Gå til innhold

dashkamera videoer fra YouTube, legg ut de du vet om


Villmark

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om skog oppførsel i trafikken?

hvis noen har andre videoer om dashcam dere har sett på YouTube så del de gjerne her. Helst videoer fra Norge eller Sverige

 

Endret av Villmark
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes sjåføren som filmer er en skikkelig noldus som trenger litt oppdragelse. 

Anonymkode: 19c93...78f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker antakeligvis det samme som sjåføren av den hvite bilen tenker. 
At han som filmer og kjører etter politibilen er en jævla tulling som prøver å snike seg unna køen, og bare har å vente som alle andre. 
Venstrefeltet er et forbipasseringsfelt og ikke et felt man skal bruke for å snike seg forbi hundrevis av meter med kø forbi de andre bilistene som holder kjørereglene. Det fremstår som at han som filmer bruker politibilen som eskorte for fri bane til seg selv og det er sleipt. 

Anonymkode: f6bbe...606

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Det skjedde i september i fjor, altså ett år siden: Politimannen ble "midlertidig fratatt" førerkortet. Jeg prøvde å google meg frem til videre konsekvenser, men fant ingenting. Altså det å snu sånn rett foran en lastebil vitner om en så dårlig dømmekraft, at jeg absolutt ser for meg et permanent førerkorttap. Og det i tjeneste! Ikke rart disse tullingene leverer vådeskudd på vådeskudd.

Anonymkode: 8efe2...d8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig. Det skjedde i september i fjor, altså ett år siden: Politimannen ble "midlertidig fratatt" førerkortet. Jeg prøvde å google meg frem til videre konsekvenser, men fant ingenting. Altså det å snu sånn rett foran en lastebil vitner om en så dårlig dømmekraft, at jeg absolutt ser for meg et permanent førerkorttap. Og det i tjeneste! Ikke rart disse tullingene leverer vådeskudd på vådeskudd.

Anonymkode: 8efe2...d8d

Du er rimelig idiot når du skjærer aller over én kam.

Anonymkode: dd411...173

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det skjedde i september i fjor, altså ett år siden: Politimannen ble "midlertidig fratatt" førerkortet. Jeg prøvde å google meg frem til videre konsekvenser, men fant ingenting. Altså det å snu sånn rett foran en lastebil vitner om en så dårlig dømmekraft, at jeg absolutt ser for meg et permanent førerkorttap. Og det i tjeneste! Ikke rart disse tullingene leverer vådeskudd på vådeskudd.

Anonymkode: 8efe2...d8d

Ja helt vanvittig at han gjorde den manøveren der, han kan ikke være riktig god. Ja, det skulle absolutt vært permanent førerkortbeslag, han fikk helt sikkert tilbake lappen en uke etter det skjedde... 

apropo vådeskuddene i et sett med politiet er pga at våpnene de har ikke har sikkerhet, altså ingen knapp å sikre våpenet på, er det ammunisjon i våpenet er det kun å komme borti noe så blir det skudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/24/2017 at 7:20 PM, Villmark said:

Jaja slik går det, burde vert 50 50 i skyld

 

Her kjørte du litt for nærmt. Man skal alltid ha et lite slingringsrom for at føreren foran kan trykke inn bremsen (i så lav fart). Husk at 3 sekunders regelen gjelder. Her var det 1 sekund og reaksjonen var i tillegg veldig treig iforhold til min ihvertfall. Fokus på veien og bilen foran må man ihvertfall ha om man skal ligge såpass tett i bilen foran. 

Anonymkode: c0357...e66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2017 at 7:26 PM, Villmark said:

er så mye gal kjøring

Haha lol denne sjåføren hadde sikkert lært at når man blinker så bytter man felt samtidig. Så mange som jeg overhode ikke forstår hvordan har fått lappen. Jeg strøk 1. gang jeg kjørte opp, og sto 2. gangen. Men i dag viser det seg at jeg er langt over gjennomsnittet når det kommer til å demme opp for andre sine feil i trafikken. Virker som om de har fått gratisbilett. Kanskje det er nok å ha et stort ego når man kjører opp til sertifikatet, vet ikke jeg, men av og til kan man begynne å lure. 

Anonymkode: c0357...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2017 den 19.20, Villmark skrev:

Jaja slik går det, burde vert 50 50 i skyld

 

Nei, her er reglene helt klare. Du skal alltid kunne stoppe, uansett hva som skjer foran deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Kalevala skrev:

Nei, her er reglene helt klare. Du skal alltid kunne stoppe, uansett hva som skjer foran deg. 

Ja jeg vet akkuratt det, men denne videoen beviser helt klart hvem som forårsaket kollisjonen. De står man skal kjøre hensynsfullt varsomt, det gjorde hvertfall absolutt ikke fiestaen. Dette var nok forsikringssvindel, men iogmed filmeren lå soppas tett kunne det vært skylddeling, hva som skjedde vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Villmark skrev:

Ja jeg vet akkuratt det, men denne videoen beviser helt klart hvem som forårsaket kollisjonen. De står man skal kjøre hensynsfullt varsomt, det gjorde hvertfall absolutt ikke fiestaen. Dette var nok forsikringssvindel, men iogmed filmeren lå soppas tett kunne det vært skylddeling, hva som skjedde vet jeg ikke

Det var den som kom bak og kjørte i bilen foran som forårsaket kollisjonen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kalevala skrev:

Det var den som kom bak og kjørte i bilen foran som forårsaket kollisjonen. 

Er nok ikke helt enig der, men vi kan være enige om å være uenige 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...