Gå til innhold

Finne ei dame som ønsker seg barn


WubWub

Anbefalte innlegg

Hvor vanskelig er det å finne ei hyggelig dame i 24-35 årene som ønsker seg barn? De fleste på den alderen har vel kanskje allerede barn fra før så det vil muligens gjøre det utfordrende?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her? :P hehe. Er allerede mamma til en perfekt liten på 18 mnd. Og kunne godt tenke meg en til. Men ble alenemamma for et år siden. 

Anonymkode: 891df...9bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er det grunnleggende premisset for å date og bli sammen med noen tror jeg det er vanskelig, men i dag er det ikke uvanlig i det hele tatt at damer over 30 ikke har fått barn enda, så det er nok veldig vanskelig med mindre du som sagt har det som premisset, for da tror jeg du skremmer bort mange. 

Anonymkode: 02747...980

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er det grunnleggende premisset for å date og bli sammen med noen tror jeg det er vanskelig, men i dag er det ikke uvanlig i det hele tatt at damer over 30 ikke har fått barn enda, så det er nok veldig vanskelig med mindre du som sagt har det som premisset, for da tror jeg du skremmer bort mange. 

Anonymkode: 02747...980

Neida hovedpremisset for å finne ei kvinne jeg kan elske er ikke primært for og smelle hu på tjukka så raskt som mulig , men det hadde vært ønskelig lenger nede i løypa etter at vi har vært i et stabilt forhold over tid. Så et ønske om å lage en familie er veldig sterkt fra min side. Alderen trenger ikke nødvendigvis være over 30, men 24-35 er en ideell aldersgruppe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her? :P hehe. Er allerede mamma til en perfekt liten på 18 mnd. Og kunne godt tenke meg en til. Men ble alenemamma for et år siden. 

Anonymkode: 891df...9bc

Ikke nødvendigvis her men sånn generelt :) KG er jo ikke en sjekkearena men overalt hvor det er mennesker finnes det potensiale for å finne kjærligheten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er masse som skal klaffe først. Tror det er ett mindretall som ønsker å få som får barn bare for å få barn.

Jeg er akkurat nærmet meg den alderen selv, og jeg skulle aldri ha barn. Men etter jeg nå har vært sammen med kjæresten noen år, så har jeg nylig fått veldig lyst på hans barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Elliespelli skrev:

Tror det er masse som skal klaffe først. Tror det er ett mindretall som ønsker å få som får barn bare for å få barn.

Jeg er akkurat nærmet meg den alderen selv, og jeg skulle aldri ha barn. Men etter jeg nå har vært sammen med kjæresten noen år, så har jeg nylig fått veldig lyst på hans barn. 

Nei det er jeg enig i ! Et godt og fint forhold med gjensidig kjærlighet er en forutsetning før man begir seg ut i babyproduksjon :) En bør minst være sammen 1 år før man begynner vurdere noe slikt etter min mening, men det finnes ingen fasit. Noen par opplever jo følelsen av å ha funnet den absolutt rette og vet av instinkt at forholdet vil vare allerede etter noen måneder :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

Neida hovedpremisset for å finne ei kvinne jeg kan elske er ikke primært for og smelle hu på tjukka så raskt som mulig , men det hadde vært ønskelig lenger nede i løypa etter at vi har vært i et stabilt forhold over tid. Så et ønske om å lage en familie er veldig sterkt fra min side. Alderen trenger ikke nødvendigvis være over 30, men 24-35 er en ideell aldersgruppe 

Jeg er 38 da, men du kan få bruke livmoren min til å dyrke barn i om den virker enda hvis jeg slipper ha sex med noen..

Anonymkode: d25ed...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 38 da, men du kan få bruke livmoren min til å dyrke barn i om den virker enda hvis jeg slipper ha sex med noen..

Anonymkode: d25ed...eed

Det var et veldig raust og varmt tilbud men jeg er hovedsakelig ute etter ei kvinne å dele resten av livet mitt med, med et håp om at det etterhvert blir barn ut av det :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Det var et veldig raust og varmt tilbud men jeg er hovedsakelig ute etter ei kvinne å dele resten av livet mitt med, med et håp om at det etterhvert blir barn ut av det :bryllup:

Jeg tror du går frem på litt feil måte der, WW...

Anonymkode: aa84e...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Det er ikke akkurat en stor andel av 24-åringer som har barn. Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er tross alt rundt 29 år. 

Anonymkode: 9d93f...236

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du går frem på litt feil måte der, WW...

Anonymkode: aa84e...edc

Det kan meget vel hende - På hvilken måte går jeg frem feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh... Det er ikke akkurat en stor andel av 24-åringer som har barn. Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er tross alt rundt 29 år. 

Anonymkode: 9d93f...236

Da er det jo håp :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke være så vanskelig det :) Jeg er 30, og har svært lyst på barn om rette mannen dukker opp. Har et barn på under 2 fra før da. Tror nok det gjør meg uaktuell for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Theya skrev:

Burde ikke være så vanskelig det :) Jeg er 30, og har svært lyst på barn om rette mannen dukker opp. Har et barn på under 2 fra før da. Tror nok det gjør meg uaktuell for de fleste.

Vi er visst litt verpesyke begge to høres det ut som hehe.

For min del hadde jeg bare syntes det var hyggelig om min kjære hadde et barn eller to fra før. Såfremt hun ønsket seg minst 1 til etterhvert når vi følte at forholdet klaffet og vi var klare for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har inntrykk av at disse kvinnene er overalt, jeg. Jeg er 27, blir 28 neste år, og opplever at jeg er i sterkt mindretall blant jevnaldrende siden jeg av diverse eksterne grunner mest sannsynlig ikke vil velge å få barn. Mulig jeg burde bli engstelig for at det skal være en dealbreaker i møte med menn?

Jeg tror snart hele kullet mitt omtrent enten har fått barn for lengst eller er på god vei.

Anonymkode: ebb8f...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskeligere å finne dame som IKKE vil ha barn i den alderen. Vanskelig å finne ei uten barn fra før også, men så er ikke jeg så mye bedre der selv om det var ufrivillig. Flere barn fra før er i alle fall NO WAY for min del. Vil ikke leve i en forbanna barnehage. Å du Wub, hvis du er på jakt etter ei og lage en familie med så tenk deg godt om. Med en gang barnet kommer så går de fleste forhold til helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her? :P hehe. Er allerede mamma til en perfekt liten på 18 mnd. Og kunne godt tenke meg en til. Men ble alenemamma for et år siden. 

Anonymkode: 891df...9bc

æsj

Anonymkode: 88360...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...