Gå til innhold

Anbefaling til botox/fillers i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 25.9.2017 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Det med at fillersene gjør huden slappere med tiden så jeg på et av de ekspert kirurg programmene på TV, der de frarådet folk å ta fillers/bli avhengig av fillers av den grunnen. Det høres jo også helt riktig ut , der man fyller på vil huden strekke seg med tiden pga filleren, og når filleren da forsvinner blir den mer slapp og pløsete igjen enn utgangspunktet. 
Ekspert kirurgene sa at de som ble avhengige av fillers bare måtte fylle mer og mer for å "fylle ut" huden, siden den stadig ble slappere, så brukte de en pasient der til eksempel og sa at til slutt kan man se ut som man har svulmet opp i ansiktet fordi man må bruke så mye fillers til slutt.... 
Det var dråpen for meg, jeg hadde bestilt filler time to ganger, første gangen utsatte jeg , andre gangen hadde jeg bestemt meg for å ikke gjøre det etter jeg så dette. 

Ang botox så er det mye å finne hvis du googler "side effects botox" "botox gone wrong" "botox blindness" . Det er også en facebook gruppe som heter "botox almost killed me" som jeg anbefaler deg å lese i! Ikke for å skremme deg overhodet, men selv ble jeg veldig takknemmelig for å lese dette. Jeg tok botox en gang, men gjør det ikke igjen. 
Har fått hodepine mange ganger i uka , noe jeg aldri har slitt med før, og det er nå 7 mnd siden jeg tok det og 5 mnd siden det gikk ut av pannen. 
Jeg likte ikke følelsen heller, og du, smilerynker rundt øynene er bare fint :)

Anonymkode: 53f1d...df1

For noe forbanna tull. 

Gå til kvalifiserte behandlere så får du ordentlig behandling. Det skremselspropaganda greiene der skjer i land det er lite reguleringer på behandlinger. Til og med der er det super sjeldent. 

Gå til en kosmetisk lege så får du trygg og god behandling. 

Anonymkode: 221d4...e33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og botox er ett legemiddel. Det har blitt brukt innen medisin siden 70 tallet en gang. Det blir brukt i dag mot svetting, skjeling, spasmer, migrene, tanngnissing osv. Var det farlig så hadde ikke det blitt brukt i sår stor grad i medisin. Det at det fjerner rynker er bare en bivirkning. 

Så har det også forbigående effekt og virker bare på området det blir injisert i. Det sprer seg ett kronestykke. 

Hilsen behandler med medisinskfaglig bakgrunn 

Anonymkode: 221d4...e33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også til Silje på Beths! Utrolig fornøyd! Men, hun er veldig dyr, og lurer på om det er standardpriser eller om det finnes gode behandlere der ute på nivå med Silje som er litt rimeligere 🙈

Anonymkode: 1d773...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går også til Silje på Beths! Utrolig fornøyd! Men, hun er veldig dyr, og lurer på om det er standardpriser eller om det finnes gode behandlere der ute på nivå med Silje som er litt rimeligere 🙈

Anonymkode: 1d773...314

Lurer på det samme! Går til Nanna på Cosmo Clinic og hun er superflink, men også dyr😭

Anonymkode: f3040...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...