Gå til innhold

Er det sannsynlig å ende opp alene når man er 25 (kvinne) og aldri hatt kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ofte sjekket opp av menn men blir sjelden tiltrukket av noen. De gangene jeg blir det er det noen jeg ikke kan få av ytre omstendigheter (jeg har ikke prøvd og så blitt avvist). Hvis omstendighetene bare kunne klaffet så kunne jeg også vært blant dem som er i et forhold. Handler det bare om tid før det klaffer eller er det sannsynlig at jeg ender opp alene?

Anonymkode: d4d6d...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres vel mest ut som om du underbevisst saboterer for deg selv ved å kun falle for menn som er utilgjengelige. Du er kanskje innerst inne redd for et forhold? Kanskje du har hatt noen veldig krevende forhold til foreldre eller andre i oppveksten din?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent objektivt sett har du gode odds dersom du er attraktiv. Jeg datet bare sporadisk i starten og midten av tyveårene, det var ikke en prioritet.

Dersom det er noe ved dine tiltrekningsmekanismer som er litt problematisk, så må du selvsagt jobbe med det.

Anonymkode: 0f9cf...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg virkelig ikke... er også kvinne på 25 som aldri har hatt kjæreste.. Har aldri aktivt datet eller lett etter noen - regner med at om jeg faktisk prøver at jeg vil klare å finne meg noen etter en stund.

Anonymkode: 6284f...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Det finnes ingen regler som tilsier noe av dette. Men noen er kjærestemateriale og noen er ikke. Noen klarer seg heller ikke alene. Jeg kviet meg veldig for forhold på din alder, men ga tilslutt etter og hadde det ganske fint likevel. Man må tørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keg er 21, hatt to kjærester. Singel nå, får vel kjæreste igjen?

Anonymkode: 0991d...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok ikke at du ikke har hatt kjæreste, men at du har vanskelig for å forelske deg.

Typen min er også sånn, forelsker seg aldri. Han møtte meg da han var 26 1/2, forelsket seg så mye at han ble nesten redd og vi er fortsatt sammen fire år senere.

Anonymkode: 18819...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ofte sjekket opp av menn men blir sjelden tiltrukket av noen. De gangene jeg blir det er det noen jeg ikke kan få av ytre omstendigheter (jeg har ikke prøvd og så blitt avvist). Hvis omstendighetene bare kunne klaffet så kunne jeg også vært blant dem som er i et forhold. Handler det bare om tid før det klaffer eller er det sannsynlig at jeg ender opp alene?

Anonymkode: d4d6d...749

Senk kravene dine. Du dumper ordentlige menn og går for bad boys. Så nå klager du på kg at du ikke er i forhold? Senk kravene dine. Du er ikke en prinsesse som fortjener det beste. Da må du isåfall ha noe selv å tilby. Begynne å bli bedre kjent med disse mennene du dumper. Blir man kjent med folk ordentlig så kan ting plutselig gå andre veien

Anonymkode: 8e846...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er noe galt med kvinner som aldri har hatt kjæreste.

Anonymkode: 3c3c1...6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre for deg selv om du blir litt aktiv i letingen.  Jeg var veldig sjenert, og endte opp med henne som "tilfeldighetene" sendte meg. Vi har hatt et ganske greit samliv, men hvis det hadde vært noen å velge i, så hadde det nok ikke blitt henne. 

Anonymkode: 101a7...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...