke sannsynligheten for at det sa "pang" hos han slik det gjorde hos meg. Han tok kontakt først.

Anonymkode: 74060...b93

Ja, stort sett. Men noen ganger gjør det ikke det, og de gangene er verdt all dritten. At han tok kontakt først er positivt. Kom igjen da ts! Gi han en sjanse.

Anonymkode: 320a9...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke kjærestemateriale selv i hvertfall.

Anonymkode: b8ae3...341

Hvordan vet du det? ;)

Anonymkode: 74060...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Hvis du har dømt forholdet før det i det hele tatt har begynt og bestemt deg for å ikke å treffe han mer.... har dette med hun forrige noe å si? Gå videre vel, og glem hele greia.

Eller fisker du etter at vi skal prøve å overtale deg til å fortsette. For det er ganske barnslig.

Ja jeg prøver å gå videre. Men tankene faller tilbake på han! Jeg kan bare ikke handle!:( derfor lufting på kg

Anonymkode: 74060...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, forventer du å møte en mann som aldri har vært interessert i en annen dame, og at han da skal falle hodestups for deg? Hva med deg da? Nå har jo du tydeligvis hatt følelser for en mann, hvordan skal du da noen sinne kunne bli sammen med en annen?:huh: Ut fra ditt perspektiv så er du nå dømt til å leve i sølibat resten av livet.

Man kan date mange uten at de helt store følelsene kommer. Det er en del av den sjansen man må ta. Kanskje har han hatt sterke følelser for en annen, kanskje ikke. Uansett så har han gått videre. Om han har noen han har følt så sterkt for at han kan finne på å gå tilbake er umulig å vite, men sannsynligheten er ganske liten. Du kommer aldri til å finne kjærligheten om du ikke våger å prøve. Man må regne med å bli såret og skuffet noen ganger i løpet av livet. sånn er det bare. Men det må til for å få oppleve de store lykkeøyeblikkene. Livet er en berg og dalbane, fullt av oppturer og nedturer.Det kan ikke gå oppover om man ikke har vært nede.;) Lykke til!

Anonymkode: 26bb5...240

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...