Gå til innhold

Mange pakistanske menn har hemmelige koner, Norge aksepterer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Jeg vet ikke hva du svarer på i mitt innlegg, vet ikke hvorfor du har sympati med AP som er en gedigen kalkun og korrupt idag. Dette sier jeg som lang tids stemmer på AP, det ser ut som de er langt mere opptatt med rasisme og andre land enn Norge. Det virker ikke som de tror på hva de sier heller lengre.  

Jeg liker ikke Erna Solberg, siden hun sier en ting i England og annen ting i Norge. Så langt ser hun mindre korrupt enn Gro. AP har ingen arbeidere, oppfylt med dynasti barn og folk som ikke har jobbet en dag sitt liv. Jens hva har han jobbet som? og Støre jobbet i advokat firma som gjorde tvilsomme ting for så å prøve seg i høyre, feilet der og kom til AP ved hjelp av Jens. 

Norsk politikk er slags falsk høyre og venstre dynamikk, parti toper har regelmessig middag sammen og møter sammen. Det er svært litte som skiller partiene ifra hverandre, fører samme politikk med ubetydelige forskjeller. Trine Skrei sitter på bistro å snakker med profitører av innvandring på Bistro (hero folkene).  

Kan du vise kilde til "utviklingshemmet gutt" saken, kan du vise til Pakistan kommentaren til siv takk.  

 

  

Bare søk opp søsken på tv2. Der sier han ene ungen rett ut: han dro til Erna og hun bare lukker igjen døra for han. Det er mange måter å håndtere en sak på. Alle skjønner at hun ikke kan ta i mot alle barna som kommer på døra hennes men det er unødvendig å lukke den rett foran nesa på noen. 

Hvorfor hun er statsminister vet jeg ikke. 😉

Anonymkode: 8d17f...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare søk opp søsken på tv2. Der sier han ene ungen rett ut: han dro til Erna og hun bare lukker igjen døra for han. Det er mange måter å håndtere en sak på. Alle skjønner at hun ikke kan ta i mot alle barna som kommer på døra hennes men det er unødvendig å lukke den rett foran nesa på noen. 

Hvorfor hun er statsminister vet jeg ikke. 😉

Anonymkode: 8d17f...853

Altså han dro hjem til henne. Han dro ikke til henne. 

Anonymkode: 8d17f...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, AnonymBruker said:

Bare søk opp søsken på tv2. Der sier han ene ungen rett ut: han dro til Erna og hun bare lukker igjen døra for han. Det er mange måter å håndtere en sak på. Alle skjønner at hun ikke kan ta i mot alle barna som kommer på døra hennes men det er unødvendig å lukke den rett foran nesa på noen. 

Hvorfor hun er statsminister vet jeg ikke. 😉

Anonymkode: 8d17f...853

Vis nå bare, kommer ikke til bruke 5 år for finne det du sier. Tror du at hun gjorde dette med vilje? Jeg har ingen kjærlighet for Erna, men slik du beskriver det høres ganske drøyt ut, som hun er en ond heks som ler av andres uhell. 

Hun er Statsminister fordi AP gikk helt bananas og tokk inn 200 000 immigranter som ikke var fylkinger og kalte alle som kritiserte dem for rasister. Derfor er Erna Statsminister hun litt bedre enn Jens ingen ting mer.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 22.28, Apis skrev:

Jeg tenker eksemplene dine blir enkelt eksempler når det gjelder denne problemstillingen, hva med hoved tyngden av barn født av norske og utenlandske foreldre? Thai, Filippinene, USA andre europeiske land? 

De fleste land du nevner der praktiserer ikke bigami. Ingen av disse landene ville ha akseptert noen som er gift i Norge fra før.

Anonymkode: a8356...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 2.16, AnonymBruker skrev:

Ingenting av det du skriver stemmer. Norge aksepterer ikke det. Det er Pakistan og Somalia som aksepterer det. Norge aksepterer ikke det. Det er nettopp derfor de skriver om det.

Oh my god. Flerkoneri er grusomt og ikke lov. Hva er greia egentlig? Å ha mange koner i det landet noen er i fra, for deretter å skjule alt det for en kone i Norge må være grusomt for kona i Norge. Skal de plutselig få 5-6-7, kanskje 10 barn som de må oppdra her i Norge (siden barna til kona i hjemlandet får oppholdstillatelse)?

 Det minner meg om det tv-showet, sister wives. Der sjonglerer pakistanere og somalierne på konene sine over alle landegrenser og det er direkte slemt ovenfor konene som sitter i Norge og må gå rundt å være slaver for dem. Bare se på en mann fire koner. Der sitter en gubben og kommanderer konene sine rundt som en haug med fotsoldater, i mens han selv sitter på ræva si og kritiserer alt og alle og preker om Gud og annet tull. 
Ja, dette er polygami, og det du beskriver er bigami, men det er omtrent slik det må foregå. Akkurat det Kody i sister wives gjør. :riste: 

Det er vel sånn disse mennene er også. Det er bra noen hjelper og tar disse konene i forsvar sånn at de slipper å bli utnyttet!!

Anonymkode: 8d17f...853

Hvorfor i alle dager anvender du løkkeskrift??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.10.2017 at 10:42 PM, nyjenta said:

"Noe som 92-95 % gjør."    wow, dette var jo meget spesifiserte tall. Min svigerbror er pakistansk. Jeg er ikke ;-)

 

Du motsier deg selv litt her assa, lol;

"Ikke så rart at presset på å gifte seg med de foreldrene velger er så stort. Jeg tviler på at du finner mange norske jenter/kvinner som vil akseptere at mannen tar flere koner."     Hvis det er et stort press fra foreldrene, og guttene ønsker seg en kone nummer 2 som du mener alle gjør, hvor kommer dette presset fra? Er det ikke et ø skelig å få seg en pakistansk kone i første omgang for så å hente seg en til? Ser ikke hvorfor de skulle presses til dette når de selv gjør det "bevisst" og "ønskelig"

 

Ja, du har vel tall på hvor mange norsk-pakistanere som gifter seg med andre enn pakistanere/ eller norsk-pakistanere?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/nye-norge/slik-lever-norskpakistanske-jenter-et-dobbeltliv-i-norge/a/593984/

http://www.dagen.no/Meninger/Tre_av_fire_norskpakistanere_finner_ektefelle_ute-52434

https://www.nrk.no/kultur/_-blir-oppdratt-til-a-godta-henteekteskap-1.12023816

Det som er positivt, er at det ikke lenger er 90 % henteeekteskap. Det er "bare" 49,4 prosent av norskfødte menn og 44,2 prosent av norskfødte kvinner med pakistanske foreldre, som blir gift med en som hentes fra Pakistan. Resten gifter seg med andre norskpakistanere. Totalt sett er det kun noen få prosent som er gift med etnisk norske.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.10.2017 den 15.58, Thyra skrev:

Det var vel ikke helt dette denne debatren handlet om. Dersom mor og/eller far er norsk statsborger (uavhengig av hva du mener om lovverket som har gitt dem norsk statsbirgerskap), så skal selvsagt også barna ha norsk statsborgerskap.

Det er jo nettopp det jeg sier, at de burde få kun midlertidige oppholdstillatelser for 1 år om gangen fram til de returnerer tilbake. Midlertidige oppholdstillatelser gir ikke rett til norsk statborgerskap og hele denne problematikken ville vært kun et teoretisk spørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Drizzt skrev:

Det er jo nettopp det jeg sier, at de burde få kun midlertidige oppholdstillatelser for 1 år om gangen fram til de returnerer tilbake. Midlertidige oppholdstillatelser gir ikke rett til norsk statborgerskap og hele denne problematikken ville vært kun et teoretisk spørsmål.

Fordi de har hemmelige koner i Pakistan? I Pakistan er flerkoneri lovlig. :) 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 10.56, ops2 skrev:

Er du gal. De har norsk statsborgerskap. Og fremdeles er det slik at med norsk far, kan du søke om norsk statsborgerskap. Det er bare slik at loven må gjøres om, eventuelt at loven endres for visse land.

 

Skal gå greit å få i stand en lov som sier at barna til fars kone i langtvekkistand ikke har rettigheter i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 16.39, fuglekvitter__ skrev:

Fordi de har hemmelige koner i Pakistan? I Pakistan er flerkoneri lovlig. :) 

Asylsøkere og flyktninger generelt. I Europa er flerkoneri ulovlig, så de må tilpasse seg lovene der hvor de bor. Det er svært irrelevant i Norge hvilke lover som gjelder i Pakistan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drizzt skrev:

Asylsøkere og flyktninger generelt. I Europa er flerkoneri ulovlig, så de må tilpasse seg lovene der hvor de bor. Det er svært irrelevant i Norge hvilke lover som gjelder i Pakistan.

I Romania er det nok også lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge burde gjøre som Danmark, dvs å innføre 25 års aldersgrense på giftemål med personer fra utlandet.I tillegg forby gifting mellom søskenbarn. Vipps så er problemet borte.

Anonymkode: 9841e...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Storbritannia har det noe som heter secondwife.com. Der kan muslimske menn finne seg flere koner. Den har over 100 000 medlemmer. 

Vil det komme et lignende tilbud for muslimske mannfolk i Norge også?

Bilderesultat for secondwife.com

Anonymkode: 7fbf4...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvem kan bebreide pakistanske menn? Det må jo være gøyere med flere koner.

Anonymkode: 67339...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...