Gå til innhold

Kan han likevel bli interessert selvom vi bare er venner?


Sunstone

Anbefalte innlegg

Hei TS, 

 

Jeg vil bare fortelle kort om min historie som er veldig lik som din. 

Jeg møtte en mann rett etter at han hadde kommet ut av et langt forhold. Det sa bare pang! Han var min drømmemann på alle mulige måter og jeg var veldig forelsket i han. Vi var sammen stort sett hver eneste dag i nesten et år, uten å betegne oss som kjærester, han holdt igjen. Han var ikke klar, han trengte meg bare der for å komme over sitt forrige forhold. Plutselig en dag får jeg beskjed om at han har møtt noen andre han nå ønsker å bli bedre kjent med. Han er nå gift å har barn med henne. 

Har aldri vært så såret i hele mitt liv. Jeg tenker på han enda, og dette er 4 år siden nå. 

Så jo, menn kan trenge trøst i lenger tid, før de så stikker av med noe som er bedre enn deg og som setter standarden tydeligere enn jeg har gjort. 

Så ts, det ender ikke alltid bra. Jeg skjønner så godt følelsen av at du gjerne vil at det skal utvikle seg, men jeg tror du lurer deg selv litt her. Sett standarden å ta vare på deg selv. Kutt kontakten med han så ser du om han er villig til å kjempe for deg. 

Lykke til, kjenner meg så alt for godt igjen her. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Broken_1988 skrev:

Hei TS, 

 

Jeg vil bare fortelle kort om min historie som er veldig lik som din. 

Jeg møtte en mann rett etter at han hadde kommet ut av et langt forhold. Det sa bare pang! Han var min drømmemann på alle mulige måter og jeg var veldig forelsket i han. Vi var sammen stort sett hver eneste dag i nesten et år, uten å betegne oss som kjærester, han holdt igjen. Han var ikke klar, han trengte meg bare der for å komme over sitt forrige forhold. Plutselig en dag får jeg beskjed om at han har møtt noen andre han nå ønsker å bli bedre kjent med. Han er nå gift å har barn med henne. 

Har aldri vært så såret i hele mitt liv. Jeg tenker på han enda, og dette er 4 år siden nå. 

Så jo, menn kan trenge trøst i lenger tid, før de så stikker av med noe som er bedre enn deg og som setter standarden tydeligere enn jeg har gjort. 

Så ts, det ender ikke alltid bra. Jeg skjønner så godt følelsen av at du gjerne vil at det skal utvikle seg, men jeg tror du lurer deg selv litt her. Sett standarden å ta vare på deg selv. Kutt kontakten med han så ser du om han er villig til å kjempe for deg. 

Lykke til, kjenner meg så alt for godt igjen her. 

 

 

Uff det hørtes ikke noe gøy ut for deg. Skal definitivt ta mer avstand nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sunstone skrev:

Det er mulig. Jeg skal helt klart ta avstand nå. Men vi er nesten naboer og ser hverandre så og si hver dag. Så det er ikke bare bare. Sex er ikke det som betyr mest her. Vi har generelt lite sex ifht mengden vi er sammen utenom. Men problemet er vel at jeg kanskje legger litt mer i samværet. Men det er kjipt og skulle slutte og være med noen som man har det så gøy med. 

Det er utrolig kjipt, ja.. Og forstår at dere kan møtes når dere bor såpass nærme hverandre. Men du får prøve å bare overse han. Lag en liste med hans negative egenskaper, og tenk på den når du tar deg selv i å idealisere han. Og sex er sex, uavhengig om hvor ofte dere gjør det. Du gir han fortsatt påfyll, uten å få noe tilbake.

Anonymkode: 4aa4c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sunstone skrev:

                                                                    

Håper noen har noen fine svar til meg♥️. Og ikke sånne useriøse svar som "dropp han" og "han holder deg på gress" og "han bruker deg bare som tømmestasjon". For det er IKKE tilfelle her. 

Hvordan kan du kalle slike svar useriøse?

Det ER jo det han gjør. Han vet du har følelser, han har ikke det. Han sier det er opp til deg om du vil ha det slik. Du håper han skal få følelser. 

Jo, han holder deg på gress, og han bruker deg som en knullevenninne, på sine premisser uten forpliktelser.

Og det er jo i og for seg ok det, men du må være forberedt på at den dagen han finner en bedre, så stikker han, og starter et forhold med henne. Han er ikke klar for noe forhold, med deg. Hvorfor skal han ha ONS etter ONS når han får det han trenger hos deg?

Har ingenting imot at folk er FF. Jeg tror DU må innse at det er faktisk det dere er. Han holder deg jo på gress. Hva gjør du om du treffer en allright fyr du liker? Dropper du din nåværende venn? Eller blir du værende i dette "forholdet" år ut og år inn mens du venter på at han kanskje en dag skal få følelser for deg? Hvordan ville du reagert i om han kom i morgen og sa han hadde funnet kjærligheten med en annen?

Hadde du syntes det var helt ok kan du si dere ikke er FF og at han ikke holder deg på gress. I motsatt fall må du slutte å lure deg selv og innse at han ikke er noe å samle på, om du vil noe mer.

Anonymkode: 98220...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du kalle slike svar useriøse?

Det ER jo det han gjør. Han vet du har følelser, han har ikke det. Han sier det er opp til deg om du vil ha det slik. Du håper han skal få følelser. 

Jo, han holder deg på gress, og han bruker deg som en knullevenninne, på sine premisser uten forpliktelser.

Og det er jo i og for seg ok det, men du må være forberedt på at den dagen han finner en bedre, så stikker han, og starter et forhold med henne. Han er ikke klar for noe forhold, med deg. Hvorfor skal han ha ONS etter ONS når han får det han trenger hos deg?

Har ingenting imot at folk er FF. Jeg tror DU må innse at det er faktisk det dere er. Han holder deg jo på gress. Hva gjør du om du treffer en allright fyr du liker? Dropper du din nåværende venn? Eller blir du værende i dette "forholdet" år ut og år inn mens du venter på at han kanskje en dag skal få følelser for deg? Hvordan ville du reagert i om han kom i morgen og sa han hadde funnet kjærligheten med en annen?

Hadde du syntes det var helt ok kan du si dere ikke er FF og at han ikke holder deg på gress. I motsatt fall må du slutte å lure deg selv og innse at han ikke er noe å samle på, om du vil noe mer.

Anonymkode: 98220...047

Ja det er vel kanskje det. Men tror ikke han mener å gjøre det. Han er en ganske ærlig og oppriktig mann egentlig. Men jeg bør jo være ærlig og oppriktig med meg selv også. Og gjøre det som er best for meg. Dette er seigpining 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutes ago, Sunstone said:

 Men jeg bør jo være ærlig og oppriktig med meg selv også. Og gjøre det som er best for meg. Dette er seigpining 

Enig.

Endret av AnonymSjiraff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...