Gå til innhold

Alltid jeg som sender melding først


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en jente i rundt fire uker, vi har truffet hverandre fem ganger i løpet av denne tiden. Når vi treffes så prater vi om alt mulig rart og praten flyter lett. Men det er alltid jeg som sender henne melding først (enten på fb eller sms) når vi prates ellers, som regel bare spør jeg hvordan dagen hennes har vært eller noe liknende. Forsåvidt har også jeg bedt henne ut alle gangene, men hun har selv sagt at hun liker å prate med meg, samt liker å møtes. Er dette noe jeg bør bekymre meg for eller er det vanlig?

Anonymkode: c9383...d98

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun «liker å prate med deg og liker og møtes», er du sikker på at hun er klar over at du tenker på det som en date?

Endret av Sidsel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er mer stille enn andre tenker jeg.... Så jeg tenker at det handler mer om hva som fungerer for deg selv og ikke.... Føles det feil for dèg, er det kanskje feil jente å gå for... 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor poster du denne igjen når du fikk svar tidligere i dag? 

 

Anonymkode: 3b1c9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær stille du. Så lar du hun ta kontakt neste gang, noe hun vil gjøre dersom hun er interessert :) 

Anonymkode: 8a3b2...a5f

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ønsker kontakt med litt kortere mellomrom enn hun gjør. Prøv å la henne mulighet til å sende meldinger først, da, så får du se om hun tar kontakt når hun gis tid til det

Kanskje hun av en eller annen grunn ikke / ikke lett tar initiativ til sånt. (lite selvsikker, lite sikker på hvor interessert du faktisk er, det er bare sånn hun oppfører seg i forhold, manglende interesse, hun er en sånn diesel-type: litt kald i begynnelen av forholdet, men tar mer initiativ til kontakt etter hvert når hun føler seg mer knyttet til sin partner, ov)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/24/2017 at 3:44 AM, AnonymBruker said:

som regel bare spør jeg hvordan dagen hennes har vært eller noe liknende.

Kanskje her ligger nøkkelen. Hun har ikke noe å snakke om så har ingen grunn til å ta kontakt utenom å ta kontakt for å holde kontakt. Samme med deg, når du spør slike meningsløse spørsmål som du allerede vet hva du får i svar før du har spurt.

- Hei, hvordan går det?

- Bra.

Det bringer ingenting. Ingen gnist eller spenning i det hele tatt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske intetsigende med spørsmål om hvordan dagen har vært etc. Det kan hende at dette bare ikke er naturlig for henne å starte sånne samtaler. Jeg ville aldri ha spurt om det hvertfall. 

Anonymkode: d8dd8...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og ser helst at mannen viser interesse for meg ved å ta først kontakt evt skriver mye. Da er jeg trygg på at han virkelig vil holde kontakten og er interessert på et høyere nivå en fjas på chat. Jeg føler at jeg maser om jeg skriver først og mye. Menn er jo ikke så inn på å holde en chat gående hvis det virkelig ikke er av interesse.... føler jeg da. Jeg ser på det at du er interessert i henne og svarer hun fort hver gang gjerne med koselige emoji så må du bare jakte videre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte tar du kontakt da? Jeg tenker at om det kun er den ene som tar kontakt så tar h*n mest sannsynlig kontakt for ofte. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...