Gå til innhold

En date som ikke aaaaaaner hva han vil...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei kloke orakler.

Jeg har vært på to dater med den fineste mannen jeg har møtt. I. Hele. Mitt. Liv.
Men han er...hjelpesløs.

Jeg er på noen måter tradisjonell og ønsker at mannen skal ta litt styring og lede an, ta initiativ. Men det trenger ikke bety at jeg aldri skal gjøre det heller! Det gjør jeg.
I starten gjorde jeg det en del, for jeg liker han godt og ville bruke mer tid på han. Men det virker som han ikke aner hva han vil.

Har selvfølgelig snakket med venninnene mine om dette, men jeg blir egentlig bare sprø av det...
Han er virkelig en god og vakker mann, på mange måter. Vi er grunnleggende enig i ting, deler mange av de samme verdiene og deler mange interesser.
Jeg er i midten av tyveårene, han er litt over tredve.
Han virker veldig sårbar, han er veldig vag, usikker. Over melding, når vi er sammen går timene fort, men han er fortsatt tilbakeholden, ingen flørting...
I det siste har han tatt kontakt, for jeg ga litt opp. Nå spør han i tide og utide om hva jeg gjør og hvordan dagen har vært. Sjelden spør han om å ses, og når jeg et par ganger har spurt "men hva vil du egentlig??" sier han bare "jeg er så redd for å bli såret" osv.
Ja, vi er alle redde, men jeg blir forvirret av denne evinnelige vinglingen hans.

Det er litt vanskelig å forklare uten å ordrett måtte henge han ut :P

Han har ingen andre damer på si, det vet jeg.
Men jeg lurer på om jeg skal "kaste bort" tid på han? Jeg vet at ingen her kan vite hva han tenker og hvor dette kan føre, og jeg klarer virkelig ikke dra hele den vognen alene hele tiden.
Han skriver ofte til meg, spør tidvis om å ses, men er fryktelig tilbakeholden og jeg forstår egentlig ingenting...to skritt frem og tre tilbake omtrent.

Herregud jeg er så frustrert!!

Anonymkode: 83a3d...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke spill noe spill. Si til han at du ønsker å være med han og at du vil at han skal finne ut hva han vil. 

Og så sier du at han får ta tiden til hjelp og kjenne på sine følelser. Du trekker deg tilbake og så merker du etterhvert om han er interessert nok til å ta skikkelig kontakt igjen. Hvis du sier at han må kjenne på sine egne følelser og kjenne etter hva han vil uten at du er der, så vil han nok kjenne etter om han savner deg nok til å gå inn i forhold, eller om han skal slikke sine sår etter noe han har blitt såret av tidligere. 

Så må du også være tydelig på at dersom han tar kontakt igjen så er det fordi han vil satse skikkelig og være klar. Og også at du ikke vet om han kommer til å finne deg der, men at du håper det. 

 

Anonymkode: 3d14e...b79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...