Gå til innhold

Hun liker ikke at jeg er emosjonell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet ei dame i noen måneder nå. Jeg ble enkemann for noen år siden, vi er begge godt voksen, rundt 50!

Saken er at jeg kan bli emosjonell, vise følelser og få litt tårer i øynene. Når dette skjer så friker hun nesten helt ut. Ber meg ta meg sammen og kontrollere meg. Vil ikke ha noe av dette. Hun bringer også dette på bane ved senere anledninger når vi snakker og påpeker sterkt at dette er mitt problem og at jeg må kontrollere det. 

Jeg mener, WTF? Hvem er det galt med? Trodde det var greit at vi menn nå viser følelser, vi er tross alt kommet til 2017. Eller er jeg helt på bærtur...? 

-utrolig forvirret 

Anonymkode: e0d14...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere skal få vise følelser. Det kommer også Ann på hva du gråter for. 

Men dette er irriterende med menn her i landet, de blir mer og mer pusete. De er liksom ikke menn lenger. Ikke bli helt kvinne... 

Anonymkode: 44a68...a1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør deg så emosjonell da? Sutrete folk som griner av alt mulig er ikke tiltrekkende, uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 9bda7...f81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun har angst og frykt for menn eller mennesker som viser følelser. Kanskje hadde hun en utagerende far eller kanskje vokste hun opp i en familie der man ikke skulle vise eller snakke om følelser, og hun har aldri lært seg å bryte mønsteret

Anonymkode: e796a...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min onkel fremstår "hard", jeg har sett han gråte. Han hadde god grunn. 

Men ikke bli som han som prøvde å bli sammen med meg for noen år siden... Den lite maskuline stemma. Sutrete /svake væremåten. 

Anonymkode: 44a68...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22/09/2017 den 20.39, AnonymBruker skrev:

 

Jeg mener, WTF? Hvem er det galt med? Trodde det var greit at vi menn nå viser følelser, vi er tross alt kommet til 2017. Eller er jeg helt på bærtur...? 

-utrolig forvirret 

Anonymkode: e0d14...8ae

Ingenting har endret seg. Bortsett fra at de nå sier du skal vise følelser. De liker ikke ustabile menn noe mer nå enn før. Skal du gråte burde du ha en jævlig god grunn, og  det må skje sjeldent

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
På 22.9.2017 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet ei dame i noen måneder nå. Jeg ble enkemann for noen år siden, vi er begge godt voksen, rundt 50!

Saken er at jeg kan bli emosjonell, vise følelser og få litt tårer i øynene. Når dette skjer så friker hun nesten helt ut. Ber meg ta meg sammen og kontrollere meg. Vil ikke ha noe av dette. Hun bringer også dette på bane ved senere anledninger når vi snakker og påpeker sterkt at dette er mitt problem og at jeg må kontrollere det. 

Jeg mener, WTF? Hvem er det galt med? Trodde det var greit at vi menn nå viser følelser, vi er tross alt kommet til 2017. Eller er jeg helt på bærtur...? 

-utrolig forvirret 

Anonymkode: e0d14...8ae

Dette er ikke greit! Svarene du får over som kritiserer deg for dette er helt hinsides!

Vi er alle ulike, jeg vil si at det er en form for trygghet og selvsikkerhet i at du klarer å vise følelser så åpent. 

At hun bruker det i mot deg i ettertid er direkte ondsinnet og absolutt noe som gjør at du burde virkelig vurdere om dette er en partner for deg. Hadde du fremstått som i ubalanse og lett tatt til tårene ville noen som var glad i deg forsøkt å nøste opp i det på en skikkelig måte, gjennom å snakke fortrolig i en fin samtale. Ut ifra hva du skriver virker det mer som at hun bruker det hun anser som din "svakhet" i mot deg. Og; med slike venner, hvem trenger da fiender ..

ikke bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Ingenting har endret seg. Bortsett fra at de nå sier du skal vise følelser. De liker ikke ustabile menn noe mer nå enn før. Skal du gråte burde du ha en jævlig god grunn, og  det må skje sjeldent

Idioti! 

Du snakker for de småripsene på 18 år som du drar med hjem fra byen basert på utseendet og annet overfladisk pjatt som du har å rutte med (basert på egne utalelser) 

Dette er en mann i en helt annen livsfase enn deg og burde omgås kvinner langt mer oppegående enn unge overfladiske partyprinsesser, som du har kortvarige flings med. Som åpenlyst er eneste referanserammen du har å vise til.

Piss off, og la de voksne snakke sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere skal få vise følelser. Det kommer også Ann på hva du gråter for. 

Men dette er irriterende med menn her i landet, de blir mer og mer pusete. De er liksom ikke menn lenger. Ikke bli helt kvinne... 

Anonymkode: 44a68...a1c

Hehe klage klage klage. I starten klaget kvinner over menn som ikke viste sin feminine side....så etterhvert begynte dere å klage over at menn ikke er menn lengre. Dere kjerringer skal alltid leite etter noe å pirke på... hele jevla tiden

Er feminismen som har gjort dette. Menn blir mer og mer lignende kvinner. Dere fjernet kjønnsrollene samt ville at mannen både skulle være feminin og gjøre masse husarbeid hjemme. Resultatet er dette

Bare ta et sjappt søk på google "feminism emasculating men"  så ser du

Så bare til å holde kjeften godt igjen. Dere ba om det. Nå fikk dere det

Anonymkode: 13266...fc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hehe klage klage klage. I starten klaget kvinner over menn som ikke viste sin feminine side....så etterhvert begynte dere å klage over at menn ikke er menn lengre. Dere kjerringer skal alltid leite etter noe å pirke på... hele jevla tiden

Er feminismen som har gjort dette. Menn blir mer og mer lignende kvinner. Dere fjernet kjønnsrollene samt ville at mannen både skulle være feminin og gjøre masse husarbeid hjemme. Resultatet er dette

Bare ta et sjappt søk på google "feminism emasculating men"  så ser du

Så bare til å holde kjeften godt igjen. Dere ba om det. Nå fikk dere det

Anonymkode: 13266...fc2

Synes vi burde klage mer, jeg :) Bra at menn skjerper seg litt

Anonymkode: e796a...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil ikke ha emosjonelle kvinner heller. Likevell har dere pms utbrudd og daglige klikkebyer og humørsvigninger hver eneste dag. Suck it up . Dere er værre

Anonymkode: 13266...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha en emosjonell mann? Skjerp deg!

Anonymkode: 11bc6...9c6

Menn vil ikke ha emosjonelle kvinner heller. Likevell har dere pms utbrudd og daglige klikkebyer og humørsvigninger hver eneste dag. Suck it up . Dere er værre

Anonymkode: 13266...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/22/2017 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet ei dame i noen måneder nå. Jeg ble enkemann for noen år siden, vi er begge godt voksen, rundt 50!

Saken er at jeg kan bli emosjonell, vise følelser og få litt tårer i øynene. Når dette skjer så friker hun nesten helt ut. Ber meg ta meg sammen og kontrollere meg. Vil ikke ha noe av dette. Hun bringer også dette på bane ved senere anledninger når vi snakker og påpeker sterkt at dette er mitt problem og at jeg må kontrollere det. 

Jeg mener, WTF? Hvem er det galt med? Trodde det var greit at vi menn nå viser følelser, vi er tross alt kommet til 2017. Eller er jeg helt på bærtur...? 

-utrolig forvirret 

Anonymkode: e0d14...8ae

Det er helt greit. Damen din virker både umoden og lite omsorgsfull.

Dump henne

Anonymkode: 13266...fc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke bra ut. Det er klart det kommer litt an på, hvis man gråter fordi man knuste en middagstallerken, fikk en flis i fingeren eller det ikke var mer cola igjen - alt på samme ettermiddag, så er det klart jeg skjønner at man får beskjed om å skjerpe seg. Man kan jo se for seg noen tilfeller der det blir for mye - jeg hadde nok ikke orket å være sammen med typen om han gråt for ting "hele tiden". Man må jo kunne være litt uenig uten at den ene tar til tårene hver gang, for eksempel. Jeg orker ikke kvinner som er sånn heller, bare så det er sagt.

Men jeg antar at TS kanskje ikke er sånn? Synes det i utgangspunktet er bare positivt å vise følelser.

Anonymkode: da86b...e7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun høres kald og slem ut. Når man tar til tårene er man jo i en sårbar tilstand tilstand. Og da få en skyllebøtte over seg er det siste man trenger. Jeg skjønner ikke at du kan få noe ut av et forhold med henne. I et forhold skal man kunne vise hverandre sine sårbare sider og omfavne hverandre.

Anonymkode: 6de17...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Dette er ikke greit! Svarene du får over som kritiserer deg for dette er helt hinsides!

Vi er alle ulike, jeg vil si at det er en form for trygghet og selvsikkerhet i at du klarer å vise følelser så åpent. 

At hun bruker det i mot deg i ettertid er direkte ondsinnet og absolutt noe som gjør at du burde virkelig vurdere om dette er en partner for deg. Hadde du fremstått som i ubalanse og lett tatt til tårene ville noen som var glad i deg forsøkt å nøste opp i det på en skikkelig måte, gjennom å snakke fortrolig i en fin samtale. Ut ifra hva du skriver virker det mer som at hun bruker det hun anser som din "svakhet" i mot deg. Og; med slike venner, hvem trenger da fiender ..

ikke bra.

 

Vel, litt eldre kvinner på rundt 40-50 og oppover liker fortsatt en sterk mann som ikke griner i tide og utide. Så kommer det selvsagt an på hvorfor man er emosjonell. Helt greit når et familiemedlem dør, men å grine av hverdagslige uskyldige, hendelser eller f. eks. en film er i mine øyne patetisk. Vet man med seg selv at man kan bli emosjonell når man f. eks. ser en trist film, så tar man seg litt sammen og skjuler det. Gå heller på badet, tørke deg av seg, enn å sitte å tute som en treåring. Og jada, jeg kan si det samme til kvinner, det er ikke bare for emosjonelle menn som er avtennende, men et norsk folkeslag som stadig blir bløtere og bløtere

Anonymkode: 6b4c8...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe klage klage klage. I starten klaget kvinner over menn som ikke viste sin feminine side....så etterhvert begynte dere å klage over at menn ikke er menn lengre. Dere kjerringer skal alltid leite etter noe å pirke på... hele jevla tiden

Er feminismen som har gjort dette. Menn blir mer og mer lignende kvinner. Dere fjernet kjønnsrollene samt ville at mannen både skulle være feminin og gjøre masse husarbeid hjemme. Resultatet er dette

Bare ta et sjappt søk på google "feminism emasculating men"  så ser du

Så bare til å holde kjeften godt igjen. Dere ba om det. Nå fikk dere det

Anonymkode: 13266...fc2

 

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil ikke ha emosjonelle kvinner heller. Likevell har dere pms utbrudd og daglige klikkebyer og humørsvigninger hver eneste dag. Suck it up . Dere er værre

Anonymkode: 13266...fc2

Denne brukeren er kjent for kvinneforakt og kvinnehat. Bare se på skrivefeilene så kjenner dere vedkommende igjen.  Anbefaler alle å rapportere vedkommende for ensidig propaganda, så kanskje moderatorene gidder å sjekke AB koden og få han kastet ut herifra ei stund. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Antoinette skrev:

Det må være slitsomt å leve med en tampong-reklame TS. 

Har du denne diagnosen som det er flere tråder om her inne?

Anonymkode: 44a68...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...