Gå til innhold

Finne ei dame som ønsker seg barn


WubWub

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke registrere deg på Tinder el., og så skrive der at du ønsker en fremtid med barn?

Anonymkode: 9f3a6...0f2

Jeg har hørt av flere at Tinder er en app for å finne ONS - det er ikke noe for meg da jeg ikke har sex utenfor et forhold. For meg er sex utveksling av gjensidig kjærlighet og nærhet, men med et tilfeldig menneske så er det jo ingen kjærlighet der. Jeg har hatt ONS 1 gang før men det gav meg ingenting, det var bare mekanisk og følelsesløst så det fristet ikke til gjentagelse. 

Bestevenninda mi prøvde Tinder for 3 år siden når hun var på utkikk etter den store romansen. Hun traff 20 menn fra Tinder men alle var utelukkende ute etter sex så hun slettet appen. Hun kunne også formidle at hver gang vennindene hennes ønsket seg ONS så gikk de på Tinder for å finne en mann for kvelden. Det opplegget interesserer meg ikke. 

Uansett så dro hun på byen en kveld og hun så en mann som hun falt pladask for - hun gikk bort til han å sa "deg skal jeg ha" og sånn ble det. De har vært sammen i 3 år og kjærligheten deres er like sterk. De har fått barn sammen og han behandler både mor og barn veldig bra så her er det mye lykke og glede. 

Hun sender meg videoer av bebien hennes nesten daglig og jeg drar ofte på besøk for å leke med ungen. Handler også gaver i form av klær og leker i babybutikker, moren til barnet vil at jeg skal fungere som barnets onkel i oppveksten. Har faktisk også nettshoppet litt til barnet med stor hjelp fra KG damene; 

Uansett så er det mest sannsynlig dette som har vekket den biologiske klokken i meg og jeg føler også at jeg har blitt mykere rundt kantene å begynt reflektere mer over livet etter at jeg har samhandlet med barnet. Jeg ønsker rett og slett mitt eget barn jeg kan dulle og stelle med og et kjærlig og lykkelig forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 33 og kan godt tenke meg barn en dag, har ikke barn fra før av og går ikke ut med menn som har barn fra før av heller, synes det er så mye styr med dine mine våre, ekskoner og familien deres, det blir rett og slett for mye for meg.

Handler vel mest om å finne en mann jeg vet kan bli en god pappa, og som jeg kan være med hver dag resten av livet og ha det moro med, og nå de siste 2 årene har jeg datet litt forskjellig og det er ingen jeg en gang vil være sammen med. Kanskje jeg har blitt for gammel og sær, eller bare ikke har møtt rett mann.

Det er ikke veldig viktig for meg å få barn da, føler mange er veldig verpesyke og vil ha en mann så de kan få barn, jeg er mer sånn at om jeg møter riktig mann så kunne jeg tenke meg å få et bortskjemt enebarn en dag om alt passer seg sånn. Håper du finner den du leter etter, er ikke lett det her :) 

Anonymkode: e3e87...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutes ago, WubWub said:

Jeg har hørt av flere at Tinder er en app for å finne ONS - det er ikke noe for meg da jeg ikke har sex utenfor et forhold. For meg er sex utveksling av gjensidig kjærlighet og nærhet, men med et tilfeldig menneske så er det jo ingen kjærlighet der. Jeg har hatt ONS 1 gang før men det gav meg ingenting, det var bare mekanisk og følelsesløst så det fristet ikke til gjentagelse. 

 

Jeg kjenner mange som har funnet kjærligheten på Tinder. Om du er jente og er ute etter et ligg, så er det ikke akkurat vanskelig å finne deg noen samme dag på Tinder. Men en kan også finne mennesker der som er ute etter et forhold. Du som er gutt tror jeg nærmest vil ha lettere for å finne deg en "forholdsjente" på Tinder enn det er for oss jenter å finne en "forholdsgutt" der. Chat litt, og inviter ut på en kaffe eller kino. Så lenge du går på noen skikkelige dater før du inviterer noen hjem til deg for å "se en film" så kan du være rimelig sikker på at den andre er ute etter noe mer enn bare et ligg.

Anonymkode: 87602...8b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 

5 timer siden, WubWub skrev:

Jeg har hørt av flere at Tinder er en app for å finne ONS - det er ikke noe for meg da jeg ikke har sex utenfor et forhold. For meg er sex utveksling av gjensidig kjærlighet og nærhet, men med et tilfeldig menneske så er det jo ingen kjærlighet der. Jeg har hatt ONS 1 gang før men det gav meg ingenting, det var bare mekanisk og følelsesløst så det fristet ikke til gjentagelse. 

Bestevenninda mi prøvde Tinder for 3 år siden når hun var på utkikk etter den store romansen. Hun traff 20 menn fra Tinder men alle var utelukkende ute etter sex så hun slettet appen. Hun kunne også formidle at hver gang vennindene hennes ønsket seg ONS så gikk de på Tinder for å finne en mann for kvelden. Det opplegget interesserer meg ikke. 

Uansett så dro hun på byen en kveld og hun så en mann som hun falt pladask for - hun gikk bort til han å sa "deg skal jeg ha" og sånn ble det. De har vært sammen i 3 år og kjærligheten deres er like sterk. De har fått barn sammen og han behandler både mor og barn veldig bra så her er det mye lykke og glede. 

Hun sender meg videoer av bebien hennes nesten daglig og jeg drar ofte på besøk for å leke med ungen. Handler også gaver i form av klær og leker i babybutikker, moren til barnet vil at jeg skal fungere som barnets onkel i oppveksten. Har faktisk også nettshoppet litt til barnet med stor hjelp fra KG damene; 

Uansett så er det mest sannsynlig dette som har vekket den biologiske klokken i meg og jeg føler også at jeg har blitt mykere rundt kantene å begynt reflektere mer over livet etter at jeg har samhandlet med barnet. Jeg ønsker rett og slett mitt eget barn jeg kan dulle og stelle med og et kjærlig og lykkelig forhold. 

Jeg har venninner som møtte sin "store kjærlighet" på Tinder. Det var en del useriøse henvendelser, men så var det de som ikke var det. 

Selv traff jeg min mann gjennom noe som het "Blink" for mange år siden. Eller var det "Nettby"...? En av dem. Det finnes nok ulike samfunn der ute den virtuelle verdenen, Tinder er ikke eneste.

Anonymkode: 9f3a6...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg 

Jeg har venninner som møtte sin "store kjærlighet" på Tinder. Det var en del useriøse henvendelser, men så var det de som ikke var det. 

Selv traff jeg min mann gjennom noe som het "Blink" for mange år siden. Eller var det "Nettby"...? En av dem. Det finnes nok ulike samfunn der ute den virtuelle verdenen, Tinder er ikke eneste.

Anonymkode: 9f3a6...0f2

En får vel kanskje ta en titt da :) Jeg fikk også 2 kjærester fra nettby, men det var mye mindre der høytidelig enn dagens datingsider tror jeg. Vi bare fjasechattet 1-2 måneder uten flørting så spurte jeg om vedkommende ville ta en tur på byen og det ville a, vi drakk oss fulle så fant vi ut at det var en kjemi der og vi ble sammen for noen år. Tror ikke det er like enkelt idag men det finner jeg nok fort ut av 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, WubWub skrev:

Jeg har hørt av flere at Tinder er en app for å finne ONS - det er ikke noe for meg da jeg ikke har sex utenfor et forhold. For meg er sex utveksling av gjensidig kjærlighet og nærhet, men med et tilfeldig menneske så er det jo ingen kjærlighet der. Jeg har hatt ONS 1 gang før men det gav meg ingenting, det var bare mekanisk og følelsesløst så det fristet ikke til gjentagelse. 

Bestevenninda mi prøvde Tinder for 3 år siden når hun var på utkikk etter den store romansen. Hun traff 20 menn fra Tinder men alle var utelukkende ute etter sex så hun slettet appen. Hun kunne også formidle at hver gang vennindene hennes ønsket seg ONS så gikk de på Tinder for å finne en mann for kvelden. Det opplegget interesserer meg ikke. 

Uansett så dro hun på byen en kveld og hun så en mann som hun falt pladask for - hun gikk bort til han å sa "deg skal jeg ha" og sånn ble det. De har vært sammen i 3 år og kjærligheten deres er like sterk. De har fått barn sammen og han behandler både mor og barn veldig bra så her er det mye lykke og glede. 

Hun sender meg videoer av bebien hennes nesten daglig og jeg drar ofte på besøk for å leke med ungen. Handler også gaver i form av klær og leker i babybutikker, moren til barnet vil at jeg skal fungere som barnets onkel i oppveksten. Har faktisk også nettshoppet litt til barnet med stor hjelp fra KG damene; 

Uansett så er det mest sannsynlig dette som har vekket den biologiske klokken i meg og jeg føler også at jeg har blitt mykere rundt kantene å begynt reflektere mer over livet etter at jeg har samhandlet med barnet. Jeg ønsker rett og slett mitt eget barn jeg kan dulle og stelle med og et kjærlig og lykkelig forhold. 

Spesielt å linke til den tråden...

Anonymkode: 1f241...b82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎09‎.‎2017 den 18.10, WubWub skrev:

Hvor vanskelig er det å finne ei hyggelig dame i 24-35 årene som ønsker seg barn? De fleste på den alderen har vel kanskje allerede barn fra før så det vil muligens gjøre det utfordrende?

Det er nok ikke særlig vanskelig. Det er jo i denne alderen de fleste stifter familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2017 den 18.10, WubWub skrev:

Hvor vanskelig er det å finne ei hyggelig dame i 24-35 årene som ønsker seg barn? De fleste på den alderen har vel kanskje allerede barn fra før så det vil muligens gjøre det utfordrende?

Det burde være rimelig enkelt vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år, uten barn, og ønsker barn om 1,5-2 år med den rette! Har vært mye av og på,på datingapper/sider, men datet lite, da man har hatt kontakt med endel useriøse, og folk som lurer en eller bruker en som tidsfordriv. Håper fortsatt at det finnes noen skikkelige man kan utvikle et langvarig,skikkelig forhold med en dag..

Anonymkode: d14c8...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte bort barn da jeg ikke ønsket noen, det har ingen hatt forståelse for, jeg er visst loco og vet ikke mitt eget beste. Det at jeg har datet menn med barn, det har jeg fått pepper av av de barnløse mannfolka, for vi barnløse  kvinnene bør prioritere de barnløse mannfolka. Og når jeg sier at jeg ikke ønsker egne barn, da får jeg den leksa om hvordan jeg sløser bort livet mitt 😳

Anonymkode: 82b06...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den alderen bør det ikke være noe problem :) De fleste venninnene mine er i den alderen og kun 1 har barn. Håper du finner den du leter etter :gravid:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nastine skrev:

Håper du finner den du leter etter :gravid:

Tusen takk for det kjære venn :hug: Innspillene i tråden her så absolutt gitt meg håp så jeg er både optimistisk og smørblid :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.9.2017 den 18.20, WubWub skrev:

 KG er jo ikke en sjekkearena 

Jeg fant min samboer her inne! :strix: 

Slik man skriver her inne på forumet er jo ikke nødvendigvis slik man er IRL. Tror en del folk ikke skjønner dette. 

Anonymkode: e0909...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Maleficenta said:

Det burde være rimelig enkelt vil jeg tro.

Kommer jo an på. Om han er 70 år, for eksempel.

Anonymkode: f134c...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant min samboer her inne! :strix: 

Slik man skriver her inne på forumet er jo ikke nødvendigvis slik man er IRL. Tror en del folk ikke skjønner dette. 

Anonymkode: e0909...5a0

Nei så utrolig hyggelig! Har dere vært sammen lenge? 

Helt sant som du sier - en nettpersona trenger ikke nødvendigvis være representativt for hvordan vedkommende er i virkeligheten. Det er det mange som nettdater som har fått erfare dette på godt og vondt. 

 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo an på. Om han er 70 år, for eksempel.

Anonymkode: f134c...c3e

Jeg er over 30 og under 35 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, WubWub skrev:

Nei så utrolig hyggelig! Har dere vært sammen lenge? 

Helt sant som du sier - en nettpersona trenger ikke nødvendigvis være representativt for hvordan vedkommende er i virkeligheten. Det er det mange som nettdater som har fått erfare dette på godt og vondt. 

 

Et par år kan du si. :strix: 

Jeg er i hvert fall like hyggelig som jeg er her inne  har jeg fått høre.

Vi to har meldes før for øvrig og, men ikke på den måten. ;) 

Anonymkode: e0909...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et par år kan du si. :strix: 

Jeg er i hvert fall like hyggelig som jeg er her inne  har jeg fått høre.

Vi to har meldes før for øvrig og, men ikke på den måten. ;) 

Anonymkode: e0909...5a0

Du virker også veldig hyggelig så tilbakemeldingene dine stemmer nok :hug:

At vi har pratet privat før og at vi aldri har flørtet tviler jeg heller ikke et sekund på da jeg aldri har flørtet med noen fra KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...